6 preguntes extremes que et serà impossible respondre [VOL. 94]

| 16/02/2017 a les 19:35h
Arxivat a: INTERNET, preguntes extremes


Després d'uns quants dies de descans... Tornen les PREGUNTES EXTREMES a Adolescents.cat. Intenta respondre una de les dues opcions sí o sí i després comprova si la majoria de gent ha triat el mateix que tu!

 


Versió sense Playbuzz 

Què prefereixes?

a) Que et faltin dues dents —les de davant— i no poder-te'n posar
b) O que et faltin els dos dits petits de les mans

Què prefereixes? Que cada cop que esternudis...

a) Et tornis tot tu de color blau durant 15 minuts
b) Oblidis completament tot el q ha passat els últims 60 minuts

Què prefereixes? Tenir el poder de...

a) Escoltar les converses que estiguin fins a 500 metres de tu
b) Veure el que els ulls d'una altra persona estan veient en qualsevol moment

Què prefereixes?

a) Renunciar per sempre més al sexe
b) Renunciar a viatjar i no poder sortir del teu país mai més

Què prefereixes?

a) No poder anar mai més a un McDonald's
b) No poder menjar mai més crepes

Què prefereixes?

a)  Que ara mateix se t'esborrin totes les fotos del mòbil
b) Que s'esborrin tots els contactes

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

jeje
jeje, 16/02/2017 a les 19:54
+49
-4
Quan ets la primera persona en contestar el test i et surt tot 100%... jajajjaaj
Fliping
Anònima, 16/02/2017 a les 22:52
+31
-0
Sóc la única que ha vist 94 i s'ha quedat en plan: ja van pel volum 94!?😂
No us pasa?
Anònim, 16/02/2017 a les 20:01
Molt interessant
+111
-2
Alguna vegada penseu si aixo fos cert, si es cuplis, tipu magicament
Vaya putada en tot el que ens ha tocat respodre jajajaj
Siiiii
Anònima, 16/02/2017 a les 20:52
+10
-0
Sii jjajajajaj sempre ho pensu😂✋🏻
Tu juru
Anònim, 16/02/2017 a les 22:13
+1
-0
Ho anava a comentar em passa sempre!!!! Es com el subconscient enserio hahahah
No podria
Anònim, 16/02/2017 a les 22:56
+3
-0
Em moru, crec que en dona algo 😂😂
😂😂
Anònim, 16/02/2017 a les 23:16
+1
-0
Puajajajajaj veig q no soc la unicaa😂
rt, em moroo
Anònim, 18/02/2017 a les 20:19
+1
-0
La de el sexe i giatjar la he passada perquè no podia escollir mare meva, i la del mcdonals mes igual vaig al burger king i arreglat😴
.
Anònima, 16/02/2017 a les 20:10
Interessant
+58
-0
POR FIN TIO!
vamoss
Anònim, 16/02/2017 a les 21:11
+11
-0
siiii ho trobava a faltaar!!!
Guau
Anònim, 16/02/2017 a les 20:29
+16
-3
Es veritat, no es pot escollir cap de les dues, les dues opcions són horribles!!
aaaaaaaaaaaaaa
Anònimaaaaaaaa, 16/02/2017 a les 20:31
+36
-5
Una cosa perque heu eliminat la secció aquella de Instagram on deiem la persona que ens molaba??
Creps vs McDonalds
Anònim, 16/02/2017 a les 20:35
+15
-7
No he pogut triar😢 massa pressio 😂😏
En serio?
Anònim, 16/02/2017 a les 22:20
+14
-0
Sabent tot el k hi ha darrere de mcdonalds.... creps per sempre!!❤❤
Mc Donalds
Anònim, 16/02/2017 a les 23:06
+17
-5
Soc la unica persona que odia el Mc Donalds??😟
Mean Grils
Anònim, 16/02/2017 a les 20:44
+8
-4
Ties qui sigui Mean Girls a comentar a sota 😌👇
Tssss
Anònim, 16/02/2017 a les 21:28
+6
-0
Quina sudadaaaa
Jajaja
Taejimniejhopekookiesuga, 16/02/2017 a les 21:04
+25
-5
Ja me imaginat a mi en plan alien de color blau
I el mcdonnalds i els crepes no sabia que triar... si em quedo sense mcdonnalds pos men vaig al viena (?)

Feia molt que no posaveu preguntes extremes! Que be que hagin tornat
jajaja
cupcake, 16/02/2017 a les 21:44
+15
-0
Si no pots anar al mc donnals vas al burger king que és lu mateix jajaj😂 pero renunciar a les crepes MAI!!!😂😂😂
Per fi
Anònima, 16/02/2017 a les 21:08
+17
-0
Per fi han tornat les preguntes extremes :D
Això és massa impossible
Anònim, 16/02/2017 a les 21:40
+7
-1
QUIN TIPUS DE PERSONA HA FET LA PREGUNTA DE MCDONALD'S I CREPS?
Flipo
Anònim, 16/02/2017 a les 22:23
+8
-6
Pero que us passa amb el puto mcdonalds? K nomes porta merda i a sobre tracten als treballadors i als animals fataal!!! Putos obsessos! Sempre creps❤💚
us ha costaaat
Anònim, 16/02/2017 a les 21:46
+5
-0
Redactors per fi heu possat una secció molt demanada, esperem de part de molts adolescents que sigueu així i penjeu més preguntes extremes fins arribar a 150!!!!!

Petoons adolescentsss
True life
Secretgirl7, 16/02/2017 a les 22:00
+1
-0
Jo ha una pregunta no he tingut opcio perque ja hem passa una de lea coses que diu😅
A mi em falten els dos ullals de dalt😂
Els dits petits no fan falta!
Anònim, 16/02/2017 a les 22:11
+1
-0
El cas es que jo siempre he viscut sense el dit petits de la ma esquerra i a part d'aixo tambe son molt petits i es por fer totalment lo mateix que amb cinc dits.
:(
Anònim, 16/02/2017 a les 23:33
+3
-0
Toco el piano, i em fan falta. Molt. Tot.
Música
Anònim, 17/02/2017 a les 02:52
+1
-0
Jo toco la viola i això és el que m'ha fet decidir-me fàcilment, no podria tocar sense els dits petits
Lu dels dits
Anònim, 17/02/2017 a les 00:01
+4
-2
Trobo una falta de respecte impressionant lo dels dits, com si que et faltessin dkts fos algo dolent, ja veus tu saps. Em falta un dit desde que tinc 10 anys i lunic que no puc fer es ensenyarlo, i concidero que no calia posar aixo aqui perque ami personalment mha sentat malament, ja que es com si ens discriminessiu perque ens falten dits, aixi que abans de escriure penseu, perque a mi em falta nomes un dit, pero a la gent que li falten extremitats com lheu de fer sentir? Enserio reflexioneu
T'entenc
Anònim, 17/02/2017 a les 15:40
+2
-0
T'entenc però no t'ho has de prendre tan a pit, jo quan era petit anava vaig tenir una caiguda contra un mur i em vaig trencar la mitat de les dents del davant, per lo que sempre he viscut una mica acomplexat ja que el meu somriure es horrible i sempre intento riure amb la boca tancada amb la gent que no conec. Pero aixo no mu he pres com res personal, ja que per una banda, si, es discriminatori ja que t'estan dient quina de les 2 coses prefereixes obviant que les 2 coses son mals, pero per l'altra banda es simplement humor i has d'aprendre a riure't de tu mateix, en serio, t'ajudarà molt, sino acabaries enfadat amb tothom.
T'entenc
Anònim, 18/02/2017 a les 21:58
+0
-0
A mi em falten dos dits des que vaig neixer i la britat es que llegir aixó m'ha pogut sentar malament ja que penso que por ser tenim sort de que nomes ens falten alguns dits o no sort pero es el fet de pensar en els demes que poden tenir coses pitjors o diferents.
He d'anar al psicoleg?
Anònim, 18/02/2017 a les 21:24
+1
-1
Hola, soc una noia que no te amics, i les de la meva clase m'insulten, s'enrriuen de mi…
Nose que fer, hauria de canviarme d'institut?
Em queden 3 anys i nose si podre aguantar, elles no veuen lo malament que ho paso y creuen que exagero pero no exagero.
Si soc sincera he pensat mes d'un cop en suicidarme, creieu que hauria d'anar a un psicoleg o algo?
He d'anar al psicoleg?
Anònim, 19/02/2017 a les 09:29
+0
-0
Hola, soc una noia que no te amics, i les de la meva clase m'insulten, s'enrriuen de mi…
Nose que fer, hauria de canviarme d'institut?
Em queden 3 anys i nose si podre aguantar, elles no veuen lo malament que ho paso y creuen que exagero pero no exagero.
A mes soc molt timida i a l'altre institut nose si faria amics perque em costa relacionarme
Em podrieu ajudar?
Em canvio d'institut??