Bellesa

La nova tendència pels cabells es diu foilyage, en què consisteix?

| 05/07/2017 a les 08:42h
Arxivat a: ACTUALITAT, pentinats, cabells, moda, bellesa
Imatge il·lustrativa
El món de la perruqueria està en constant innovació, i després de la moda del "pelo pony" sembla que tornem a la tendència dels reflexos californians, del cabell degradat amb una mateixa gamma cromàtica.

Així doncs, arriba el foilyage, que és una tècnica que el que busca és decolorar el cabell però només a les puntes aconseguint un efecte difuminat.
 

A banda de tenyir les puntes dels cabells, també es decoloren alguns flocs del cabell però de forma molt subtil per tal d'aconseguir aquest efecte degradat però difuminat arreu del cabell, fet del diferència de l'antiga moda californiana.
 

El que més agrada d'aquesta nova tendència que ja està arrasant als Estats Units és que funciona amb qualsevol color de cabell, i que queda de forma natural.
 

I tu, t'apuntes a aquesta nova moda?

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Rosses
Anònima, 05/07/2017 a les 09:23
+14
-1
I les rosses? Podríeu haber ficat una foto de com queda...
Cabell curt
Anònima, 05/07/2017 a les 11:44
+17
-0
Abans totes anavem amb una melena fins al cul i ara que per fí el tinc llarg ara totes se'l tallen, que li donguin pel cul a les modes
I nomès funciona amb el cabell arrissat?
Anònima, 05/07/2017 a les 11:47
+2
-1
I si el tenim liso plancha?
OPINIÓ
Anònim, 05/07/2017 a les 14:31
+4
-0
Queda molt millor amb el cabell arrissat, ja que el degradat queda més natural i no es veu un canvi de color brusc (t'ho dic des de l'experiència, ja que porto aquesta tècnica i quan mel planxo no m'agrada com em queda).
Joo
Anònim, 05/07/2017 a les 13:34
+8
-1
Jo ja ho tinc
Les californianes de tota la vida
Anònim, 05/07/2017 a les 14:25
+24
-1
.
El tiinc ❤
Anònim, 05/07/2017 a les 16:24
+2
-6
Jo ja el tiiinc!
Animeu-voos adolescents, és molt còmode i fresquet ara que fa tanta calor !
Diferencies
Anònim, 05/07/2017 a les 16:27
+21
-1
Jo no veig la diferencia entre californianes, balayage i el foilayge aquest.
Californianes diferent
Anònim, 05/07/2017 a les 22:44
+1
-0
Holaaa les californianes son diferents! Es un canvi molt brusc de color directament. Pero estic igual de confusa que tu! El balayage i el foilyage es el mateix diria😂 Jo al abril m'he fet la tecnica balayage i ara veus que diuen de foilyage...Bueno jo les vec igual
Per la que diu que només funciona amb el cabell arrissat
Anònim, 05/07/2017 a les 17:06
+5
-0
Qui ha dit que només funcioni amb el cabell arrissat? A mes les noies de les fotos no el tenen arrissat ni de conya, el tenen ondulat artificial onsigui que se l'han ondulat amb la planxa.
Opinó
Anònima, 05/07/2017 a les 21:28
+0
-0
Ha dit que en la seva opinió li agrada més arrissat perquè el degradat queda mes natural i és veritat perquè jo ho he vist en algunes noies i pel meu gust també queda millor amb els cabell arrissat/ ondulat, però si tens el cabell llis t'ho pots fer igualment, és el teu cabell i pots fer-ne el que et vingui de gust.
Temps
Anònim, 05/07/2017 a les 22:21
+0
-0
Jo ja fa un any k el portu.. i. Moltes amigues meves tmb.. jo crec k avans d portar el cabello curt con es porta ara molta gent ja del feia.. descoloracio, californianes..etc
😍😍😍
Anònim, 06/07/2017 a les 00:59
+0
-0
M'encanta♥️
Maremevaa
Anònima, 06/07/2017 a les 05:23
+0
-0
Li dic a la meva perruquera que em fagi el foilyage i li sona a xinuuu JAJAJA. Després em donaria el sermó de l'any dient que es maltracta el cabell. Testimuuu tot i que no t'enteris de les modes.