5 preguntes extremes molt fastigoses que és millor que no responguis si estàs dinant [VOL. 93]

| 17/01/2017 a les 15:01h
Arxivat a: INTERNET, preguntes extremes
Hem preparat una nova edició de les mítiques PREGUNTES EXTREMES! Avui amb una versió molt i molt fastigosa perquè tinguis molts problemes a l'hora de respondre. Un cop hagis triat la teva, comprova si la majoria de gent ha fet com tu o no!

 


Versió sense Playbuzz 

Què prefereixes?

a) No poder-te fregar mai més el cul quan vagis al lavabo
b) No poder-te rentar mai més les dents

Què prefereixes? Que cada dia et despertin...

a) Tenir les ungles brutes sempre
b) Tenir cera a les orelles i que es vegi

Què prefereixes? Despertar de cop en un hospital i adonar-te que...

a) Tenir molta caspa
b) No tenir caspa però se't vegi sempre el cap brut

Què prefereixes?

a) Posar-te la roba interior pixada d'un desconegut
b) Que algú es cagui al teu pit

Què prefereixes?

a) Mastegar un tros de paper de vàter fet servir i amb merda
b) Mastegar un tros de compresa usada

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

vaya tela
Anònim, 17/01/2017 a les 15:17
Molt interessant
+161
-4
QUE PUTO ASCO, acabo de comer jajajajjaja
😨🤢
Anònima💖, 17/01/2017 a les 22:08
+6
-1
Q asco por dioh 🤢🤢
En aquedts casos timdria q haberos una tercera opción de NO U PENSÓ FER MAII 🙏🏻✋🏻😂

Que va a la esquiadaaa ??
Siusplau
Eneri_21122002, 17/01/2017 a les 15:25
+44
-1
Hola adolescent us demano siusplau que feu un test que digi quina es la musica que et defineix. Gracies
.
Anònim, 17/01/2017 a les 19:34
Interessant
+88
-2
Like si voleu un xat de adolescents
Jo o faria tot!
Amador, 24/01/2017 a les 16:29
+0
-3
Jo la veritat es, que no minportaria res fero..esque me pone todo!
La pregunta 4...
Anònim, 17/01/2017 a les 15:28
+35
-1
Vaya asco!! Ficar-se roba interior pixada o que algu es cagui al teu pit, PUAAAAJJJJ
vaya tela
Anònim, 17/01/2017 a les 15:32
+9
-1
QUE PUTO ASCO, acabo de comer jajajajjaja
ajuda
1r ESO, 17/01/2017 a les 16:10
+5
-0
Que puc preguntar a una consulta obertta a l'insti? Idees siusplau
JA SE QUI ETS
Anònim, 31/01/2017 a les 11:58
+0
-0
TSMO glue#22
Ns, com es que em vas portar un pastís de xocolata a casa? i no un tros? VULL RESPOSTES XDDD
Loool
Anònima4tESO, 15/02/2017 a les 20:02
+0
-0
Els problemes que t'efecten dia a dia o a llarg plaç oSIMPLEMENT PARLA I EL QUE VULGUIS DIR DIGUAU I NO T'AGUANTIS, QUEIXAT SIGUEST TU en el meu cas un amor impossible #teacher
Loool
Anònima4tESO, 15/02/2017 a les 20:04
+0
-0
Els problemes que t'efecten dia a dia o a llarg plaç oSIMPLEMENT PARLA I EL QUE VULGUIS DIR DIGUAU I NO T'AGUANTIS, QUEIXAT SIGUEST TU en el meu cas un amor impossible #teacher
la ultimaaaaa
Anònim, 17/01/2017 a les 16:14
+26
-0
Ha sigut dura😂😂😂😩
.
💚, 17/01/2017 a les 16:17
+25
-0
A les primeres deia bah, n'han posat de pitjors... pero mentre avançava la cosa s'anava posant més asquerosa i la ultima ha sigut superhipermegafastigosa😷
...
Anònim, 17/01/2017 a les 16:46
+16
-0
Jo la última no la he respòs, sóc incapaç....😨
Quin fastig
Anònim, 17/01/2017 a les 17:56
+10
-0
La ultima m'ho he imaginat y tot de vreitat quines ganes de vomitar m'han entrat
M'agrada algú
Anònim, 17/01/2017 a les 18:29
+8
-1
Hola adolescents:
M'agrada una noia de la meva classe. El cas és que ens asseiem al costat a classe. Sempre que anem pels passadissos m'agafa del braç, com fan els iaios. La seva millor amiga m'ha dit que em considera el seu millor amic, però jo vull saber si li agrado. El cas és que no sé si li agrado ni com preguntar-li-ho. Em podríeu ajudar?
...
Anònima17, 17/01/2017 a les 19:28
+4
-1
Hola jo et puc donar una idea molt bona! Si la vols saber et deixo un dels meus instagrams (conselladolescent_ ) i m'obres pk sàpiga que ets tu! Petooons😘

Si algu té algun problema tmb em pot obrir i us ajudo encantada!!

PD: sóc noia de 14 anys😊
No et trobo
Anònim, 17/01/2017 a les 22:50
+2
-0
No et trobo a instagram
...
Anònim, 21/01/2017 a les 00:16
+0
-0
CREC que el millor que podries fer es parlar-ho amb ella,sincerament no m'enfiaria del que et digui la seva millor amiga, li podrias dir en plan a lo disimulao i depen d com reaccioni pos et llesas (en plan li dius el que realment sents per ella). i si dubtes fixati molt en com et tracta o mira i si T'ESCOLTA.
sobre tot en persona NO per Whatsapp.

esperu que tajudiii :)
que penseu?
Anònim, 17/01/2017 a les 20:47
+1
-1
El meu ex passa de mi pero el pillo mirant moltes vegades sols fa 2 mesos que hem tallat i estavem wls dos enamorats i de vegadds hem posa mg. Trobeu qye m'ha oblidat?
Jejejejej
Anònima, 17/01/2017 a les 21:20
+2
-1
I si estic sopant si que les puc respondre??? Juasjuasjuas
Flipo
Anònim, 17/01/2017 a les 21:55
+7
-0
Soc lunic que no enten com amb la de gent que fa aquests testos hi ha UN HUEVO de preguntes que queden 50/50?! Es moltissima casualitaat
no ha sigut dificil respondre
Anònim, 21/01/2017 a les 10:53
+0
-0
pero la ultima que asco
La última preguntaa!!! 😲
Anònim, 21/01/2017 a les 16:12
+7
-0
Like si penseu qur la última es la mes fastigosa de totes.