Actualitat

5 coses sobre l'actualitat que has de saber si vols estar ben informat

| 11/08/2017 a les 08:25h
Arxivat a: ACTUALITAT, informació, món, notícies, actualitat
Cada setmana ens agrada que estiguis informat/a de l'actualitat mundial. És per això que hem fet una selecció dels 5 fets més destacats que han tingut lloc, perquè els puguis conèixer. Així, quan en sentis parlar, sabràs de què va la cosa. 

 


Versió sense Playbuzz:

1. Corea del Nord preparada per atacar

Sembla que estem a les portes d'una guerra nuclear que esperem que no acabi donant lloc a la 3a Guerra Mundial. Des de Corea del Nord, el règim de Pyongyang ha dit que té 4 míssils preparats per atacar l'illa de Guam, al Pacífic. Allà, s'hi troba la base naval nord-americana. A més, han afegit que només necessiten l'ordre de Kim Jong-un per disparar. Davant aquesta declaració d'intencions, els Estats Units han respost ràpidament i han dit que estan disposats a fer el que sigui per protegir el país. És més, el mateix Donald Trump ha dit per Twitter que espera no haver de prémer mai el botó vermell.

2. Reunions amb els treballadors d'Eulen

Aquesta setmana els treballadors d'Eulen s'han reunit per decidir si aturen les protestes a l'Aeroport del Prat, i han rebutjat l'oferta de la Generalitat. Així doncs la vaga dels treballadors d'Eulen a l'Aeroport d'El Prat no es desconvoca, i si has d'agafar un avió, és molt probable que et continuïs trobant cues eternes. És per això que el millor que pots fer és anar a l'aeroport amb molt de temps.

3. Problemes a Turquia per la manca de llibertat de premsa

A Turquia les coses no avancen a millor, i és que la policia turca es troba en plena operació per detenir 35 periodistes acusats de colpisme. La justícia turca ha denunciat que fan servir una aplicació mòbil que els permet enviar-se missatges xifrats. De moment al país hi ha 164 periodistes empresonats, i la fiscalia demana fins a 43 anys de presó per a alguns d'ells.

4. Puigdemont a Dinamarca

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, farà un viatge oficial a Dinamarca a finals d'aquest mes d'agost. Ho fa a un mes del referèndum programat pel proper 1 d'octubre. A més, el diari danès "Politiken" va publicar un extens reportatge la setmana passada, dedicat a la figura de Puigdemont i al procés català.

5. Arriben les llàgrimes de Sant Llorenç

Aquest cap de setmana arriba un dels fenòmens estelars més esperats de l'estiu, les llàgrimes de Sant Llorenç. Es tracta de la pluja d'estrelles més coneguda de l'estiu, i es preveu que es puguin veure 80 estels fugaços per hora. Això sí, a causa de la contaminació lumínica hauràs de buscar un lloc apartat de les grans ciutats per poder-ho veure, però no et caldrà cap telescopi perquè les puguis veure. Les podràs veure la nit del dissabte 12 al diumenge 13.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

yes men!
Anònim, 11/08/2017 a les 08:59
+12
-27
Vote for Trump!
Vote for Trump!
Anonima, 11/08/2017 a les 11:37
+5
-7
Sí !!! Vota per Trump. I ja de pas, vota pel masclisme, vota per una altra guerra mundial, vota a favor de la contaminació del planeta...😒😠
Que sí home, votar per Trump equival a estar trastocat i voler destrossar el món😡; quina sorpresa, no?😲😤
Em
Anònim, 11/08/2017 a les 16:09
+3
-0
Tot aixo q dius és 100% cert, estic totalment en contra del masclisme, de la contaminació (crec que el medi ambient és una de les coses més importants q tenim i no hauríem de fer res més q començar plantar arbres...) però deixant de banda aquests aspectes Vote For Trump! The world speaks english!!!
Guerres
Anònima, 11/08/2017 a les 11:44
+4
-0
Em posa molt trista pensar que hi ha gent que pot arribar a pensar aixi, una guerra?? Perque? Amb la quantitat de gent que arriba a patir, morir,... Nose no veig necessitat de començar guerres, de veritat volem que el mon vagi aixi?
Començo a estar farta...
Noia del Prat de Llobregat , 11/08/2017 a les 11:48
+4
-0
Estic una mica farta de que sempre que passa alguna cosa bona al Aeroport de Barcelona-El Prat diguin només l'Aeroport de Barcelona i que quan és alguna cosa dolenta diguin l'Aeroport del Prat. No hem semble just perque estan intentant que Barcelona tingui bona reputació i que El Prat tingui cada cop pitjor.
Visc en el Prat i fa poc he fet un viatge i les cues no són tan llargues com diuen a les notícies, si vas amb tot preparat i fors de la bossanles coses que han de mirar els treballadors d'EULEN tot és més fàcil.
.
Anònim, 11/08/2017 a les 11:50
+17
-0
El mon senva a la merda
Aii
Anònim, 11/08/2017 a les 12:26
+8
-5
Aixo de corea del nord ens afectara a nosaltres osigui ens mataran? Nose m estic cagan esq no hi entenc gaire d aixo algu m'ho explica
Ja veus
Anònim, 11/08/2017 a les 13:48
+6
-5
Siii jo tb estic super cagada la veritat... Sempre m'han dit que si hagués una 3a guerra mundial seria nuclear i acabariem TOTS niquelats... Així que espero q no passi res... A quina época ens ha tocat néixer!!!😥😥
Enserio?
Anònim, 11/08/2017 a les 16:40
+15
-1
Enserio creieu que per estar ben informat he de saber on cony s'envà de vacances el Puigdemont?
Jaaaa
Anònimaaa, 13/08/2017 a les 03:22
+3
-1
100% d'acord, per què cal saber on va de vacances el Sr. Pokemón per estar ben informat? Jo estic ben informada de l'actualitat i no en tenia ni idea ni tampoc m'importa el que faci aquest poca-pena. Potser seria més important parlar sobre la situació dels refuigiats haitians que fugeixen d'Estats Units o d'alguna altra cosa més rellevant. Però és només una opinió, total, els redactors seguiran penjant notícies sobre Puigdemont, la independència i posicionant-se clarament en la política. Però és el que hi ha no? Libre albedrío, llibertat d'opinió i jo penso declarar la República Bananera Independiente de mi Casa, organitzaré un referèndum en el que només votaré jo i aïllaré casa meva de la comunitat de veïns i del païs sencer creant el meu propi país. Robaré alguna festivitat i la transformaré en el dia per la independència de casa meva i sortiré al carrer a fer coreografies vestida d'algun color llampant, Que us sembla si agafo el dia de Sant Joan? Així si celebreu Sant Joan semblarà que celebreu el dia de la independència de casa meva i si no doneu suport a la meva idea, us quedeu sense Sant Joan. :) (Ho sento però és que a vegades el sarcasme em pot i ja estic fins als pebrot d'aquesta situació)
CAGADA
Anònima, 11/08/2017 a les 18:41
+4
-0
La veritat no he estat tan mai tan espantada com ho estic ara per tot aquest assumpte de Corea del Nord-Estats Units.
Espero que tot quedi en molt soroll i no passi res, perquè en cas de Tercera Guerra Mundial estem tots morts.
Els experts diuen que el més probable és que no començi, què en penseu vosaltres?
Jejejejeje
Anònima, 11/08/2017 a les 20:51
+2
-0
FALTA TOT LO DE BTS AMB LES NOVES MINI SERIES DE LOVE YOUSELF I EL PROXIM COMEBACK! HA SIGUT TRENDING TOPIC #1 A TWITTER DURANT 6 HORES
ESTIC SUPER EMOCIONADA😍😍😍😍😍😍
També estava cagada per la guerra
Anònim, 11/08/2017 a les 20:55
+0
-0
PERÒ HE LLEGIT AIXÒ: mundo.sputniknews.com/firmas/201704211068564282-trump-guerra-opinion-eeuu-corea-norte/
En fi, calma, gent. Ningú vol morir i porsar-se en perill començant una guerra. Com a molt arribarem a guerra freda i ja.