Influencers

Té 11 anys i és la nova estrella de YouTube

| 17/07/2017 a les 11:22h
Arxivat a: ACTUALITAT, Youtube, influencer, música, cover
Triomfar a YouTube no és gens fàcil, i mantenir-se a dalt de tot, encara ho és menys. El que és més complicat és arribar a l'èxit sent realment jove, però una canària d'11 anys, l'Ariann, ho ha aconseguit. I sí, va sortir del programa "La Voz Kids", però quantes persones sorgides d'un concurs de talent musical han triomfat a la xarxa? No tots!

En el seu perfil, l'Ariann publica vídeos de covers que fa, i la veritat és que té moltíssim de talent. De fet en té tant, que acaba d'aconseguir el botó d'or de Youtube! No és gens fàcil guanyar-lo, de fet fa unes setmanes era la influencer Dulceida qui el guanyava i ara l'Ariann s'ha convertit en l'espanyola més jove en obtenir-lo!

A més, aquesta nena no només és molt popular a Espanya, sinó que ho és a gran part d'Europa i els Estats Units. Ha guanyat premis a Romania, Praga, Suïssa, Nova York i Las Vegas.


Fes clic aquí si no pots veure el vídeo.

De moment l'Ariann ja té 1.180.461 seguidors, i en el rànquing dels millors youtubers espanyols es troba en la posició número 48, per davant d'artistes com Melendi que està a la 58a!

Coneixies l'Ariann? T'agrada el seu estil? Explica'ns-ho més avall a través del formulari de comentaris!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

.
Anònim, 17/07/2017 a les 11:42
Interessant
+80
-29
Es la germana del idiota de Dalas Review
más triste aún
triste, 17/07/2017 a les 18:52
+5
-17
Si fueras más inteligente la conocerías por ella misma. No te parece?
que
Anònim, 17/07/2017 a les 21:59
+9
-2
esta criticant al dalas, no a la germana, sembla se que la teva inteligencia no es gaire elevada tampoc.
Bueno
Anònima, 17/07/2017 a les 11:49
Molt interessant
+116
-12
Si tenim en compte que és la germana d'un youtuber molt famós no té tant de mèrit
Dalas
Anònima, 17/07/2017 a les 11:49
+61
-21
És la germana petita del Dalas, en certa part per això te fama. Només espero que no sigui imbècil com el seu germà...
El seu èxit no té tant de merit.
Funny Dark, 19/07/2017 a les 21:56
+2
-0
Jo sóc molt fan d'aquesta nena, però tot i així s'ha de dir que no té tant de merit el seu èxit contant que és la germana del famós Dalas Review. Crec que ho hauríeu d'haver fet constar en aquest post.
❤️❤️❤️
Anònim, 17/07/2017 a les 11:51
+24
-10
Jo ja sabia qui era , es la germana del Dalas i ella ha participat en programes de música .
No només això
Anònim, 17/07/2017 a les 11:51
+30
-6
És germana del youtuber "Dalasreview"
dalas
Anònim, 17/07/2017 a les 11:55
+52
-13
No negare que te molt de talent pero part de la fama es gracies al seu germa, en Dalasreview
guau
Anònim, 17/07/2017 a les 12:10
Interessant
+125
-34
Això em recorda que no em fa falta saber cantar ni res per fer-me famosa. Només necessito se germana d'un idiota integral 😊
triste
guau, 17/07/2017 a les 18:56
+16
-43
tranquila, que viendo tu comentario seguro que tu hermano tiene una hermana idiota integral... no lo dudes
NO ESPER TANT
Anònim, 17/07/2017 a les 12:11
Interessant
+85
-16
NEM A RECORDAR QUE ELLA VA SORTIR A LA VOZ KIDS I AIXÒ LI HA DONAT MOLTA FAMA,APART EL SEU GERMÀ ES EL DALAS REVIEW QUE TÉ 5 MILLONS DE PRSONES SUSCRITES AL SEU CANAL I CLAR,LA HA TRET ALGUN VIDEO AMB ELLA I AIXÒ TAMBÉ LI HA DONAT FAMA,PER A MI NO CANTA TAN BÉ
Participo en la voz si
Anònim, 18/07/2017 a les 00:56
+10
-3
Participó en la voz y ni siquiera la cogieron que es lo mas triste... y muchos de los que han estado finalistas o incluso ganadores ahi ahora ya no son ni recordados... pero esta se ha ganado la fama por su hermano y porque es monilla y yasta punto.
Dallas review mini!
Anònim, 17/07/2017 a les 12:17
+76
-32
El seu germà es un fill de puta
triste
Anònim, 17/07/2017 a les 18:53
+14
-32
supongo que será igual de fill de puta que tu no??
Per al de triste
Anònima, 17/07/2017 a les 21:01
+9
-4
Per defensar al teu ídol tot val, no? Pues ho és. És un gilipolles integral i crec que no sóc l'única que ho pensa.
una cosa
Anònima, 17/07/2017 a les 12:51
+12
-2
algu em podria fer un resum sobre el que ha passat amb en Dalas i la seva ex-novia, noseque d'un gos

siusplau algu que ho expliqui🙏🙏
MATINS TV3
Anònima, 17/07/2017 a les 14:17
+12
-11
ha sortit a TV3 que com s'han separat ell li demana el gos que van anar a buscar a una gossera ja que ELLA en volia un,ella sempre es cuidava d'ell (gos) i ell li feia cops per ensenyarlo a fer coses tal com va dir en un video al minut 27:15 (xd molt exacte i tot) . la cosa ve que els jutges veuen els gossos com un material no com un esser viu i a sobre com que quan el van adoptar al xip del gos van posar el nom d'ell ja que havia de ser major d'edat i ella encara no ho era.
DALAS
Anònim, 17/07/2017 a les 14:18
+2
-15
el q va pasar esq el gos de la miare y el dalas el van adopatar junts llavors el dalas el maltrataba y ara q la miare esta ve volt agafarli el gos q ya o a conseguit li a denunciat y a guanyat..... y ara el gos estara amb ell....
Argos
Anònim, 17/07/2017 a les 14:24
+8
-8
Doncs quan la Miare i en Dalas sortien van adoptar un gos i el van posar en nom d'ell perque ella era menor i ara que no estan junts han hagut de decidir qui es queda el gos i van fer un judici i el va perdre la Miare que era realment qui s'encarregava del gos tal i segons ella en Dalas el picava i ho ha demostrat amb proves que en Dalas diu que son falsejades etc, tot un show xD
Yo t'ho dic
Anònim, 17/07/2017 a les 14:43
+17
-15
El Dalas i la Miare van trencar i la tia es va enfadar amb ell i no li volia tornar el gos i a més el va demandar i ell per defensar-se també la va demandar i total van acabar en el judici i el Dalas li va guanyar òbviament per que les probes de la Miare eren mes falses que un polític honest xD.
Ieee
El Rbs, 17/07/2017 a les 14:48
+13
-10
Començaré des del principi, i intentaré ser el màxim objectiva possible.
Tot va començar quan el Dalas i la Miare estaven junts, llavors van decidir adoptar un gos que va ser posat en nom del Dalas perquè la Miare era menor d'edat, li van posar de nom Argos. La Miare en el seu video diu que el Dalas maltractava al gos i ensenya una sèrie de captures de pantalla del seu Whatsapp on el Dalas deia que li havia pegat, això no et sé dir si es cert o fals perquè cadascú hi diu la seva.
Al cap d'un temps es van enfadar i la Miare va decidir anar a viure sola però li va demanar al Dalas si es podia endur l'Argos ella ja que sinó se sentiria molt sola, ell va cedir.
Però ara el Dalas la va denunciar per recuperar la propietat de l'animal, i es clar com les lleis aquí Espanya tracten els animals com si fossin objectes van donar-li al Dalas sense contar totes les proves i testimonis de la Miare que deien que ell el maltractava.
Arrel de tot això els dos han fet varis vídeos i s'ha convertit en una polemica molt extensa.

Ara donant la meva opinió, jo estic a favor de la Miare perquè ha deixat moltíssimes proves i el Dalas no és el primer cop que intenta fer-li mal, ni el primer cop que crea una polèmica així i fa trenta mil vídeos per guanyar-hi diners. Pero cadascú que pensi el que vulgui, i que estigui a favor o en contra de qui vulgui.
en serio
Anònim, 17/07/2017 a les 19:04
+10
-14
que pinta aquí la guerra entre Dalas y Miare en una noticia sobre una niña que no se merece lo que estáis hablando. Penoso, en serio.
Es clar
Anònim, 19/07/2017 a les 19:45
+0
-0
Que et srmbla si els ho preguntes directament o aqui et çimites,a parlar o no de l'Ariann?
Soc la única que...
Anònim, 17/07/2017 a les 14:14
+50
-15
Soc la única que pensa que ha fet servir molt autotune o mu sembla???
Like si penses el mateix, dislike si penses que no tinc raó
triste
Anònim, 17/07/2017 a les 18:54
+6
-24
si no tienes ni idea de lo que es el autotune como sabes que lo utiliza?? te has molestado en revisar sus directos? no... claro... ya me parecía
Pesaao
Anònim, 18/07/2017 a les 03:42
+5
-2
Para el que siempre esta comentando triste callate la boca hombre ya sabemos que eres un fan de dalas o de la niña no me importa pero ya nos a quedado claro no hace falta que vayas de defensor de la justicia en cada comentario pesao
Autotune
Anònim, 19/07/2017 a les 19:43
+0
-0
Sabs realment que és l'autotune i com sona una veu amb l.aplicació de l'autotune? Rm sembla que no
Només és una opinió
Anònim, 17/07/2017 a les 14:17
+19
-8
A mi per començar no m'agrada gens aquest estil de música i a part per cantar això no és que es necessiti una GRAN tècnica de cant, a mi no m'agrada la seva veu, i algú que tingui una mínima oïda musical ja pot cantar d'aquesta manera. Sincerament no té ni personalitat, QUANTES NENES PETITES S'HAN FET FAMOSES PER CANTAR "BÉ"??? PASSA CONSTANTMENT!!!
Però això només és el que jo penso.
canal youtube
Anònima, 17/07/2017 a les 16:56
+6
-2
si entres al seu canal veuras que no nomes canta aquest tipus de música "fàcil" sino que canta molts tipus de cançons com per exemple listen de beyonce i aquesta no es tan fàcil. Encara que si que et reconec que hi ha nenes que canten millor, si que en te de veu.
Amb una mica d'oïda
Anònim, 19/07/2017 a les 19:48
+0
-0
Si tens aquesta mica d'oida i és tant fàcil perque no en cantes una i l'emvies i opinem?
Sóc l'unic?
Anònim, 17/07/2017 a les 14:56
+44
-7
Sóc l'unic al que li cau malament i pensa que no canta "tan bé"?
Caure be
Anònim, 19/07/2017 a les 19:51
+0
-0
Creus que caure bé o malament te a veure amb com canta? Amb mi rm cau fatal gent que cante molt be i sl revés! Són coses diferents, no et sembla?
Dues coses
Anònim, 17/07/2017 a les 15:46
+20
-6
1. Bàsicament és "coneguda" perquè és la germana del Dalas...

2. Redactors, si us plaaaaaau, CAPITOL 5 del Pol i l'Elenaaaa!!!🙏🙏
Like si ja no pots esperar méeeeeees😭😭
Basicament
Anònim, 19/07/2017 a les 19:54
+0
-0
Basicament no en sabs res de l'origen de la seva fama. Llàstima que sigui tant fàcil dir disbarats!
Bueno
Anònima, 17/07/2017 a les 16:05
+18
-14
Potser la nova estrella de youtube o el que sigui... però segueix siguent la germana del maleducat, masclista, homòfob, idiota, rastrer y manipulador del Dalas:)

(la pobre nena no té la culpa de que el seu germà sigui del pitjor que tenim a la societat.)
cunde
Anònim, 17/07/2017 a les 17:00
+5
-4
com cunde no laudiotuner?
wtf
Anònim, 17/07/2017 a les 18:46
+13
-11
Mireu xatos si no sabeu no parleu, jo porto anys veient cada video que penja el Dalas i en serio no se d'on treieu aquestes mentides, aneu a fregir esparrecs ala i si teniu tanta imaginació escriviu un llibre i després el cremeu i punto.
mae mia
Anònim, 17/07/2017 a les 19:02
+9
-8
La gente se pasa cuatro pueblos, no saben hablar de otra cosa... que pinta aquí el hermano, es ella de la que hablan, y después de todos los premios que ha ganado... también son por el autotune?? no me hagáis reir, en serio. Pobre niña y pobres de los que comentan estupideces... pobre gente sin vida en serio... me da vergüenza ajena, que la pobre niña tenga sangre catalana y que provenga de una familia de la alta cultura musical catalana y que todos los que hablen y critiquen aquí sean catalanes y no hablen de ella y de como triunfa en la música sino de su hermano. Su hermano empezó a sacarla en sus videos cuando ya ella tenía 100k, es decir el botón de plata y nunca dijo que tuviera canal porque quería que ella fuera conocida por ella misma.
En serio... a ver si os compráis una vida porque la vuestra no os da para más. Tanto criticar coño!!!
u6ytyu
Anònim, 17/07/2017 a les 19:16
+5
-3
A mí no m'agrada com canta, perque sento que la seva veu está molt editada y ademés es nota.
També he de dir que la nena té un germá amb més de cinc milions de persones subscrites al seu canal de TúTub que aixó també influeix.
Edtció
Anònim, 19/07/2017 a les 19:57
+0
-0
Quan la sentis en directe podras parlar,del tema. Fins aleshores mes val no dir res
Edicio
Anònim, 19/07/2017 a les 20:03
+0
-0
L.has escomtat en directe o acau d'orella. Després opina
Bla
Anònim, 17/07/2017 a les 21:15
+1
-1
No sabia que era germana del Dalas, i canta de p*** mare!!
Una pregunta
Anònim, 17/07/2017 a les 21:32
+0
-1
No miro dalas review ni res però perque dieu que es idiota tinc curiositat
Responeu plis
.
Anònim, 17/07/2017 a les 23:42
+3
-1
Joder pareu ja de queixarvos de que els gossos es veuen com a objectes joder. Un jutge es una persona que ha tingut que estudiar MOLTISSIM i obviament sap mes be que es un gos que no pas vosaltres i sap com interpretar la llei. A mes la llei no diu que soguin objectes, sino q son propietats. Imagineuvos que no fossin ni propietats ni objectes, un desconegut et pilla el gos pel carrer i et qiedes sense, ja que al no ser propietat ni objecte no es pot denunciar per haver set robat.
El mateix passa amb una casa, cotxe, tele, telefon...
Segur que ho ha guanuat tot ella?
Anònim, 18/07/2017 a les 00:26
+0
-2
No te tant de merit si tenim en compte qie el seu germa gran es el Dalas Review amb milions de suscriptors, pero ue
...
Anònima, 18/07/2017 a les 01:21
+1
-1
A mi sincerament no m'agrada com canta, però s'ha de dir que no té mala veu. Però ara encara és una nena petita, quan entri en l'adolescencia i li canvii la veu segurament no cantarà ni la meitat de bé (ho dic per experiència propia)
Canvis
Anònim, 19/07/2017 a les 20:07
+0
-0
Potser que busquis un bon professor/a o que li facis cas. A l.adolescència es canta be o malament,segons que facis
Os heu deixat al títol
Anònim, 18/07/2017 a les 12:22
+3
-0
Con mi hermana (de 10 años)
Mira per on
Pambisita, 18/07/2017 a les 16:53
+2
-0
I jo que pensava que tenia 10 anys xD Obviament es sarcasme.
PD: Subo videos con mi hermana de diez años y mi amigo con problemas de corazón
Es súper mona
Anònim, 18/07/2017 a les 21:02
+0
-0
Jo ja fa 2 anys que miro els seus videos es super monaa
Amb qui tindria que querdar-se Argos? Dalas o Miare?
Anònim, 29/08/2017 a les 15:55
+0
-0