6 preguntes extremes que tindràs molts problemes per respondre [VOL. 95]

| 17/02/2017 a les 17:44h
Arxivat a: INTERNET, preguntes extremes


Després d'uns quants dies de descans... Tornen les PREGUNTES EXTREMES a Adolescents.cat. Intenta respondre una de les dues opcions sí o sí i després comprova si la majoria de gent ha triat el mateix que tu!

 


Versió sense Playbuzz 


Què prefereixes?
a)
Poder escoltar música només els cap de setmana
b) Tenir megues al mòbil només de dilluns a divendres, el finde no


Què prefereixes?
a) Tenir sempre fred als peus
b) Tenir sempre una llaga a la boca


Què prefereixes?
a)
 No poder conduir ni pujar mai més a un cotxe
b) No poder mirar mai més la tele


Què prefereixes?
a) Veure-hi en blanc i negre sempre més
b) Poder utilitzar el mòbil 1 hora al dia com a màxim


Què prefereixes?
a) Deixar de beure refrescs per sempre (Coca-Cola, Fanta, etc…)
b) Deixar de menjar xuxes per sempre


Què prefereixes?
a) 
Tenir sempre mal de cap
b) Tenir sempre mal de coll

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

primera en votar
Anònim, 17/02/2017 a les 17:56
+6
-8
tot 100%
Bn
Anònim, 17/02/2017 a les 18:32
+36
-2
La de les megas... Vsig amb saldo i porto 3 mesos sense. Nomes el puc fer servie el movil quan tinc internet.

L avantatge es k t adones que no depends tant del movil com et penses
Eee jo iguaaal
Anònima, 17/02/2017 a les 22:33
+1
-0
Graacieees! Jo tambee i estic super acostumada la veritat es q no em fan falta Els megas i tb vaig amb saldo
Jsjskdidjssjdkdisssn
Anònimaguapa, 17/02/2017 a les 19:40
+12
-5
No ma custat gaire respondre 😌
PD: perdó per les faltes macuuuusss 💙
Porfin!!!
Peaw, 17/02/2017 a les 21:29
+8
-1
ja era hira de q tornessiu a fer les preguntes menos maaaal. intenteu fer-les amb mes regularitat!!
Novia
NO NAME, 17/02/2017 a les 21:55
+2
-1
Hace más o menos 4 meses conocí a una chica por Instagram y le dije de quedar la verdad es que me fue muy bien y quiero quedar mañana con ella o el domingo y no sé donde podriamos ir donde la podria ir ha invitar yo tengo 15 años y ella 18
Io no hi veeig futur
Anònimaa❤❤, 18/02/2017 a les 10:46
+2
-0
Hola, per molt que teu curres, es una gran diferencia de edad, les xiques creixem mes aviat que els xics, i 3 anys de diferencia son molt... A no ser que hi sigues molt madur, esta clar... Bueno tot i aixo, io la portaria a algun lloc per a divertirvos, cm una bolera o algo aixi... I despres a sopar i parleu, que aixo sempre es bonic😌
Espero haverte ajudat👋
per la de que no hi veu futur
Anònima, 19/02/2017 a les 11:01
+1
-0
tinc 14 anys i estic amb un de 17, portem 1 any i mitg. Els meus veins es porten 19 anys... Per favor no siguis estupida que no te res a veure la edat, si es amor de vritat no té perque fotre la edat.
Vaya people
Anònim, 17/02/2017 a les 22:00
+13
-1
Soys tontos podeis ver la tv por internet sin ser tele JAJAJA
Yaa