Si tens parella, hauries de vigilar amb el següent estudi sobre els mòbils...

| 20/08/2017 a les 20:00h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, parella, phubbing, smartphone, actualitat, estudi
Segons ha informat el The New York Times, el conflicte entre l'amor i els smartphones és tan habitual que s'ha buscat un nom per a definir-ho. Si en algun moment de la teva vida menysprees la teva parella per mirar el mòbil, estàs fent 'phubbing' (telèfon + snubbing: menysprear en anglès).



La tecnologia està enfonsant les nostres relacions? Un estudi publicat a la revista científica Psychology of Popular Media Culture, assegura que el 70% dels entrevistats va afirmar que els smartphones afectaven negativament a la seva relació. En les entrevistes la majoria de persones afirmaven que quan estaven amb la seva parella i aquesta mirava el mòbil se sentien lluny de la seva relació.

Els mateixos experts que han investigat el 'phubbing' donen els següents consells per evitar que la teva parella es vegi afectada per aquesta pràctica:

Adjudica espais 'lliures de mòbil' en el teu dia a dia, d'aquesta manera sabràs quan el pots utilitzar i quan no i no estaràs tota l'estona connectat.

Intenta no mirar el telèfon quan estàs al llit durant una setmana, d'aquesta manera trencaràs aquest mal hàbit.

Quan quedis amb algú no deixis el telèfon sobre la taula, ja que si el deixes, tindràs la necessitat constant de mirar si algú t'ha dit alguna cosa o no.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

ajuda
Anònima, 20/08/2017 a les 20:29
+1
-0
Hola, els meus pares no em deixen anar a una escola de models perquè diuen: treu molt temps, està a Barcelona és a dir que està lluny... que puc fer o dir-los'hi perquè m'hi deixin anar? Gràcies i molts petons!
,,,
Anònima, 20/08/2017 a les 21:16
+25
-1
A mi em fot ràbia cada cop més estar amb amigues i qe sudin del teu jeto casi tot el rato per estar amb el mobil, per estar aixi no quedem... aquest vici és massa u.u
Ajuda!!!
Anònima, 20/08/2017 a les 23:46
+1
-0
Hola,
Necessito ajuda, es pot dir que m'agrada un noi un any mes petit que jo( per mi no hi ha problema) fins aquí tot bé, però ara bé la complicació.
El nen només el conec de un casal d'estiu, i a sobre no ve tot el mes. Osigui resumint, magrada un nen que només veig 15 dies a l'any. Però magrada i ho se. Que faríeu en el meu cas??
També he pensat que podria obrir-lo? Però com l'obro de manera dissimulada? No vull que sàpiga res demoment....
Si heu llegit fins aquí, Merci per llegir el text i si teniu alguna proposta o suggerencia Siusplau diguem la.❤️❤️
.
Anònim, 21/08/2017 a les 00:18
+0
-0
Pots obrirli fent veure q no saps si va al casal, i li preguntes. Llavors ja veuras si ell esta interessat i tal.
Espero haver-te ajudat, un peto!
casal d'estiu
Anònim, 21/08/2017 a les 01:30
+0
-0
demana-l'hi el telèfon (si no el tens) i escriu-l'hi, simplement
Emmm, responc a la del nen del casal
Anònimaaaaaaaa, 21/08/2017 a les 01:37
+0
-0
Emm, jo el que faria es anar parlant amb ell i d'aquesta manera saps més coses d'ell i a la conversa no et quedaràs sense "propostes", llavors si durant aquests dies, que intueixo que es quan està al casal no li vols dir res, ho pots fer un cop no hi estigui, uns dies després l'obres i pots començar a parlar sense cap mena de por i qui sap potser algun dia quedeu...😁
Per la de l'ajuda!!💘
Anònima❤, 21/08/2017 a les 09:29
+0
-0
Hola maca! El que podries fer es anar parlant amb ell i anar-lo obrint no cal que ell sospiti alguna cosa.

Espero haver-te ajudat! Un petó!😘
Consell
Anònim, 21/08/2017 a les 09:57
+0
-0
Si de veritat sap que t'agrada endevant!
El que has dit d'obrirlo esta molt be, li pots preguntar sobre si l'any que be tornara al casal o alguna de l'estil i quan ja tinguis la conversa feta preguntali sobre els estudis i despres ja anireu fent.

Espero que et serveixi, petons adolescents!!
Passa
Anònim123, 21/08/2017 a les 12:31
+0
-0
Jo he tingut la mateixa situació però amb un nen dels campaments, i sempre pensava en ell inclus em ficava nerviosa quan parlava amb ell, malgrat tot això quan van acabar els campaments va desapareixer aquests amor cap a ell.
Masturbacio
Anònima 14 anys, 21/08/2017 a les 00:07
+0
-4
Holaaa adoleeeentsss!!una pregunta, quants cops usmasturbeu al dia? Jo un i a vegades dos. Es normal????? O vaig molt hot???
Ups
Anònim, 21/08/2017 a les 00:55
+13
-0
Like si estaves al llit amb el mòbil mentre llegies l'article
.