5 preguntes extremes que et seran impossibles de respondre [VOL. 92]

| 11/01/2017 a les 20:11h
Arxivat a: INTERNET, preguntes extremes


Tornen les PREGUNTES EXTREMES! I us n'hem preparat 5 de molt complicades de respondre, comprova si la teva resposta coincideix amb la de la majoria de gent, o no...

 Versió sense Playbuzz:

Què prefereixes?

a) Que Adolescents.cat deixi d'existir
b) Que Merlí no torni a fer cap més temporada

Què prefereixes? Que cada dia et despertin...

a) ...a cops de pol*a a la cara (sense fer mal)
b) ...amb un gran rot en tota la teva cara

Què prefereixes? Despertar de cop en un hospital i adonar-te que...

a) han passat 25 anys
b) ha passat només una setmana però no recordes a cap deels teus amics

Què prefereixes?

a) Que el teu pare/mare sigui algú famós
b) Que la teva parella sigui algú famós

Què prefereixes?

a) Liar-te amb Selena Gómez
b) Liar-te amb Jennifer Lawrence

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

.
Anònim, 11/01/2017 a les 20:58
Interessant
+79
-11
La primera és xunguissiiimaaa!
Mejarto
Anònim, 11/01/2017 a les 21:21
+6
-19
Comeculos
Ja veus
Anònim, 11/01/2017 a les 21:23
+14
-3
Jo no l'he contestat😂😂
Cwa
Anònimeta, 11/01/2017 a les 21:28
+53
-22
No! Merlí sobre adolescents.cat sense pensar-ho! :):)
AMatgsjsjj
Anònim, 11/01/2017 a les 22:07
+41
-22
Enserio preferiu Merlí? Adolescents.cat està cada dia aquí, ajudant-nos, posant notícies... que fa Merlí? Entretenir-nos per una hora a la setmana?
Obviament
Anònim, 11/01/2017 a les 22:57
+20
-8
Adolescents.cat, si us plau? No em digueu que no us heu viciat a aquesta pàgina... Apart és més productui des del meu punt de vista, pots fer consultes, et resol molts dubtes, etc.
Xsksksk
Anònim, 12/01/2017 a les 14:52
+13
-3
Prefereixo merli ja que si adolescents.cat no penjes res mes segurisim que els creadors de adolescents.cat crearien una altre app
Jjajaja
Anònim, 12/01/2017 a les 20:42
+3
-0
Per mi es facil prefereixo amb un rot en tota la cara perque els meus germans ja ho fan😂
omg
Anònim, 14/01/2017 a les 21:24
+0
-0
Ja la primera la he fet en 5 o 10 minuts es una torturaaa
merlí
Anònima, 15/01/2017 a les 14:58
+2
-0
a veure els adolescents no tenen perquè mira aquesta pagina per informar-se de el dia a disaexisteixen les noticies a la tele.Que sembla q a ningu li importin
I les consultes... Deixeuvos de consultes viviu la vostra vida sent feliços, i si teniu algún cacao recorrer al teu amic segur q t'ajuda
Siiiii
Anònim, 11/01/2017 a les 21:23
Molt interessant
+141
-31
I que ho diguis....
Like si no voleu que adolescent.cat desapareixi.😥😥😫
XUNGO
Anònim, 11/01/2017 a les 21:26
Interessant
+74
-15
Diitet amunt si la primera no l'has pogut respondre😱❤️ Amunt Adolescents i amunt Merlí❤
PD:sóccc de l'ooest⚡💋
Oleee😂
Anònim, 11/01/2017 a les 22:09
+10
-1
Els del oest ho peteem!👌
Bones amics
Anònim, 11/01/2017 a les 21:34
+0
-4
El meu Snap ntttg
I si soc noia i hetero?
Anònima, 11/01/2017 a les 21:37
+35
-7
Amb qui em lio?
Mmmm
Anònim, 11/01/2017 a les 21:54
+4
-0
Amb ningu
Per la del lio
Anònim, 11/01/2017 a les 21:54
+10
-1
Amb mi
🤗
Anònimaa, 11/01/2017 a les 22:04
+2
-2
Amb qui trobis me guapa per tu o que et caigui millor 😂
._.
Anònim, 11/01/2017 a les 22:55
+7
-5
Si ets heterosexual amb nois, però el meu consell és que et liis amb qui vulguis independentment del sexe :v les etiquetes de hetero/homo/trans, etc, sobren cadascú q faigi el q vulgui.
si ets hetero
Anònim, 12/01/2017 a les 00:20
+2
-4
pues amb tius no? diriaa
Ja ja
Anònim, 12/01/2017 a les 00:25
+4
-1
He pensat el mateix😂
No passa res
Anònima, 12/01/2017 a les 02:36
+3
-1
Una cosa és l'orientació sexual i l'altra amb qui et liis o tinguis sexe.
Per exemple, pots ser noia hetero i que t'agradi liar-te amb noies.

Petooons adolesceents ❤
Jej
Anònim, 12/01/2017 a les 03:05
+7
-0
Jo també sóc hetero i sé perfectament amb qui em liaria lol
PPPPFFFF
Anònim, 11/01/2017 a les 21:37
+11
-0
Ha sigut de tots el pitjorrrrrrrr... I jo em queixava de que les altres eren molt facils... Marameva jajjaja. Per mi la mes dificil la 3!!!!!!
.
Anònim, 11/01/2017 a les 21:53
+5
-11
Qui es Merlí ?
Eh?
Anònimaa 👅, 12/01/2017 a les 16:49
+5
-2
Estas de broma oi?
Per al de la broma
Anònim, 12/01/2017 a les 20:45
+3
-3
No tots els adolescents veiem Merli (sense ofendre ehh) pero hi han coses mes interessants per veure desde el meu punt de vista
Unaa seriee
Anònim, 12/01/2017 a les 23:04
+2
-0
Es una sèrie catalana molt bona! Va sobre una classe d'alumnes d'un insti on apareix un profe que ho capgira tott😂❤surt el david solans i carlos cuevas(estaan bonisims😍😏) La recomano moltt...buff la 1r pregunta massa xunga...
MERLÍ
Anònim, 15/01/2017 a les 21:58
+0
-0
Es la millor serie que he vist mai... te la recomano, si la vols veure a YouTube la tens sencera!!!
merlii
Anònim, 11/01/2017 a les 22:15
+5
-5
Per mi que merli ja s'estan ssant una mica de temporades eh...
La millor és la 2ª
Anònim, 11/01/2017 a les 22:59
+9
-2
Obviament a qui no li agradaria despertar-se amb un cop de pol*a 7u7???
Lol
Anònim, 12/01/2017 a les 20:49
+2
-1
Pues digam on vius que dema et vinc a fer una visita 7u7
ya ya
Anònim, 13/01/2017 a les 18:13
+1
-0
ja veus jajaaja jo he pensat el mateix... assobre diu: sense fer mal :') pues mes clar aigua jajaja
enquesta
adsfihs, 12/01/2017 a les 09:57
+6
-0
Hola! Podrieu fer una enquesta per un treball que estem fent a l'institut? Ens ajuderieu molt! Graciees





😍😍😍
Anònimaa!, 12/01/2017 a les 10:00
+3
-0
Diooss!!! El meu sombi es liar-me amb la Jennifer Lawrencee!!!😍😍😍
??
Anònim, 15/01/2017 a les 16:21
+0
-0
Selena avans que Jennifer? Lolasso