7 secrets de nois i noies adolescents que han confessat per primera vegada [VOL. 45]

| 17/02/2017 a les 12:16h
Arxivat a: INTERNET, secrets


Encarem el cap de setmana amb una nova edició de SECRETS ADOLESCENTS! Aquí teniu unes quantes confessions de nois i noies que ens han enviat anònimament a la redacció.

 




Versió sense Playbuzz 


Noi, 14 anys
M'he gastat més de 500 euros dels meus estalvis amb el Clash Royale, els meus pares pensen que m'ho he gastat en sabates. :V

Noia, 17 anys
M'agrada veure com cau la caca quan cago. Obro les cames i encenc la llanterna per poder veure-ho perfectament. No sé, em relaxa...

Noia, 14 anys
Tinc un grup de whatsap on només estic jo sola ... És com el meu diari i ho apunto tot allà. Sé que sona molt ridícul, però he arribat a apuntar coses que ningú sap, ni la meva millor amiga! M'ha funcionat molt i us o recomano a tots!

Noi, 14 anys
Sóc addicte a les Oreos. Quan els meus pares marxen de casa em menjo tot el pack i després, perquè no sospitin, baixo al mercat de sota casa meva en compro un altre i com si res...

Noia, 17 anys
Farà un mes em vaig assentar al darrere de tot de classe amb una noia que és molt tímida i que mai parla. Ens vam ficar a parlar i quan estava prenent apunts em va posar la mà a la cuixa i la va anar apropant i em va acabar fent dits al mig de classe

Noi, 18 anys
Cada cop que miro aquesta secció em poso molt calent. Algú més li passa?

Noia, 16 anys
Sempre m'ha agradat molt la cuina i quan em quedo sola a casa faig veure que tinc un restaurant. Prenc nota a clients imaginaris a la taula del menjador i després vaig a la cuina fer el menjar que m'han demanat tota estressada i cridant "oido cocina". Si, estic una mica boja jajajaj

Envia el teu secret omplint el formulari anònim 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Priner
Anònim, 17/02/2017 a les 12:46
Molt interessant
+152
-5
Jo també tinc un grup sola
Títol
Anònim, 17/02/2017 a les 15:23
+15
-0
Jo també en tinc per enrecordar-me de les coses pq soc molt despistada
Jaja
Anònim, 17/02/2017 a les 15:29
+6
-0
Jo tambe tinc un grup sola, tambe faig allo de la cuina prenc nota i u faaic i taambe iguaal lu de les oreos pero am pa i nutella
I jo
Anònim, 17/02/2017 a les 15:39
+0
-0
Jajaja
Grrup whaats😂❤
Anònim, 17/02/2017 a les 15:46
+12
-0
Iijo pero es per apuntar frases pe4 insta o estado
Lolo
Anònim, 17/02/2017 a les 16:04
+1
-0
I yoooooo...
Jo igual!
Anònimaaa, 17/02/2017 a les 16:23
+5
-0
La veritat que es molt util, tot el que he de fer o coses que no se si menrecordaré les tinc al grup aquest. Tothom es riu de mi pero la veritat que mes igual jajajaja
Ijoooo
Anònim, 17/02/2017 a les 16:42
+1
-0
Jo tb tinc un grup de whatsapp i tb feia lo del restaurant
confessió
Anònim, 17/02/2017 a les 13:44
+20
-8
Eztic cansat denviar secrets i que no els publikeu, u confeso sense anonim, sok @estibicrak7 i eztic loco per PaulaA( no me se lo insta) tastimo amor,mencanta tu sonrisa no tanfades en mi pofa
Per a tu
Anònim, 18/02/2017 a les 14:57
+0
-0
Ke monuu per favor 😍 mencantaaa❤❤❤
Instagram
Anònima, 17/02/2017 a les 14:25
+14
-12
Feu lo dels instagrams que mola molt
Importaaant!
Anònim, 17/02/2017 a les 14:28
Molt interessant
+119
-2
Una pregunta adolesceents, soc l'unic que fa dies que espera la secció de el primer cop que ens vam liar? Esque van fer un post pk ho enviesim i de moment res de res... Like si voleu que ho veigin i ho penjin! (pinta beee).
CLASH ROYAAL😂
Anònim, 17/02/2017 a les 14:37
+27
-11
El del Clash Royale és el meu mejjo😍 em va di que ho penjaria😂 jajajja
....
Anònim, 17/02/2017 a les 17:26
+9
-1
Pues no se flipa ni res, per que els pares veurien les sabetes noves
Noia
Anònim, 17/02/2017 a les 18:40
+24
-1
Ajudal tu potser no ho veus com a problema. Pro gastarse 500 eures en un joc. Tia k necessita ajuda
molt fan
Anònim, 17/02/2017 a les 15:07
+15
-0
fan absolut del noi de les Oreo. Tranquil xaval! jo també ho he fet sovint!
Pel de adal de la caca
Anònim, 17/02/2017 a les 15:28
+6
-9
Es inventat oi?? Seria mooot raro fero, aditeixo k tinc coses rares, pero aixo es de un altre nivell😂❤
per la de la caca
sbsjaahaj, 17/02/2017 a les 22:59
+0
-0
Jo tambe ho faig jajajajajaajaj 💩l
La del grup de whats
Anònima, 17/02/2017 a les 15:29
+5
-0
Io tmb ho tinc!!! Ho faig desde fa 1 any I realment funciona! Desestressa molt i va perfecte per reflexionar😊
La del whatsap
Anònim, 17/02/2017 a les 15:30
+3
-1
Jo tambe en tinc un de sola, i va molt be. Em relaxa, perque se que alla ningu em podra jutjar del que escrigui.
Lo de la xica timida es molt LOL
Anònim, 17/02/2017 a les 15:31
+6
-1
Mare meua a classe. En tot el mon ahii no podria. Es molt asqueros...
Pregunta: Et va agradar?
pel que pregunta si em va agradar
Anònimaa noia 17, 17/02/2017 a les 17:24
+10
-1
M'he tornat a ssentar amb ella dos cops més. Jajajajajaja dona tot el morbo.
pel que pregunta si em va agradar
Anònimaa noia 17, 17/02/2017 a les 17:25
+1
-0
M'he tornat a ssentar amb ella dos cops més. Jajajajajaja dona tot el morbo.
Clash royale
Anònim, 17/02/2017 a les 15:32
+20
-1
Stop clash royale tots els tios de la meva clase estan viciats a aixo
Tímida
Anònim, 17/02/2017 a les 15:37
+14
-0
Moolt timideta ehehe
Caca
Anònima, 17/02/2017 a les 15:40
+5
-1
Deu meeeuu lo d la caca! Jajajaja ma fet moltíssima gracia 😂😂😂 la tia q fa això és la puta ama 🌼
Guaposs
Anònimaaa, 17/02/2017 a les 15:42
+10
-2
Per fi es divendres, disfruteu del findee adolecents, amb un somriure sempre!!!! Petons💕💕
Pd: m'encanten els emojis nous del whatts
Ei
Anònim, 18/02/2017 a les 09:43
+0
-0
Com es consegueixen els nous emojis? Petons adolescents 💖💖💖
Jajaja
Anònim, 17/02/2017 a les 15:43
+9
-1
I jo pensantme que estvaa bojaa😂 Feu coses molt rarees adolescents us admiro😂
Pel que es posa calent...
Anònim, 17/02/2017 a les 15:54
+8
-0
Jo tambe..
Jo tambed
Anònim, 17/02/2017 a les 15:56
+2
-0
Jo lu del grup tambe ho tinc! I alla mapunto coses meves i llistes de series pelis i mes coses
Va molt bee!
5
Anònim, 17/02/2017 a les 16:07
+1
-0
Ami tmb jajaa
Brutaal
Anònima, 17/02/2017 a les 16:18
+6
-0
Brutalisimaa la dela cuina, me la imagino sola parlatn amb una llibreta a la mà apuntant i cridant
Buaa....
Anònim, 17/02/2017 a les 16:32
+8
-0
Aqueets han molat!! La de la Noia aquella de clase a sigut un supersecret!! I el noi dels 500 euros a clash royale esta loquiisim!😱😱😱
Us acomodeu
Praw, 17/02/2017 a les 16:51
+2
-3
Des de que feu això heu deixat de fer les preguntes extremes..... jo no sé a què espereu
Lo de la caca
Anònimaaaaa, 17/02/2017 a les 17:40
+1
-1
Jo tambe miro la meva cacaaaa😳
una persona guapa
Anònim, 17/02/2017 a les 17:47
+10
-1
Però, i si algú us mira el móvil? Veurà tot el que teniu escrit.. i si envieu alguna cosa a algú que voleu enviar a aquest grup??😳😳
like si sou #personasguapas #paulagonu❤❤
Si no sabeu qui es Paula Gonu seguiu-la que es genial
Ja prou no?
Anònim, 17/02/2017 a les 18:10
+3
-0
En cada edició hi ha algú que diu "quan miro aixo em posso calent/ em toco. A algú més li passa?" A veure, si sempre hi ha algú que ho diu.... DIC JO QUE A ALGÚ MÉS LI HA DE PASSAR NO?!
La de el grup
Anònim, 17/02/2017 a les 18:37
+0
-0
Jo tmb ho he fet molts cops o onclus en em guardo el contacte de wassap del meu movil vell i m ho escric en el movil vell.
Ara ho faig amb una aplicacio que te contraswnya

Lo cert es k va moolt b
Per la noia dep grup de whatsapp
Anònim, 17/02/2017 a les 18:43
+0
-0
Jo tambe tinc un grip de whatsapp per mi sol!
😂😂😂
Anònimeetaa🌸🌸🌸, 17/02/2017 a les 19:38
+3
-0
Mha matat lo de "oido cocina" enserio, em recorda a masterchef😂😂😂😂😂
Algu m'ho explica?
Anònima, 17/02/2017 a les 20:41
+0
-0
Que et fan el primer cop que vas al ginecòleg? Estic molt cagada!!
La del ginecòleg
Anònima, 18/02/2017 a les 22:14
+0
-0
Et tumben a la camilla, et fan obrir les cames i et miren. Ah i et faran preguntes sobre la teva vida sexual e higiene intima.
Instagram
Anònim, 17/02/2017 a les 21:21
+0
-0
steven.brand
Pel q es posa calent