Ready?

TEST: Segons les vostres converses per WhatsApp, li agrades?

| 21/04/2017 a les 19:00h
Arxivat a: TESTS, amor, parella, personalitat, WhatsApp, test


WhatsApp segurament s'ha convertit en una de les xarxes socials amb les quals més podem interactuar amb les persones, sobretot amb aquelles que ens agraden! Però escriure per WhatsApp i saber interpretar si li agradem a una persona no és gens fàcil! Avui t'ho intentarem dir amb aquest test!

Ready?

 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

😭😭
Anònim, 21/04/2017 a les 19:43
+16
-0
😭😭😭😭😭
Perquè m'agrades tan rogerrr??

😍😍😍
Broggi
Anònim, 22/04/2017 a les 00:57
+2
-2
Ets del broggi??
soc la de dalt
Anònim, 22/04/2017 a les 11:55
+2
-0
no, no soc del broggi
emm..
Anònim, 25/04/2017 a les 18:12
+0
-0
D'on ets?
En serio?
Anònima, 21/04/2017 a les 20:11
Interessant
+60
-1
Com si amb un test pugesis saber si li agrades o no, cada persona te la seva forma d'escriure i comportar-se en el whatsapp, no pudeu jutgarlos per el simple fet de com es comporta, ja que pot ser sigui com jo i no li agradi enrollarse molt parlant.
Gràcies
Anònima, 22/04/2017 a les 00:40
+10
-0
Amb aquest comentari m'acaves d'alegrar, m'ha sortit un mal resultat. BUFFFFF t'agradaré algún dia estimat?
i si la conversa no acaba?
Anònim, 21/04/2017 a les 20:17
+30
-0
em refereixo a que sempre hi ha aquella conversa que mai acaba, no hi han adéus i va seguint cada dia
PENOS
jeje, 21/04/2017 a les 21:19
+23
-3
Em sembla penós que feu aquest test, per WhatsApp no es demostra res!! Tot s'ha de dir a la cara i no ens podem amagar darrere d'una pantalla ja que també es poden amagar molts sentiments, que després amb un somriure o una simple mirada et demostren el contrari (experiencia). Gent, quan us agradi alguna persona parleu-li a la cara, ja que gràcies a la cara de la persona quan li estas parlant, pot demostrar moltíssim, més del que creieu!!!
se que no te res aveure pero ho necessito
Anònim, 21/04/2017 a les 22:11
+3
-0
som/erem tres millors amigues i mentre que una delles sen anava amb dues nenes mes del grupillo damigues i deixaven a les altres apartades (jo inclosa) laltre millor amiga meva que anava a una altre classe i estava com mig sola ja que les nenes de la seva classe ja no li parlaven tant i tal, ella s'anava fent amb gent daltres instituts i encara que no hauria de ser aixi, eren mes popus, (no hauria de ser aixi vull dir la classificació de gent a la clase)
total que laltre dia estavem parlant les tres i la que he descrit ultima ens diu que vols canviar dinstitut pk ha parlat amb gent de un altre cole i diuen que a tothom li cau be la nena i que lacullirien mb i tal i que esta sola a la clase pk tot "el grupillo" estem a laltre classe. jo i laltre amiga pensem k es vol canviar per ser mes popu

estic molt rallada pk laltre nena sempre esta amb unes altres i es com que totes les amigues estem malament pero ningu diu res ja que si et trobes una et comença a dir que laltre li ha fer noseque pero no li diu a ella. jo sempre dic que les coses shan de parlar pero no la vull liar pk si començem a treure coses aqui poden haverhi morts i tot jajaj
nose que fer i ja nose amb qui confiar ni qui son les meves amigues realment
no tinc ningu amb qui confiar
algu em pot ajudar o algu? que farieu vosaltres😭
no se eh pero...
Anònim, 21/04/2017 a les 23:22
+2
-0
Jo et recomanaria palar-ho amb totes. Perquè si la teva amiga es vol canviar d'escola i s'ha ajuntat amb altres és perquè l'ambient no era pas gaire bo. Potser si ho parleu s'arreglen les coses i si no, ajuntat mes amb les altres noies perquè tard o d'hora ja veuràs qui hi serà sempre i qui no.
No sé, espero servir-te d'ajuda.
parla
Anònimaaaa, 21/04/2017 a les 23:39
+1
-0
a veure, ja se que el meu consell es el tipic, pero jo crec que hauries de parlar amb elles A LA CARA de com et sents i si de veritat son amigues teves ho entendran. si no t'entenen busca uns altres amics o ves amb una altre gent porque no valen la pena. se que es el tipic consell, pero et dic per experiencia propia que lo millor que pots fer es parlar. sortt!!💖💖

pd: esper-ho haverte ajudat y sorry per les faltes haha
noia
Anònima, 21/04/2017 a les 23:13
+10
-0
I si no t'escriu? .....
👇🏼👇🏼
Anònimaaa, 22/04/2017 a les 10:14
+3
-0
Li pots molar igualment, tinc una amiga q esta super colada d'un tio pero no li diu res per whatsapp pq te vergonya.
Encara hi ha esperança!
No ho crec
Anònima, 21/04/2017 a les 23:39
+8
-0
No crec que la relacio d una parella s hagi de vasar des de les conversecions de WhatsApp. Vlar qe si et respon molt be i tal potser si que li agradades, pero que no parlis molt amb ell/a x WhatsApp no vol dir que no li agradis, ja que potser teniu mes relació en persona no a traves del WhatsApp.
Estic un poc liada
Anònima, 22/04/2017 a les 14:49
+1
-0
Perfa, em podeu ajudar? Fa uns dies vaig conèixer uns nois que em van caure molt bé i un d'ells em vol i jo a ell, però tinc por de començar una relació pq mai he tingut novio i no sé si ho faré b i tampoc sé com actuar-hi. Necessite que m'aconselleu un poc. Gràcies❤
tranqui
anònima, 22/04/2017 a les 20:55
+1
-0
No et posis nerviosa, no val la pena. Sempre tendràs por de les coses que no has experimentat encara.

Si la situació és com tu has dit, arrisca't. T'agrada i li agrades. A més, si no ho intentes potser te'n penedeixis a llarg termini.

Anima't, potser se formi una bona parella.

Sort!
Pf
Anònima, 22/04/2017 a les 15:39
+1
-0
Com em pots agradar tan? .... vull tornarte a veure rei
Necesito ajuda !
Anònim, 22/04/2017 a les 16:54
+1
-0
Vaig començar a parlar amb un noi per Instagram perquè em va semblar molt mono. Mai acabem la conversa perquè no mira massa el mobil, i per tant anem parlant cada dia. Portem parlant un mes, pero més aquests últims dies. Li vaig dir de quedar, però els dos estem molt liats amb els exàmens. He pensat de sugerir-li anar a una discoteca, pero no sé si és una bona idea veuren's per primera vegada en una disco. No sé com saber si li agrado o té algún interes en mi :(
No hi estic d'acord
Anònim, 23/04/2017 a les 23:47
+1
-0
Tinc un amic que escriu super borde al whatsapp pero perque no li agrada. fins i tot quan tenia novia li deia que ell no volia parlar per Whatsapp que millor a la cara i que no volia cors a les converses. Pero despres es un amor de nen
em podeu refrescar la memòria?
Alcoholics anonims, 28/04/2017 a les 10:47
+0
-0
no m'enrecordo de quien sa follao tu bix






es broma YUNG BEEEEEEEEEEEEEEEEFF
mm
Anònimmmmmmmm, 15/05/2017 a les 12:06
+0
-0
foraa anuncis tio
Ns que fer😕
Noia de 14 anys, 18/05/2017 a les 22:18
+0
-0
Jo si q parlo molt amb un noi pero es 4 anys més gran, i sempre q em diu bonanit em posa cors i coses d‘aquestes i jo a ell pero l‘altre dia em va preguntar q. Qui m‘agradava i li vaig dir q creia q ningu i doncs ell em va dir q li agradava una noia pero no em vol dir qui es. Que hauria de fer jo? Es q ell m‘agrada pero es 4 anys mes gran i aixo em fa pensar que segurament ell pasa de mi i no ha pensat mai en tenir una relacio amb mi😐 hem quedat un parell de vegades per jugar a bàsquet i ha estat carinyós pero no se si fer un primer pas o no dir-li res per no enportar-me una decepcio😅
Algú sap que podria fer es q em fa moltíssima por cagar-la i perdre‘l com amic i com algo més…
Ajuda siusplau!😟
Ns que fer😕
Anònima, 18/05/2017 a les 22:44
+0
-0
M‘agrada un noi 4 anys mes gran i he quedat amb ell un parell de vegades pero amb alguna altra amiga, nse si li agrado ja que deu pensar q soc una nena peke per ell, pero a sempre que em diu bonanit em posa dos cors i ns si li agrado o no… ell a mi crec q si pero ns sifer jo un primer pas pq no el vull perdre per una cagada estúpida…😟
Que puc fer??ajuda siusplau😐😅