Una parella d'adolescents assassinats a l'atemptat de Manchester són enterrats junts

| 19/06/2017 a les 12:38h
Arxivat a: VIRALS, atemptat terrorista, ariana grande, manchester
La Chloe Rutherford (17 anys) i en Liam Curry (19 anys) eren una parella que van anar al concert de Manchester d'Ariana Grande. Van trobar els seus cossos molt a prop d'on es va produir l'explosió detonada pel terrorista, els dos van perdre la vida. Les dues famílies estaven destrossades i no van voler fer-ho públic fins que no han estat preparats. 

Ara han anunciat que el noi i la noia van ser enterrats junts dijous per estar units per sempre més."Ells volien estar junts per sempre i ara ja ho estan", diuen les famílies al comunicat. El capellà que va oficiar dijous la cerimònia va descriure la parella com "la imatge de l'amor", els cossos de les víctimes van entrar a l'església en dos taüts blancs. 

Es pot veure en aquest vídeo: 
  "Inseparables a la vida, inseparables a la mort" ha dit el capellà durant el funeral. Ha estat una cerimònia molt emotiva tancada a la família, els amics i les persones més properes als adolescents. Tothom estava destrossat per la seva pèrdua i encara no poden creure que hagin marxat d'aquesta forma tan cruel. 
 

Durant la ceremònia va sonar la cançó 'One Last Time' d'Ariana Grande i una gravació de la mateixa Chloe Rutherford (la noia que va morir) cantant 'Somewhere Only We Know'. La Chloe estudiava música des de feia anys i la seva veu va sonar amb aquest tema en el moment que el seu taüt i el del seu nòvio sortien de l'església i els portaven cap al cementiri on hi haurà una làpida amb els seus noms. 

Les famílies travessen pel moment més difícil de les seves vides. De fet, el pare d'en Liam va morir de càncer al març i alguns dels familiars fa uns dies comentaven intentant trobar una mica de cònsol que el pare i el fill s'havien reunit ara al cel. 
 

És una més de les dessoladores i terribles històries que hi ha al darrere de cada víctima de l'atemptat terrorista. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

No direu res no?
Anònim, 19/06/2017 a les 12:58
+5
-49
No direu res sobre l'atac a la mesquita de Londres ahir a la nit?
A no, com que l'home era blanc segur que va ser un accident o si no tenia problemes mentals...Clar clar👏👏
Sí que ho han publicat
Anònim, 19/06/2017 a les 13:35
+31
-2
A sobre d'insensible no saps el que dius perquè si q ho han publicat avui a les 9 del matí:

He llegit l'article plorant
Anònim, 19/06/2017 a les 12:59
+37
-1
És molt bonic que els hagin enterrat junts, ho sento molt per la familia.
ay quins fills dep utaaaaaaa
Anònim, 19/06/2017 a les 13:05
+18
-1
pobre parella, y quins fills dep uta tio, cuan s' acabara aixo?
Ok
Anònim, 19/06/2017 a les 14:33
+3
-74
Peteume a dislikes, però, que cony m'interessa a mi on estan enterrats? Ja no sabeu que penjar...
😑
Anònim, 19/06/2017 a les 18:43
+6
-1
Mira tiu, si no t'importa, no comentis, però hi ha gent sensible, NO COM TU, que almenys els sap greu tot el que passa amb el terrorisme.
fots fàstic
Anònim, 19/06/2017 a les 19:35
+8
-0
I a mi que m'importa la teva opinió ?
Inutil
Anònim, 19/06/2017 a les 19:40
+5
-0
Vaya gilipollas,si no te interesa no leas
Si fueses de la familia no dirias lo mismo
Que asco de gente
Llegeix això si us plau
Aver aver..., 19/06/2017 a les 20:24
+7
-0
Mira, potser a tu no t'interessa, però a la majoria de naltres ens dol que no una, si no dues famílies més han sigut destrossades, i, a mi per exemple si que m'interessa. Però es clar, com que a una persona com tu "mai" li pot passar una cosa així li sude tot el que diguin o facin. I si ho han penjat, es perquè més persones al món ho sapaiguen, perquè ells són adolescents, i com tals mereixen estar en aquesta pàgina, perquè més persones com siguin s'adonin del que passa. I a mi que cony m'importa lo subnormal que ets?
Oooix
Anònima, 19/06/2017 a les 20:25
+4
-1
A mi mencantaria que mentarressin al canto del meu novio estariem junts per sempre pfpf
ennfi
Anònim, 19/06/2017 a les 20:25
+1
-9
Trobo que hi ha notícies que valen molt més la pena y són molt més importants. Milers de persones són enterrades al dia i ningú fa aquest postureo. Fa uns dies els americans van tirar una bomba a una escola se Siria i van morir molts nens, però és clar, això no importa
Per els qui els hi fot gracia i els encanta
Anònima, 20/06/2017 a les 10:10
+0
-0
Vosaltres sou retrasats mentales o veu neixer ahir ?
Aixo no fot cap gracia ,Perque una cosa com aquesta es horrible i no crec que als familiars els hi hagi fet cap gracia ,perquè ara mateix estaran destrossats i plora la seva mort i no es fàcil de superar , així que una mica de respecte per aquells que hu estan passan malament