TEST: Quin perfil de persona famosa series?

| 13/08/2017 a les 07:30h
Arxivat a: TESTS, famosos, personalitat, test
Si en algun moment de la teva vida arribessis a la fama...per quina raó seria i quin perfil de famós series? Avui ho podràs descobrir!

¿Ready?

 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Cantant de Pop
Anònim, 13/08/2017 a les 08:53
+14
-0
Ara si que us heu flipat redactors! Puajajjajaja...
Petoons adolescents💕
Guat?
Anònima, 13/08/2017 a les 11:20
+2
-0
Cantant rock; magrada pero no per cantar😂😂
Emm holaa?
Anònim, 13/08/2017 a les 11:16
+14
-0
Això no té cap mena de sentit, em surt cantant revel i he posat que m'agraden els llocs tranquils i de professió escriptora, quina classe de criteri té això???
Iguaaaal
Anònim, 13/08/2017 a les 15:30
+2
-0
He posat el mateix que tú i també m'ha sortit cantant rebel, no té sentit
Iguaaaal
Anònim, 26/08/2017 a les 13:07
+0
-0
m'ha passaaat el mateix! No té cap mena de sentit!
Rockstar??
Anònima, 13/08/2017 a les 11:17
+6
-0
Rockstar?? Enserio??? Hem pareix que no
Quee😂😂
Anònimsaaaaaaaaaaaaaaaa❤️, 20/08/2017 a les 20:22
+0
-0
Et pareix??? La teu mare noo?? Jajaja😂😂 petonsss❤️❤️
Not bad
Anònim, 13/08/2017 a les 11:22
+4
-0
Pero falta l'opció de ser Dan bilzerian
Influ...
Anònim, 13/08/2017 a les 11:51
+3
-1
I influencer tb
Emm....
Anònim, 13/08/2017 a les 16:43
+5
-9
Influencers are sheet
Cantant rebel?
Anònim, 14/08/2017 a les 10:15
+4
-0
Hola? He dit q en diuen q estic "craso" no rebel, he dit que magradaria se actriz i no cantant, hola, algu mu explica?! 😂🙄😅
Emm..
Anònimaaaa, 13/08/2017 a les 12:39
+6
-0
Rockstar? AJJAAJAJJ
Clavada
Anònim, 13/08/2017 a les 12:40
+3
-0
Tot el que diu es correcte, putser diu que mhan trencat el cop uns cops i aixo ea mentida pero lu altre esta tot be
Mala resposta
Anònim, 13/08/2017 a les 12:47
+13
-0
Jaja fico q mai me enamorar i em surt: ets mol sensible i tan trencat el cor mes d,una vegada, fico q vui se actriu i em surt cantant pop, quan tp se cantar, mai he fet classes d cant, i tothom em diu q desfino un munt, i d'on s'han tret q tinc un gran talent q soc una persona divertida i que confio en mi mateixa? Aveure que no dic q no pero em sembele q les respostes les fiqen q boleo o algo😂
Cantant rebel
Anònim, 13/08/2017 a les 14:46
+8
-0
Oolaaaaa jo canto i el mon estrenca de lo malament que canta lo k sem dona be es actua
Cantant rebeeeeel
Anònim, 13/08/2017 a les 20:25
+3
-0
que mierda!!! sempre surt el mateix, quina estafa!! a mi em faria vergonya.
Rockstar
Anònim, 13/08/2017 a les 21:54
+1
-0
M'ha sortit rockstar i m'ha dit que sóc segura de mi mateixa, que els meus amics disfruten amb mi i que tinc les coses clares.
Casii redactors, però l'intenció es el que conta
Cantant rebel??
Anònim, 13/08/2017 a les 22:15
+7
-0
He posat passejar per Londres, ser escriptora... i va i posa cantant rebel??😂😂
Jo no ho veig😂
Puahahhaha
Anònim, 13/08/2017 a les 23:58
+3
-1
Dubto que ningú vagi a un concert d'un Cantant Rebel que vol actuar, és reflexiu i quedaria amb amics per xerrar i llocs discrets, però eh, que pa gustos colors nais
Cantant rebel