7 secrets de nois i noies catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 44]

| 16/02/2017 a les 15:34h
Arxivat a: INTERNET, secrets


Arriben més SECRETS ADOLESCENTS! Una selecció de les confessions anònimes que ens heu fet arribar les últimes hores a la redacció.
 




Versió sense Playbuzz 


Noia, 16 anys
Fa menys d'una setmana que vaig veure la pel·lícula de 50 sombras de grey, i aquesta idea del sadomasoquisme em posa molt! L'altre amb dia amb un peluix de me germana li vaig començar a fer coses que fan a la pel·lícula.

Noi, 15 anys
Robo paper higiènic dels lavabos del meu institut i me'ls emporto a casa.

Noia, 17 anys
M'agrada olorar les calces de les meves amigues al vestuari d'educació física mentre s'estan dutxant.

Noia, 15 anys
Quan no hi ha ningú a casa agafo l'ordinador i em fico a mira polles grans. Tinc molta obsessió amb això i no sé per què.

Noia, 16 anys
M'he depilat al cole. Era un dia que tenia gimnàstica i com que vaig amb pantalons curts i no tenia les ingles depilades, vaig aprofitar que tenia una cutxilla, vaig anar als lavabos i em vaig depilar allà mateix...

Noia, 19 anys
El meu nòvio i jo vam gravar-nos masturbant-nos l'un a l'altre i també follant. Fa dos dies van entrar a robar a casa i es van emportar la meva càmera i a dins hi havia el vídeo... Tinc por que surti a la llum.

Noia, 15 anys
A vegades quan vaig pel carrer sola i és tard m'imagino que algú em persegueix i un cop arribo a la porta de casa i entro em poso a respirar molt fort com si estigués a una peli

Envia el teu secret omplint el formulari anònim 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Jajaj
Anònim, 16/02/2017 a les 15:38
Molt interessant
+191
-6
Likes si tens la esperança de que algun dia sigui publicat el teu secret!
Ties i tios....
Anònimeta amb ganes..., 16/02/2017 a les 16:05
Interessant
+107
-9
A vere:
*Like qui hagi enviat un mínim de dos secrets i no li haguin publicat cap!!


Like si..
Anònimaa, 16/02/2017 a les 16:57
+8
-29
Avui has anat a la barcelondaaa!!✌
Pels redactors
El As de Pikas, 17/02/2017 a les 09:50
+2
-1
Hola! M'agradaria saber quin és el criteri que feu servir per publicar secrets. Com han de ser? Calents? Tristos? Que siguin tope de graciosos?
O és simplement atzar?
Cada cop son mes merdosos
Anònim, 16/02/2017 a les 15:39
+49
-69
Aquests secrets son una caca de la vaca
notu
Anònim, 16/02/2017 a les 17:59
+32
-9
Tu si que ets una caca de la vaca
notu
Anònim, 16/02/2017 a les 18:28
+7
-6
Tu si que ets una caca de la vaca
holaa
Anònim, 16/02/2017 a les 15:39
Molt interessant
+141
-3
a vegades menrecordo de que això ho podria haver escrit qualsevol dels meus coneguts i ja no ho veig igual😂
uuuuuu
Anònim, 16/02/2017 a les 15:41
Interessant
+71
-3
mencanta aquesta secció 😁
El meu secret és...
Anònimaaa, 16/02/2017 a les 15:42
Interessant
+53
-2
Que m'agraden dos nois, són preciosos i no els paro de mirar! Tothom es pensa que no m'agrada ningú i no els i dic perquè no vull que ho escampin, no ho sap ni la meva millor amiga!
Us estimo!
Diga-ho
Anònim, 16/02/2017 a les 16:11
+5
-7
Digal-s'hi
Jo igual
Anònima, 16/02/2017 a les 16:13
+25
-2
Em pasa el mateix JAJAJ però només amb un noi, no ho sap NINGÚ, i no ho dic perquè no vull que s'escampi
Alaaa :o
Anònimaa, 16/02/2017 a les 19:28
+5
-2
Hem pasa el mateix!! Pero a mi nomes magrada un i ns que fer... tothom pensa que no magrada ningu pero en veritat si...
Secret
Anònima, 16 anys, 16/02/2017 a les 15:46
+18
-2
Hem posa molt una noia d'uns 23/24 anys del meu poble i sempre hi ha miradetes i nose que fer ):
Hola
Anonima, 16/02/2017 a les 21:17
+5
-1
Digal-li a mi hem pasaba amb la meva millor amiga y ella hem va confessar que jo també li agradaba.

Sort😘
Diooos
Anònima19, 16/02/2017 a les 15:47
Interessant
+65
-3
Que heavy el del video... no m'agradaria gens que hem passes... like si a tu tampoc
Eeei😊
Anònimaa, 16/02/2017 a les 15:50
+32
-2
M'agrada molt aquest apartat, encara que també em va molar el hot que vau fer, potser podrieu anar posant d'un i altre.
Petons adolencents! Disfruteu de la vida amb un somriuree😜💕💕
Secrets
Anònim, 16/02/2017 a les 16:05
+30
-7
M'encanta aquesta secció...tot i que cada cop els secrets son pitjors.
Like si penses igual que jo❤👍
Un petó adolescents😘
¿Has buscado alguna vez un hotel en internet?
Anònim, 16/02/2017 a les 16:07
+25
-3
¿Hotel?
Tu hotel ideal al mejor precio.
Anònima, 16/02/2017 a les 16:24
+14
-1
Trivago. xD
Trivago
Anònim, 16/02/2017 a les 16:26
+3
-1
Trivago
Trivago
Anònim, 16/02/2017 a les 16:31
+1
-1
Trivago
...
Anònim, 16/02/2017 a les 16:49
+4
-1
Trivago
...
Anònima, 16/02/2017 a les 16:51
+2
-1
Trivago
..boo
Anònim, 17/02/2017 a les 01:29
+5
-1
Booking té molt Bones ofertes.
q ess??
Anònima💗, 16/02/2017 a les 16:15
+12
-6
Q es aixo del sadomasoquisme?
Si algu ho sap mu podria explicar siusplau? Esq no en tinc ni idea i ma entrat curiositat😂
Graciiess guapooos💞
Sado
Anònim, 16/02/2017 a les 16:53
+2
-2
Es quan et deixes fer coses besties a lo latigo etc
SADO
Anònim, 16/02/2017 a les 17:16
+2
-2
Es allo que fan a la peli de 59 sombras de Grey que s'azoten i tal. Definició de masoquisme:
Comportament de la persona a qui el propi sofriment i humiliació provoquen plaer, especialment plaer sexual.
Sado
Anònima, 16/02/2017 a les 17:37
+4
-1
Bàsicament és buscar el plaer en el dolor de la persona que t'estás tirant.
Es
Anònim, 16/02/2017 a les 17:53
+4
-1
Com follar pero amb violencia amb latigos i cordes i bno eso
Flipaaaaa neneeee
Anònim, 16/02/2017 a les 16:20
+21
-1
Que fort nenee jo tambe faig aixo de que quan vaig pel carrer faig veure que m'estan segrestant!!!!! Una vegada una iaia em va veure i em va parar i em va preguntar si estava be😂 xd actuo molt be😂
Flipant
Anònim, 16/02/2017 a les 19:51
+8
-1
Jo tambe hu faig i començo a caminar més rapid😂
I jo...
Anònima, 16/02/2017 a les 21:26
+3
-1
Tinc absolut paniiic! De vegades començo a correr fins i tot plorant😅 molt heavy!
La meva adiccio
Anònim, 16/02/2017 a les 16:41
+2
-2
Algu em pot ajudar?Soc un nen que li agrada tocar el cul dels nois pero no em mola pro m'excita molt i no se si soc gay o no.Siusolau ajuda perque no se enamorar me d'una Noia
Resposta
Anònima❤, 16/02/2017 a les 17:36
+2
-3
Si k ets gay, si dius k no et pots enamorar d'una tia i t'excita tocar-lis el cul als tios jo penso k si k ets gay.
Petonest adolescents😘
M'encanten
Anònimaa, 16/02/2017 a les 17:38
+6
-1
M'encanten els nois que toquen els culs d'altres nois! No passa res si texcita u continues fent i si t'enamores d'un noi potser si que ets gay, però de moment no ho saps!
Pos...
Anònim, 16/02/2017 a les 17:38
+6
-1
Potser ets bi...t'ho has plantejat algun cop? Pots tenir mes tendencia cap als tios o cap a les ties...
Jo si vols tajudo
Anònim gay, 16/02/2017 a les 22:34
+1
-1
Deixa el teu snap
google
Anònima, 16 anys, 16/02/2017 a les 16:44
+1
-1
el sadomasoquisme es una manera de practicar sexe d'una manera mes "violenta", amb petits cops fuets (d'aquells de cuir), cinturons, i tal. Encara que sigui "violent" es consentit tant per part de la noia com del noi i es per sentir plaer igual que mantenir relacions sexuals de la manera tradicional
Per en tiu del paper de vater
Anònimaaa, 16/02/2017 a les 17:55
+6
-1
Jo tambe ho faig!! No ets lunic haha😂💕
Per la del carrer
Anònimaa, 16/02/2017 a les 17:56
+5
-2
Deu meu quina graciaaaa t'imagino pel carrer correntino con una histericaaa en pixuuu
Cada cop son mes merdosos
Anònim, 16/02/2017 a les 17:58
+1
-6
Aquests secrets son una caca de la vaca
Dioos
Anònim, 16/02/2017 a les 20:21
+3
-1
Jo el 2 tambe ho faig hajajahahahha
...
Anònim, 16/02/2017 a les 20:55
+4
-1
Estic llegint un llibre de consells de amor per a aconseguir un xic. El xic va veure aquesta llibre i...
i....
Anònim, 16/02/2017 a les 22:15
+7
-1
i que? like qi sagi quedat am les ganes jajaja
😈
Anònim, 16/02/2017 a les 21:03
+3
-3
La meus pares no saben que no soc verge
Lo raro
Anònim, 16/02/2017 a les 22:36
+4
-1
Lo raro seria k ho sabessin
Necessito ajuda
Anònim, 16/02/2017 a les 21:58
+4
-1
Fa dies que sento que estic canviant, em sento diferent.
He baixat molt les notes de els examens i no tinc ganes de fer res.
A part em discuteixo cada cop mes amb els meus pares.
Què puc fer?
Cada cop son mes merdosos
Anònim, 16/02/2017 a les 22:53
+0
-1
Aquests secrets son una caca de la vaca
noi 17anys