BONES NOTÍCIES!

Desmenteixen que la Nutella sigui perjudicial per a la salut

| 17/02/2017 a les 10:02h
Arxivat a: ACTUALITAT, Oli de Palma, Nutella, Salut


L'organització Stiffung Warentest descarta la presència de contaminants a la Nutella, com s'havia dit fa uns dies. Aquesta entitat, que es dedica a l'anàlisi d'aliments, assegura que la Nutella té un nivell de contaminants molt baix, mentre que altres cremes d'untar basades en oli de girasol suspenen els seus tests de contaminants. 

Stiftung Warentest aclareix que la presència de contaminants, agents cancerígens com el 3-MCPD, no estan vinculats directament amb l'ús de l'oli de palma per se i reconeix que aquests contaminants es poden trobar en qualsevol oli que es refini a més de 200 graus de temperatura. L'entitat afirma amb rotunditat, que l'oli de palma per se NO és cancerigen, i per tant la Nutella tampoc. De fet, en el seu procés d’elaboració, Ferrero fa servir una temperatura de menys de 200 graus i una baixa pressió per a garantir la seguretat del producte. A més, des de Stiffung Warentest afegeixen que l'oli de girasol refinat incorrectament pot contenir molts més contaminants que l'oli de palma.  

L'organització també es fa ressò de les declaracions del Grup Ferrero, en què la companyia assegura que utilitza baixes temperatures per contenir la creació de substàncies crítiques i així garantir la qualitat dels seus productes i minimitzar la presència de contaminants en línia amb els paràmetres definits per l'EFSA (European Food Safety Authority), l'Autoritat Europea de Seguretat Alimentària. Aquest estudi contradiu i mostra com injustes les sospites generades al voltant de la presència d'agents cancerígens a la Nutella.

 Accedeix a l'estudi comparatiu de cremes elaborat per Stiffung Warentest.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

nutella
Anònim, 17/02/2017 a les 10:14
+55
-8
Like si a tu tambe t'encanta la nutella!
Bones notícies?
Anònim, 17/02/2017 a les 11:19
+38
-6
L'oli de palma potser no es perjudicial per la nostra salut, però sí per un munt d'orangutans que acaben morts o mutilats per culpa de l'extracció d'aquest oli.
La meva família i jo ja hem deixat de consumir qualsevol producte que en porti. I encara que la nutella sigui deliciosa, crec que s'hauria de deixar de fer. Estem destruint el medi ambient tots nosaltres.
No us dic que deixeu de menjar nutella, però si que sigueu conscients de tot això. Podeu buscar més informació detallada del què fan, i comunicar-ho a amics, familiars...
Crec que és una cosa molt seriosa això de l'oli de palma.
per la de: bones notícies?
Anònim, 17/02/2017 a les 15:39
+10
-23
tia, amargada no, lo seguent...
tu fes el que vulguis pero els altres menjarem nutella fins quan morim bbi✋🏻
liiike si ets un/a amant de la nuteella ❤️
TENS RAÓ
Anònima, 17/02/2017 a les 16:04
+15
-1
A casa fem exactament el mateix que tu. Quan tenia 8 anys em van explicar que per extreure aquest oli es cremen moltes hectàrees de selva i molts primats moren i vaig flipar. Fins i tot en vaig fer un treball. Crec que és molt important que la gent n'estigui conscienciada. A més, és dolent per la salut.

SALVEM CASA NOSTRA. 🌍
Nononono....
Anònimaa 💕, 17/02/2017 a les 18:30
+0
-18
Peroo que dices locaa??
M'encanta la nutella!! I perquè ara en continuem menjant no destruïrem pas casa nostre eeh! Que hi ha gent molt exagerada. Si no voleu destruir el nostre planeta comenceu per altres coses que sí que són importants i no deixar de menjar Nutella... xd!!
Per la tia d'amargada
Anònim, 18/02/2017 a les 01:31
+5
-0
Escolta jo en cap moment m'he ficat amb ningu. De fet, he dit que cadascú que faci el que vulgui. Pero que sapigues que menjant nutella contribueixes a destruir més el planeta.
I amargada tu, maca, que jo no he insultat a ningú.
Holaa
Anònima💗, 17/02/2017 a les 12:10
+9
-4
Hola desde linstii el aburrimen...
Treieunos daqui siusplauu
Malegro q no sigui perjudicial perq sino como q merda...
Però penseu amics meus
Anònima que vol millorar el món😊❤, 17/02/2017 a les 18:20
+3
-0
Ara tothom diu que el càncer està en els embotits, en el tabac, la xocolata...i després què? Càncer a les taules si o que??
Penseu el càncer ha aparegut per culpa de totes les fàbriques i la contaminació que estem produint. Abans a l'edat mitjana no hi havia aquestes enfermetats perque no contaminavem tant. Hem de tenir cura del medi ambient, no comprar tantes coses superficials que després no utilitzem, gastar menys...
Junts per a un món millor!!❤
¿Pero qué dice usted?
Anònima, 17/02/2017 a les 23:18
+0
-1
Això que dius és perquè ho has trobat en fonts contrastades o t'ho has tret de la màniga? Ho pregunto en serio.
És que jo crec que de càncers i malalties n'han existit sempre, l'únic és que abans no se sabia què era un càncer, així que no es podia diagnosticar com a tal. Jo CREC (estic especulant; això que diré ara no ho he consultat en cap font) que la industrialització no ha creat els càncers, però sí que els ha agreujat i augmenta les possibilitats de patir-ne un.

Petonets!
Mmmm
Anònimettaaa🌸, 17/02/2017 a les 20:31
+0
-0
Men aniria a menjar pero em fa pal😂