NOVETAT!

La botiga d'Adolescents.cat

| 25/08/2017 a les 11:15h
Arxivat a: ACTUALITAT, Marxandatge, Samarretes, Llibres, Adolescents.cat, Botiga
Ei Adolescents! Tenim una bona notícia! Acabem d'inaugurar la nostra pròpia botiga virtual, perquè pugueu passejar pel món orgullosos de formar part de la comunitat d'Adolescents.cat! YASS!

Estem molt contents! A partir d'ara, ja no caldrà que espereu que fem una de les nostres festes per aconseguir les nostres samarretes, bosses de mà o ulleres de sol! Només caldran uns quants «clics» perquè el vostre marxandatge preferit arribi a les vostres mans! 
 

Quan accediu a la botiga, podreu comprovar que tenim samarretes negres de tirants, de màniga curta, samarretes blanques amb el logo d'Adolescents, ulleres de sol, bosses de polièster o de roba i una gran novetat: la samarreta «SINCE», que et permetrà lluir l'any del teu naixament! A més, també podreu comprar qualsevol dels llibres que hem publicat («Els Manuals 1 i 2», «El Consultori», la novel·la «El Càsting», les «Cartes d'Amor» i el nostre darrer èxit, titulat «500 Secrets Adolescents»), que és número u de vendes des que va sortir al mercat, a finals de la primavera 2017! 



És important que sapiqueu que per cada compra realitzada rebreu a casa un «boli» oficial d'Adolescents.cat, perquè comenceu el curs fent una mica de «postureo»! Aquest bolígraf només es pot aconseguir comprant a la nostra «shop online»... Així que, què esteu esperant? COMPREU ARA!

Preus d'enviament: Si ho envia Correus, el preu d'enviament són 3,99€ i us enviaran un SMS el dia que la compra hagi arribat a l'oficina del vostre poble o ciutat. Mentre que si ho voleu rebre directament a casa, el cost és de 6,91€. És per això que recomanem que feu compres conjuntes; és a dir, que compreu tot el que vulgueu 3 o 4 amics (o més) i ho rebi una sola persona a casa a seva! D'aquesta manera podreu dividir entre tots el cost de l'enviament, que cobren les empreses de missatgeria. És una bona idea, oi? Moltes gràcies per estimar tant Adolescents.cat! <3

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Ajuda
Anònima, 25/08/2017 a les 11:50
+2
-4
M'agrada un amic meu, i la cosa es que ja fa temps que ens molem però ell l'altre dia em va dir que no volia res amb mi perque volia intentar oblidarme a traves duna altre noia. Jo estic bastant afectada per aquest tema i la veritat es que trobo a faltar la nostra amistat, la veritat es que estic desitjant que canvii d'opinió encara que se que es impossible... que faig, segueixo lluitant, li dic de seguir sent amics com abans o intento oblidarlo sense fer res?
Moltes gracies!
Hshsjbd
Anònim, 27/09/2017 a les 21:27
+4
-0
Es extrany que et vulgui olvidar si els dos os agradeu. Jo de tu li aniria directament i li preguntaria "que coi et passa, m'agrades, vull estar amb tu, tu vols o no?"
😱😱😱😱😱
Ninini, 25/08/2017 a les 11:54
+4
-3
Però queee, ara vaig a la pàgina a mirar que hi ha! Sabeu la de temps avorrit que m'heu fet passar? I la diversió i la adicció que tinc a Adolesents.cat? No m'ho creeeeec. Bueno deixo d'escriure i vaig a mirar el merxandatge.
Petooooooooooons 😘😘😘
Guay
Anònim, 25/08/2017 a les 12:02
+51
-51
A veure adolescents si podeu mantenir el mateix nombre de likes que de dislikes en aquest comentari!!



SORT!!!
Una altra pregunta
Ninini, 25/08/2017 a les 12:05
+14
-2
No hi ha cap manera de fer-te soci o d'algun descompte, a mi no em fa res pagar el que ja hi ha, però ma mare m'ho ha preguntat 😂😅.
Petoooons😘😘
P.D. Em pensava que la roba i les bosses i les ulleres serien més cares. Estan molt bé de preu.👌
Sugerencia
Anònim, 25/08/2017 a les 12:36
+10
-6
Hola, podrieu fer un holi color Party a vilanova i la geltru esque mal fan res per aquí , a les meves amigues i a mi en agradaria molt i segur que altres persones tambe els agradaria
Sii
Anònimaa, 25/08/2017 a les 12:53
+2
-4
a Vilanova o a Sitges abans que acabi l'estiu
plizzz
Anònim, 27/08/2017 a les 15:58
+2
-2
i a barcelona sants sisplau?
.
Anònimaa, 29/08/2017 a les 22:41
+1
-2
Si a vng!!
Per lo de compartir el paquet amb els amics
Anònim, 25/08/2017 a les 13:57
+4
-5
Qui es queda el boli? Trop que Hi hauria baralles
MOLT LLEIG
Anònim, 25/08/2017 a les 14:31
+42
-15
És horrible, no sé com esperau que algú vulgui comprar això.
POT SER NO EM PUBLIQUEU EL COMENTARI I HO VEIG MALAMENT
Anònim, 25/08/2017 a les 17:16
+12
-6
Hola jo crec que els preus son una mica elevats ja que al cap i a la fi us estem fent propaganda.
Petons.
La bossa m'encanta.
Vergonya
Anònim, 25/08/2017 a les 17:21
+12
-12
Tant parlar d'estereotips i de models de talles grans i després poseu models esquelétiques als vostres anuncis.
AVERANENA
Anònim, 04/09/2017 a les 12:49
+7
-3
Em sembla molt be que reclamis que posin fotos de noie grans tambe. Pero si t'hi fixes nomes hi ha dues fotos a l'article i una es d'un tors i l'altra d'un braç. Ni tan sols es veu la noia sencera.... a mes, tan voler igualtat i dspres utilitzes adjectius despectius com "esqueletica" de que vas? com creus que es sentira una noia prima que llegeixi aixo? A mes, les de le fotos no stan esqueletiques, estan normals! no estan pas primissimes, etan primes pero be. ANDA Que no se't nota l'enveja jajajajjaja
dfwg
Anònim, 25/09/2017 a les 19:59
+0
-2
No són gens esquelètiques!!! Si están perfectes. No estan massa flaques ni res.
samarretes
Anònim, 25/08/2017 a les 18:42
+4
-2
fa uns mesos vaig veure que farieu unes samarretes amb frases guaais i tal que ens vau demanar frases per posar i que les farieu,

ON SOOON??

JO LES ESTIC ESPERant des de llavooors... les vuuull
Recomanació.
Anònim, 25/08/2017 a les 18:53
+14
-2
A veure, jo sóc una gran seguidora vostra. Per això us faig un sugeriment. No poseu a la venda camisetes que semblin de propaganda😅 (ho sento😅😅). Podrieu fer camisetes amb altres colors q posi "Jo sóc adolescent.cat!!" En lletra cursiva o ns... baseu-vos en influencers però q no diguin qho copieu però tampoc q us feu propaganda pq sembla lo de la cocacola😅😂😂.
molt amooor❤❤
Esteu flipant
Anònim, 26/08/2017 a les 00:38
+8
-1
Esteu flipant! Pel que costa que t'ho enviin a casa hahahaha sabeu el que faig jo amb 7 euros??? Comprarme una samarreta d'adolescents segur que no!
De debo, soc seguidora vostre desde fa molt de temps i sincerament us ho podieu haver currat bastant mes no estan malament pero si que sembla una mica propaganda sabeu? I EL PREEU X L'ENTREGA EXAGERAAT
dcfg
Anònim, 24/09/2017 a les 22:24
+2
-0
El preu d'entrega no és culpa d'adolescents.cat, és de les companyies de correu que posen els preus. Lo de que sembla propaganda tens molta raó, m'esperava que tingués més estil, que hi hagin més coses per triar i que no digui ADOLESCENTS.CAT en lletres grans davant. M'esperava que fos més com la seva propia marca de roba i no tant propaganda, com per exemple: bershka, zara... però com que adolescents.cat no és una tenda doncs no tindràn roba amb tant "estil", m'explico?
Tenda de roba
Anònim, 01/09/2017 a les 00:28
+3
-1
Podríeu fer sudaderes per a nois i noies! Amb talles d'home i dona també, per la gent gran i alta!

Gràcies!
2017
Anònim, 24/09/2017 a les 21:52
+2
-0
Com mola! També molaria si féssiu roba i bosses que no només siguin de marxantatge, o sigui roba guay i alternativa que siguin de marca adolescents.cat.
2017
Anònim, 24/09/2017 a les 23:12
+1
-0
Com mola! També molaria si féssiu roba i bosses que no només siguin de marxantatge, o sigui roba guay i alternativa que siguin de marca adolescents.cat.
proposta
Anònim, 03/10/2017 a les 11:22
+1
-0
Molaria molt que hi haguesin sudaderes d'adolescents.cat
pss
Anònim, 12/10/2017 a les 14:46
+0
-0
bueno, està força bé. hi ha coses maqes i tal pero la roba es com molt de propaganda, per fer publicitat. entenc que es el que voleu (fer anuncis) pero almenys jo no portaria aixo.
enhorabona per la resta!!! moleuu molt