Per què hi ha tanta gent obsessionada amb els spinners?

| 11/05/2017 a les 12:20h
Arxivat a: VIRALS, moda, spinner
Hi ha spinners per tot arreu. Aquesta joguina s'ha posat molt de moda ràpidament entre els nens i adolescents de Catalunya i Espanya però ja ho era abans als Estats Units, d'on ha arribat aquesta tendència. 

Només és un simple tros de plàstic o metall que has de fer girar amb els dits. Al principi era una eina per alliberar estrès però s'ha convertit en un joc, es fan competicions per veure qui l'aguanta més estona, qui el fa girar més ràpid, qui pot fer més malabars i canvis de dits... Fins i tot hi ha tutorials a youtube que expliquen alguns trucs per aconseguir-ho. 



Però, per què ha agradat tant? No se sap. De fet, l'spinner el que fa és reproduir el que molta gent a fet sempre amb els bolis o llapis quan està a classe, fer-lo girar entre els dits. Segurament aquesta moda està triomfant per la simplicitat del producte, perquè és barat i perquè el pots dur fins i tot a la butxaca. 

La febre per l'spinner ha fet que desenes d'empreses s'hagin afanyat a fer més spinners de diferents colors i dissenys per vendre-ho a quioscos, botigues de tot a cent, etc. 
 

El problema és que hi ha molts professors que es queixen que molts alumnes es distreuen molt a classe per culpa de l'spinner. Com és molt fàcil d'amagar i dissimular s'ha convertit en un passatemps perfecte.

Teniu spinners? Què en penseu d'aquesta moda?

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Classe
Anònim, 11/05/2017 a les 12:26
Interessant
+73
-21
like si estàs mirant adolescents.cat a classe.
Jo tb
Anònima, 11/05/2017 a les 12:41
+11
-2
A classe d'anglès😂
No classe
Anònim, 11/05/2017 a les 13:21
Molt interessant
+174
-11
Like qui no
jo tmb
Anònim, 12/05/2017 a les 08:54
+4
-0
jo a angles tmb xxxd
Visca la fm
Anònim, 11/05/2017 a les 12:49
+7
-2
El volum 121 si no m'quivoco (ultim penjat) dels secrets no em deixa veure res, em diu error identificador incorrecte, a algu mes??😹
BEFFAS
Anònim, 11/05/2017 a les 12:59
+12
-12
hola!
casi tothom de la nostra classe ne te un i els profes se queixen de q ens distraiem i tal per culpa d aixo, pero no creiem q ens distregui
a mes a natros ens ajuda a estudiar i tal

salu2 makinas!
Una cosa
Anònim, 11/05/2017 a les 16:47
+13
-3
Quanys anys tens?
Buajs
Anònim, 11/05/2017 a les 22:09
+10
-0
És una moda com tot. No en tinc ni en vull, merci.
PER EL/LA QUE MOS PREGUNTA LOS ANYS
Anònim, 12/05/2017 a les 08:50
+2
-1
donem lo teu insta i tu dire
Sooort
Anònim, 12/05/2017 a les 14:41
+3
-1
Al igual t dono el meu insta.Dona tu el teu
PER AL QUE DIU SORT
Anònim, 14/05/2017 a les 12:18
+2
-2
JAJAJAJAJ no chavalillo, donam lo teu i tu diree
moolt car
Anònim, 11/05/2017 a les 13:12
+56
-10
NO ES BARATO, jo he comprat im'ha costat 5 euros per ami aixo es car!!!!!!!!!!!1
Ves al xino
Anònimaa, 11/05/2017 a les 16:57
+9
-10
Tens per 3€, crec k no es car XD
ÉS CAR!!
Anònim, 11/05/2017 a les 20:18
+7
-0
jo penso que si es car i per cert jo no en tinc perqué em sembla una tontaria clarament
Mes caaar
Anònim, 12/05/2017 a les 07:26
+4
-0
Jo per 7 osigui...
7 euros
Anònima, 13/05/2017 a les 21:13
+1
-0
a mi els chinos em varen estafar per que a per a tot estaven esgotats i em va costar 10 euros jo per una joguina petita i una distracció ho trobo bastant car.
a mes tota la meva classe i estem super biciats i a mes a mi m'ha anat molt be ja que estic molt biciada al mobil i m'ha fet no estar-hi tant
like si esteu super enganxats
OMG
Anònim, 11/05/2017 a les 14:15
+37
-2
Ns vosaltres pro ami el catxarro aquest me la pela a mi magradava més el tio que el fa girar!!! I és veritat, la meva clase està infestada dels spinners i els profes els requisen
No entenc aquest vici....
Anònima, 11/05/2017 a les 14:57
+35
-35
A part del vici dels spinners.....no entenc el vici de ficar Catalunya i Espanya separats....com si fossin coses diferents! Me pareix bé que la gent estigui a favor de la Independència, però que pel moment Catalunya és part d'Espanya, aixi que si diem Espanya ja s'enten que Catalunya està inclosa en aquesta llista...
-
Anònima, 11/05/2017 a les 16:00
+30
-26
Enga tira... Els catalans no som espanyols!

L'únic terrorista el govern capitalista
~
Anònim, 11/05/2017 a les 16:25
+13
-19
Abans de parlar de Catalunya i Espanya, apren a parlar català, s'escriu em sembla
Mira xata
Anònima, 11/05/2017 a les 16:32
+8
-11
Que si parlen de cataluña es per que es una página catalana, per catalans o gent que parla catalá pero sobretot esta dedicada per adolescents catalans i catalanes. I no per aquestes merdes que dius
EIIIII XATOS
Anònimaa, 11/05/2017 a les 17:05
+26
-8
RELAXEU LA RAJA DEL CUL. Que jo sàpiga Catalunya forma part d'Espanya, em sembla perfecte que hagui gent que vol la independència i que pensi que Cat ja no forma part d'Espanya, per gustos els colors, però encara heu de considerar que Cat no és independent. Va ara peteu a dislikes que me la pela una estona.
PD: el anònim que ha escrit ~, aprèn a escriure tu també, ja que APRÈN PORTA ACCENT. UN PETONET DE BARCELONAA
Parla per tu
Anònim, 11/05/2017 a les 19:12
+8
-8
No generalitziz perque hi ha catalans que si que som espanyols no ets lunica persona en el mon i la teva opinio no es la unica
Per la persona que corretgeix
Anònim, 16/05/2017 a les 19:13
+0
-0
"Pareix" es fa servir al sud de Catalunya, existeix (verb parèixer) i està acceptat, així que no aniria gens malament buscar les coses abans d'escriure.
Sipinner
Anònim, 11/05/2017 a les 15:18
+7
-11
Like si os han requisat el spinner😂😂😂
millor ixo
Anònim, 11/05/2017 a les 15:23
+7
-3
que les modes absurdes de xin ajs
Ptus profes
Anònim, 11/05/2017 a les 15:26
+5
-2
A mi me'l va treure el professor😂
El que en penso
Mmmaaarrr, 11/05/2017 a les 15:43
+27
-4
Pff, jo aquesta moda la trobo patètica es un tros de plàstic que el fas girar i ja està, no li trobo res de divertit, és avorrit i de desestressant no en te res
Like si estaves...
Anònima_MT, 11/05/2017 a les 16:09
+12
-2
Mirant aquest article amb el teu spinner hahha.
No cal tot un artícle per saber la resposta a la pregunta
Anònima, 11/05/2017 a les 16:29
+8
-1
Perque es guai i prou
xdd
Anònima, 11/05/2017 a les 18:04
+11
-3
"Barat" quin chiste JAJAJAJ si per aquesta cosa 5 pavos chaval xD.
Hahaha
Anònim, 11/05/2017 a les 20:10
+0
-1
Ho trobo molt absurd😂😂😂😂
llegiu sisplau
Anònim, 11/05/2017 a les 21:45
+0
-1
no entendre mai qe t'he d'especial...
En part em fa ilusio perque de la mateixa manera que abans eren les xives, les gomes amb formes,...ara es aixo.

Hola! La meva parella i jo ens acabem de crear una compte a ask.fm (ask.fm/respostesaadolescents) en la qe respondrem a tots els dubtes que ens plantejeu, siguin els que siguin! Agrairiem molt que ens confiessiu les vostres inquietuts (de forma anonima) ja que els dos volem ser psicolegs i ens aniria bé.

Moltes gràcies al servei d’adolescents.cat i a vosaltres per llegir-nos!
ask.fm/respostesaadolescents
Sóc la única??
Anònim, 11/05/2017 a les 22:21
+0
-1