humor

9 coses que només podem entendre les persones que som mig guapes

| 11/01/2017 a les 21:20h
Arxivat a: RÀNQUINGS, humor, guapa, 9
Podem dir que mai hem estat el «patito feo» de la nostra classe i que sempre hem estat entre el grup dels guapos i guapes però mai en la primera posició xDD



 Els amics i amigues dels teus amics, a vegades, et troben una persona guapa però no hi ha una opinió generalitzada que siguis una persona "guapíssima".... Oooh! Què hi farem!



 Vius amb la seguretat de saber que pel carrer ningú es girarà per contemplar la teva bellesa, però també saps que tampoc trencaràs el mirall de cap aparador...



 Tens clar que quan els teus pares et van "crear" anaves pel camí de ser una persona espectacularment atractiva, perquè tens un físic que apunta maneres. Ara bé, segurament es van despistar un moment i et van donar el do de ser una persona del «montón» tirant amunt però que mai arribarà a les primeres posicions.



 Quan obres la galeria del teu mòbil queda demostrat que no ets la bellesa personificada perquè necessites 80 selfies abans de decidir penjar-la a Instagram... Però et contenta saber que ni les models surten bé a la primera! Així que... SHHHHT!



 Ara bé, cada cop que algú et diu que et troba súper atractiu o pensa que ets guapo/a, tens un «subidon» d'adrenalina que et sents com una fuck rock star oh baby fuck me now...



 I saps molt bé que cada matí serà una loteria i que no existeix cap lògica per saber si avui serà el dia escollit per tenir el "guapo pujat".



 Però et coneixes i tens controladíssims els trucs pels dies que vols posar-te «full» equip i saps que passant per la perruqueria, estrenant alguna cosa de roba i amb un toc de maquillatge ets una persona terriblement atractiva... Oh yes!



 A més, t'han dit mil vegades que ser atractiu no és només una qüestió física, sinó d'actitud. I quan et diuen això pensen: «Si sóc una persona mig guapa i hi sumo l'actitud, és que no estem tan» I et piques l'ullet a tu mateix/a davant del mirall abans de sortir de casa i tens clar que aquella serà una gran nit.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Mencanta😍
Anònimaa, 11/01/2017 a les 21:41
+11
-1
Em podeu ajudar, m'agrada un nen un any mes gran que jo i a l'institut cada vegada que ens creuem ens mirem i aixo, i a coos quan parlo amb les meves amigues alço la vista i vec que ell m'esta mirant i aparta la vista de seguida, algun cop hem parlat per whatsapp (mai hem parlat en persona) pero res important. I un dia el vaig obrir pero estava borde i el vaig deixar estar. Fa poc va tallar amb una nena (estaven surtint o tenien lio o algo aixi) del seu curs. La veritat es que nose que esta passant pero les miradetes i tot em tenen intrigada.. i a l'ultim dia de vacances vaig baixar per les escales de l'institut i vaig veure que m'estava mirant i un amic seu li estava dient algo i tambe mirant-me.. ajuda pliiss😊
A saco
Anònim, 12/01/2017 a les 19:59
+7
-0
Si es així, parla amb ell. Si no ho fas ara, perdràs la oportunitat i en un futur ho lamentaràs.
Ànims!
ja ho crec...
Anònim, 12/01/2017 a les 21:25
+4
-0
doncs nena, esta clar que esta interessadet eh?
Doncs bé, pots fer una cosa: llançar-te i parlar-li o algo o fer com si res, (provocar-lo) i que tingui més ganes d'estar amb tu, fer-te la dura i interessant, i si veus que al fer aixo set va apropant tu també afluixa i anireu agafant mes confiança en teoria
vale...
Anònima, 11/01/2017 a les 21:42
+34
-0
i la gran pregunta es.... COM CONYO SER SI SÓC GUAPA O NO?
perque pel que jo ser, algu em pot trobar preciosa i algu altre em trobara mes lletja que el cagar..
I si si... la bellesa esta al interior, pero no em diras tu que un tiu es fixa primer amb una tia del seu tipus i que sigui una cabrona que no que potser sigui molt prima o una mica rodoneta i que sigui la puta ama!
En fi! que m'ha agradat la noticia pero m'ha deixat molt confusa. (suposu que es perque tardo a pillar les coses :P
Perquè...
Anònim, 12/01/2017 a les 09:50
+22
-2
Ho pots saber xq la bellesa està als ulls de qui et mira ;)
Oh
Anònima, 11/01/2017 a les 21:51
+5
-2
Idols😂
Totalment com jo
Anònim, 11/01/2017 a les 21:52
+14
-1
Visca l'autoestima😂
Seeeee
Anònima, 11/01/2017 a les 21:56
+10
-1
Yaaaaassss bitch WE SLAYYYY
Plis
Anònima, 11/01/2017 a les 21:58
+3
-1
Algu em pot dir on venen adidas superstar? Plis esk en vull comprar unes pro no se on en venenn....

Prefereixo no comprarles x internet
Lleida
Anònim, 12/01/2017 a les 15:36
+2
-1
Yellow
Tambe al kaotiko😉
Anònim, 12/01/2017 a les 20:39
+0
-1
A la tenda Adidas(?)
Per la de les superstars
Anònim, 12/01/2017 a les 21:07
+1
-0
al footlooker al splau hi han 3 tendes o 4 on en venen espero haberta ajudat un peto💋
Sou una gran mala influencia.
Anònim, 11/01/2017 a les 22:01
+45
-3
Només volia comentar una cosa. Aquestes coses que feu de 9 coses per a perones mig guapes, o que no son guapes... Això fa mal a la gent. Que ens esteu dient, que no som guapos? Que només sou vosaltres els pivons? I sou vosaltres qui voleu fer riure, explicar noticies... pero això de coses que els i passa a la gent que jo es guapa ho trobu una falta de respecta molt gran. Ara minsultareu i de tot peró hi ha gent que miran aquet article li pot baixar l'estat d'ànim. Allà vosaltres...
eiii
Anònim, 12/01/2017 a les 16:42
+9
-11
Hi ha gent guapa i hi ha gent lletja. No s hi pot fer pa re. I hi ha gent com, aquí diu, que és mig guapa. Això ho sabem tots. L autoestima no es tot de color rosa i tots som pivons de revista, l autoestima es saberse acceptar a un mateix, tinguis el fisic que tinguis, sense que timporti el que la gent pensi de tu i tu et vegis be. Jo quan veig una noia guapissima es com... quina sort la tia, pero que hi farem. Hi ha gent que es guapa, hi ha gent que te habilitats per fer altres coses. No trobo que tot a totes les persones sigui bonc, siguem realistes. el que hem d aprendre es a sudar fort de tot aixo i seguir endavant, per molt que creguis que et sobren quilos, tinguis el pit caigut o no t agradi el teu nas. Es la vida, es aixi.
No ma agradat
Anònim, 12/01/2017 a les 23:27
+10
-1
No estic d'acord de que ens poseu etiquetes de ser el més guapo O de ser el més feo. Sempre esteu dient que el físic no importa i aquest article mà defraudat moltíssim
shgdhdfkj
Anònim, 11/01/2017 a les 22:02
+7
-1
M'identifico amb alguna.
Es molt guapa la noia de l'última fotoo, pk l'eu posat com a mig guapa?
:)
Foteu puta pena
Anònim, 11/01/2017 a les 22:11
+31
-2
Sempre dient que si la societat i els estereotips, que si totes les noies i persones són guapes, que si tu t'has d'estimar a tu mateix que si no se què, aneu a la merda sempre dient que cadascú és com és i aquí el primer que feu es classificar-les que si en guapissimes que si en mig guapes, què és això de que si ets mig guapo no es girarà ningú a mirar-te però tampoc trencaràs cap aparador, què passa, que si ets una persona mig guapa tirant cap a fea el trenques?, foteu molta pena, cada dia us contradieu més i sobretot amb una cosa que no se algú s'hi fixa, sempre dient d'ignorar els estereotips de la societat i vosaltres cada imatge que poseu o cada putu gif o cada foto que hi ha a la web només hi ha ties que estan més primes que un pal i tius que estan mes cachas que o que son mes guapus que se mare, això és ignorar els esterotips?, a vegades penso que no sabeu ni el què dieu
Rt
Anònim, 13/01/2017 a les 21:28
+0
-0
100% d'acord amb tu. I a mes, si ets lletg/ja et sents fatal amb aquest article (m'incloc), quan he llegit lo de l'aneguet lleig o lo de trencar un mirall... sincerament he flipat!!
No pensava que adolescents.cat fos aixi.. (abans no ereu aixi)
Doncs jo...
Anònima, 11/01/2017 a les 22:16
+27
-2
Sento molt dir-ho, però aquest article no m'ha agradat gens...
NAI NO ANEM BE
Anònim ecm, 11/01/2017 a les 22:16
+26
-1
La bellesa es relativa aixi que calleu!!

I la bellesa real esta a l'interior i 9 de les 9 frases que heu posat parlen de bellesa exterior i seguint els ideals de sempre!

N'ESTIC FARTA!
TRENQUEU D'UNA VEGADA AMB ELS CANONS DE BELLESA!!!!!!!!!
pero què?????
Anònim, 11/01/2017 a les 22:16
+27
-2
enserio poseu aquests articles per adolecents???? Què preteneu crear, un exèrcit de persones superficials i buides??? Sabeu què us portarà ser guapo o pensar que sou guapos, o ser lleig o pensar que sou llejos?? Res. No tindreu cap mena de diferència entre uns i altres, tindreu les mateixes oportunitats de trobar feina, les mateixes possibilitats de trobar l'amor, de tenir amics i de ser feliç. I que sapigueu que lo que diu en aquest article és fals, primer de tot perquè tothom absulutament tots som "mig guapos" com diu l'article, tots hem passat o passarem per situacions semblants, menys lo de la classe, quina mena de persona feria una classificció a la classe dels super guapos, mig guapos o patito feo???? Una persona cruel i sense empatía amb un greu complexe d'inferioritat que necessita comparar-se sempre amb els demés i busca l'aprovació dels altres per a tot. Ahurieu de gastar el vostre temps en ser millors persones i no intentar fer realitat aquest ideal que us venen a aquests llocs i als anuncis i que és completament irreal i subjectiu. Que hipòcrita aquesta web que parla a vegades del buling i després posa articles que el promouen, no s'ha de ser gaire intel·ligent per veure el missatje d'aquest article, de que els "lletjos" ho tenen tot més complicat i són inferiors, i els "guapos" són l'ideal que hem de tenir i que són superirors. Sencillament fàstig d'article.
Molta raó
Anònim, 11/01/2017 a les 22:19
+2
-5
A mi em passa exactament el mateix
🙊
Anònima, 11/01/2017 a les 22:29
+11
-1
Això d la bellesa és subjectiu...😛❤
PISCA ELS LOMONS! :D
AnònimJJJJJJJJ, 11/01/2017 a les 22:32
+4
-1
Clavadaaaa jajajaj
Punt de vista❤
Anònima, 11/01/2017 a les 22:36
+13
-0
A mi no m'ha agradat gaire aquest article pk trobo que cadascú té el seu punt de vista i que una persona pot trobar guapa a algú i una altra no. Per això aquest concepte de guapo, mig guapo o lleig penso que cadascú "el decideix" no és una cosa general

P.D: Bona nit Adolescents😘
uu
Anònim, 11/01/2017 a les 22:38
+13
-1
No es per re. Pero después aneu dient que tothom es bonic a la seva manera i va i poseu això mmmmmmmmmmh vale 😂
??
Anònim, 11/01/2017 a les 22:47
+20
-1
Hola? Sóc l'única que pensa que aquest article es una merda? Osigui, ens feu entendre que la bellesa esta a l'interior que no hem de tenir etiquetes, i ara ens penjeu un article dienos que si som "mig guapes" que coi? Em feu pena en aquest sentit Adolescents.cat i ho sento per dir pero, sóc una noia de 15 anys medeixo 1,75 peso 95kg tinc el cabell curt les orelles petites i grans a la cara! I SÓC GUAPA I UN PIVON, ens dieu de madura, madureu vosaltres! Si tan "mig guapos" som aplique-vos el cuento a vosaltres pero almenys a mi no em tocareu ni un pel d'autoestima, lletjos😉
...
Anònim, 11/01/2017 a les 22:53
+13
-1
Sisplau,abans de penjar un article, penseu si val la pena... aquestes coses són les que fan que menys persones es descarreguin aquesta app. Hi teniu articles més interessants, això no ho puc negar, però això de guapo o mig guapo i els exemples que heu posat em semblen patètics
Mare meva, penos
Anònim, 11/01/2017 a les 22:56
+14
-1
Trobo molt fort que feu publicacions aixi, despres la gent que shi sent identificada vol arribar a la "perfeccio", te lautoestima baixa.. ja que teniu tanta influencia sobre els adolescents, podrieu utilitzarla positivament.. que passa? Per ser tal com diu larticle ja som menys persones.. cadascu es precios tal i com es. Ah, i no cal que la gent et doni laprovacio de ser del monton! T'has daprovar tu mateix.
I jo??
Anònima:), 11/01/2017 a les 23:19
+6
-1
I els lletjos? Feune un altre dedicat a nosaltres ;)
prier
Anònim, 12/01/2017 a les 00:51
+2
-3
no m'odieu per diro
Tioo
Anònim, 12/01/2017 a les 07:31
+5
-2
Us copieu de buzzfeed
Doncs si
Anònima, 12/01/2017 a les 08:13
+3
-3
Tota la raó en el meu cas💪🏼 Like si a tu també t'ha clavat😋
Quina merda d.article!!!
elporquet🐖, 12/01/2017 a les 09:08
+11
-2
Sincerament no trobo que sigui un article molt normal...
Indignada parla
Indignada parla, 12/01/2017 a les 17:27
+11
-0
Farta de que feu aquests articles. Farta de les etiquietes de la societat, qe si ets guapa, que si ets del monton, que si estas gorda, que si estas massa prima. Deixeu de posar etiquetes a tot i a tothom quan no són necessaries, Tothom te la seva part maca i dolça, qui diu que una persona es guapa o no? Tothom es guapx per alguna cosa. Fent aquests articles podeu fer baixar l'autoestima de la gent que no es senti identificada. Us queixeu de que no tindriem que tenir complexes, de que tothom és preciós, que tots els cossos són macus. Però fent aquests articles us contradiu moltissim. Abans de penjar aquests articles, penseu amb els que heu penjat anteriorment i veureu que no tenen massa sentit, que són totalment contraris.
És, suposadament, una web per adolescents, els quals molt de nosaltres m'incloeixo, ens preocupem per el nostre aspecte físic, ja sigui cos o cara, o les dues coses. I fent aquests articles l'únic que aconseguiu és guanyar odi per una part dels visitants (jo ara mateix) o "tristesa" per els que no es senten identificats i llavors voldria dir que són del monton segons vosaltres, cosa totalment falsa, repateixo.
Tindrieu que animar als adolescents que us llegeixen i no fer que es sentin malament amb ells mateixos. Sou una pàgina bastat coneguda entre el públic jove, i podeu influir. Adoneuvos-en siusplau.
Perdo per les faltes.

A tu que em llegeixes. Passa d'aquest tipus d'article, ets preciosx diguin el que diguin. Estima't, t'ho mereixes. Gràcies.
Siusplau ajudaaaa
Anònim, 25/01/2017 a les 01:19
+0
-0
A la classe hi ha un nen k no para de llegar amb jo, en tot el k fem l altre dia a gimnàstica estàvem fent flexions ell i jo i em va tocar una teta, cosa que em va agradat. Ell a jo m agrada i jo a ell també, però tinc una amiga q tambe li agrada, l'única cosa q es molt tímida i no vols q fagis res ni k li digui res, la cosa es k ma demant sortir i Lió molts cops jo li vull dir k si pr Ns k fer!!
No vull k s enfadi pr si no vol k li digui res ni fagi rs.
Que faig?? aijuddaa
Contradiccions
Adolescent02, 26/01/2017 a les 17:05
+0
-0
Hola, a veure, m'agradaria saber perque us contradieu a vosaltres mateixos, esteu tot el dia dient als adolescents que cadascú és com és, que ens hem d'agradar tal i com som, i que ningú és més guapo que els demés perque tothom té la seva pròpia bellesa. Però sincerament aquest article no em deixa gaire clar el que voleu dir, potser per algu ets més guapo que els damés i tot el que tu vulguis, però com a adults que sou, i sabent tots els problemes que hi han ara entre els adolescents pel físic i la pressió social que hi ha per ser més "guap@" i guai, crec que aquest article no ajuda gaire sincerament, enserio creieu que hi ha gent que és del monton tirant cap a guap@?? Estic d'acord que hi ha gent més guapa que d'altres però això depen de qui ho miri, per algú pot semblar una cosa i pel damés una altra. Estic flipan, després no aneu aconsellant a la part de consultes, dient que tothom és guap@ a la seva manera, i que ens hem d'estimar tal i com som, doncs vosaltres mateixos esteu creant aquest complexe als adolescents, posant aquests articles i aquestes fotos de models.