FAMOSOS

Selena Gomez & The Weeknd són parella! LES FOTOS...

| 11/01/2017 a les 19:32h
Arxivat a: FAMOSOS, Selena Gomez, The Weeknd
Si ens basem en les fotos que ha publicat el portal TMZ, The Weeknd podria ser el nou nòvio de Selena Gomez. Després de la separació amb la model nord-americana Bella Hadid, els cantants haurien iniciat una història d'amor que veurem on els porta. Aquest dimarts, se'ls ha vist junts, fent-se petons i ben agafadets, a Giorgio Baldi, Sant Monica (Califòrnia). 

TOTES LES FOTOS 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

ostia
Anònim, 11/01/2017 a les 19:42
+40
-0
no fotis
Aaaaaaaaaaaaaah
Anònim, 11/01/2017 a les 20:40
+12
-4
M'encaanteeen!!!!! Els doos soon taaaaaan monooos❤❤❤🔥🔥🔥🔥🔥 et juroo que meels menjoo son geniaals, pegueen bastaant bee SEGONS EL MEU PUNT DE VISTA (pa gustos colores nene) i et juroo que vull que durin🙈🙈🙈✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻✌🏻
pfff
Anònim, 12/01/2017 a les 21:26
+4
-1
ningú veu tan clar que trencaran en res?
ÉS PROMO!
Anònim, 15/01/2017 a les 22:08
+0
-0
The Weekend fa menys d'una setmana que ha llençat una cançó que es diu Party Monster en la qual diu "ass shaped like Selena" (un cul gran/musculat com el de la Selena). En realitat, no es refereix a Gomez, sinó a Selena Quintanilla (ja que la cançó va ser realitzada mesos abans que se'ls veiés junt i, sincerament, Quintanilla té un cul espatarrant. Però això no sembla importar a la gent, que es pensa que va dedicada a la seva suposada nova novia.
L'estretègia és la següent: quan la gent veu les fotografies d'ells dos junts, va al You Tube i escolta la cançó per curiositat = més vistualitzacions = més ingressos.
Evidentment, els dos se'n beneficien... €€€€
bua
Anònim, 11/01/2017 a les 19:43
+16
-6
si ho penseu en l'actualitat tothom té enganxat el mòbil a la mà no se tio la gent esta obsessa, estem obssessos
AJUDA!!!
Anònimaaa❕, 11/01/2017 a les 19:49
+13
-0
Què puc fer per no acabar ilusionant-me? Cada vegada que em parla un noi i acabem sent amics, acabo "pillada" d'ell. Pot semblar una xorrada, però no ho és.
Mai he tingut novio i m'he pillat molt fort dues vegades... Ara, per exemple, vaig estar parlant amb un d'un curs més i sempre que el veig pel passadís, em ve aquell mal de panxa dels nervis.
EM PODRIU AJUDAR, SISPLAU?! Perquè ho necessito de debò🙇
Consell
Anònima, 11/01/2017 a les 20:49
+9
-4
Pas 1: Ves a saco a por un, soltali indirectes constantmen i sigues maja. Pas 2: folla una mica que estas una mica necesitada.
A la Ajudaaa
Anònim, 11/01/2017 a les 23:56
+4
-0
Jo abans era igual que tu. Has d'aprendre a distanciar-te una mica i no implicar-te fins que vegis implicació per part de l'altre persona. Pero agafar distancia, molt important.
I pren-t'ho com un passatemps (el parlar amb ells), com una cosa que fas quan tavorreixes, perquè així no sobrevalores a l'altre persona. Has de pensar, també, que estar soltera no és res dolent, per molt que la societat estigui feta per "viure en parella".
No sé si t'hauré ajudat, però millor que t'estalviis els mals tràngols; si s'ha de cansar algú dels dos, cansat tu primer, que a ells els hi costa menys passar pàgina (és un fet, no m'acribilleu jajaja)
😂💜
Anònimaa, 11/01/2017 a les 19:59
+22
-13
Jelena forever❤
jelena is not dead
Anònimaconswag, 11/01/2017 a les 21:09
+13
-9
Jelena foreveeer aixo son nomes rolletes temporals pero daqui uns anys el justin i la selena acabaran casats, feume cas!! ara li e agafat mania a the weekend tio JAJAJAJ
Noooo
Anònim, 11/01/2017 a les 20:02
+16
-8
Jdr tu en justin que?
pls stop
Anònima, 11/01/2017 a les 20:54
+13
-6
eso es el pasado, miremos el futuro ostia. Dejaos ya con el Justin, que eso ya paso ( se que suena borde pero lo digo con calma )
Aveure
Anònima, 11/01/2017 a les 20:12
+43
-1
The weeknd estava sortint amb Bella Hadid, germana de la qual surt amb en Zayn, ex company de Harry Styles, exparella de la Taylor Swift i que és molt amiga de la Selena.



M'he fet un lio😳
😂😂
💚, 11/01/2017 a les 20:35
+18
-0
M'encanta😂 t'ho has currat eh👌
Sóc la mateixa
Anònima, 11/01/2017 a les 22:13
+5
-0
També que la germana de la ex de The Weeknd és amiga de la Kendall Jenner, germana de la dona de Kanye West, enemic de Taylor Swift, que junt amb la Kendall ha sortit amb Harry Styles, el qual treballaba amb Zayn, el novio de la germana de la ex de The Weeknd i que ara surt amb la Selena
No ve al tema pero buenu
Anònim, 11/01/2017 a les 20:36
+3
-0
Algu em pot dir algún esport per començar de zero amb 13 anys ?
si
Anònimaa, 11/01/2017 a les 20:56
+4
-0
pots fer bàsquet!
Molts
Anònim, 11/01/2017 a les 21:00
+2
-1
Atletisme, volei, natació, basquet... son esports mes o menys facils, i atletisme i natacio no depens d'un equip
Basquet no
Anònim, 11/01/2017 a les 22:08
+1
-0
Haver si has d'escollir un esport i esculls el basquet que es el que jo faig doncs no vagis a un club molt competitiu de un nivell alt pq sino a part de les brocasssas de l'entrenador et frustaras molt quan no et sortin les coses!!
Jo si fos tu no començaria amb aquest pq a infantil hi ha alt nivell i en vritat sembla molt facil i eso pero esque si et dediques a un esport descobreixes que esmes compliicat del que sembla. Com que es el taco, bloc directe i indirecte i un munt mes de cosas i jugades.....
Bueno petonets per tothom
Justin per sempree
Anònim, 11/01/2017 a les 20:41
+10
-7
Jelena per sempre😍
:o