Així és la noia amb les celles més espectaculars d'Instagram

| 13/09/2017 a les 17:45h
Arxivat a: VIRALS, model, influencer, celles
Es diu Sophia Hadjipanteli, té 20 anys, i ha revolucionat Instagram amb la seva lluita contra els actuals estereotips i cànons de bellesa. La jove, model, estudiant de màrqueting als Estats Units i influencer grega, s'ha convertit en ni més ni menys que la Frida Kahlo de les xarxes socials, mostrant-se sense por i presumint de la seva única i llarga cella.

De moment, aquesta model ja ha aconseguit més de mig milió de "followers" i està canviant les regles del joc, recuperant una de les tendències de bellesa principals de l'Antiga Grècia, on ser "cellajunta" agradava tant a les dones que arribaven a enganxar-se pèls entre les celles per tenir-les més abundants.
 

Quan li pregunten per aquesta decisió, la Sophia diu que es veu millor amb les celles de forma natural, sense depilar. De fet, ha expressat que no li importa gaire el que opini la gent. Així que ha decidit girar l'esquena als centenars de comentaris negatius que s'acumulen a les xarxes: "No estic fent això per obligar la gent a què li agradin les meves celles. Personalment opino que la meva cara es veu millor d'aquesta manera. Altres estan en desacord, i això també està perfectament bé", confessava la model en una entrevista a "Harper's Bazaar".

La Sophia admetia que les seves celles tan poblades són herència genètica i, encara que ara no les canviaria per res del món, la seva infància no va ser tan idíl·lica. El fet de tenir les celles amb tant pèl, rosses i descuidades va fer que es passés dies i dies amb les pinces a les mans, intentant imitar les celles de les influencers. Però va arribar un dia en què es va cansar i va optar per acceptar les seves celles tal com eren.
 

Tanmateix, el fet de tenir les celles d'un color tan fosc sent rossa natural és alguna cosa que estranya a molts. I és que de fet, les seves celles no són originalment d'aquest color. Però com tot, això té una explicació. Intentant imitar les celles d'influencers com Cara Delevingne, la noia va decidir mirar un tutorial de Youtube sobre algú tenyint les seves celles.

Ella va decidir provar-ho, però la veritat és que li van quedar molt més fosques del que s'esperava. Tot i així, el seu germà, al veure-la, va confessar-li que li quedaven molt bé i, a partir d'aquest moment, tenyir-se les celles va esdevenir una rutina per a ella.
 

A més, a part de destacar per aquest tret característic, a la Sophia també li agrada utilitzar maquillatge que crida molt l'atenció. En una de les seves últimes fotos d'Instagram reivindica: "Porto maquillatge perquè és divertit. Sóc 'cellajunta' perquè és la meva decisió. La meva preferència. Porto maquillatge i sóc 'cellajunta' perquè m'agrada. No generalitzis", deia.  

"Tan sols perquè accentuï una part natural de mi no vol dir que sigui hipòcrita per voler ressaltar altres parts de qui sóc. Sóc qui sóc perquè vull ser d'aquesta manera. Quan jutges als altres per portar maquillatge, tenyir-se el cabell, operar-se, o fer-se tatuatges, només perquè tu no ho fas, et converteix en alguna cosa tan tòxica com totes les pressions i normes socials amb què constantment lluitem. Al final del dia fes el que tu vulguis, perquè jo ja ho estaré fent, t'agradi o no", culminava la Sophia.

Sens dubte, aplaudim de valent l'actitud de la Sophia, perquè no és gens fàcil anar a contracorrent, marcar la diferència i intentar ser la veu d'una majoria que està marginada. Tots hem de ser com vulguem ser!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Opinió
Anònima, 13/09/2017 a les 17:55
Interessant
+70
-19
Sóc l'única que pensa que és molt guapa? Té uns ullasos!!
PD: oleee ella!! prou estereotips!!
ja
Anònim, 13/09/2017 a les 20:52
+1
-1
es guapisima
ja
Anònim, 13/09/2017 a les 21:11
+1
-1
es guapisima
asdas
Anònim, 13/09/2017 a les 23:19
+6
-1
No em mola que diguin que és "la Frida Kahlo d'Instagram"... Frida era una artista, amb unes idees, principis i una història molt particulars, així com una persona amb una vida interna i una capacitat i talent per l'art enormes..
Ara tothom va de que li mola Frida Kahlo quan no tenen ni idea de qui va ser, de la seva vida, la seva obra, les seves idees... Només perquè tingui les celles molt poblades i copii l'idea de posar-se flors al cap i amb l'estil que utilitzava (que per cert, probé de l'estil indígena del territori del Istmo de Tehuantepec), no és la "Frida Kahlo d'Instagram".
Quina manera de rebaixar a l'artista Frida Kahlo convertint-la en una imatge més dins del capitalisme
dons
Anònim, 13/09/2017 a les 18:13
Molt interessant
+150
-11
dons ami no mg gens, opinions diferents, ho respecto
.
Anònim, 13/09/2017 a les 20:11
+30
-14
Jo ho trobo horrorós. Trobo q es com de deixat.
Bueno...
Anònim, 13/09/2017 a les 21:48
+5
-2
De deixaat no però a mi personalment no m'agraden gens masses negres de veritat que no se com pot ser model
Per el de "."
Anònima, 13/09/2017 a les 22:06
+10
-1
No perque no et depilis ets un deixat. Aixo ho creus per culpa dels esteriotips; que si una noia no va depilada ja la miren malament. ES MOLT INJUST!!!!!

Pd: si a ella li agrada que vagui com vulgui.
jelou
Anònima, 14/09/2017 a les 19:50
+0
-1
aviam, la noia no es lletja, si es depiles una mica més les celles staria millor... pero x gustus els colors, aqui cadascu pot pensar el que vulgui jejeje
soc noi. aixi que les meuves celles ni les he tocat pero dire la meva opinio
Anònim, 13/09/2017 a les 20:41
+2
-0
en la meva opinio es guapissssssimaaaaaaaaaaa!!!!!
pero si ella prefereix tindre aquestes celles, que en la meva opinio seria una verdadera rompecuellos😂, doncs que faci el que vulgui, que vagi amb el que es senti mes comoda! per cert, comentari d'adalt, si que te uns ullaasooooos. s'ha de respectar a cadascu tal com vol ser i no em puc ni imaginar la veritat la força que deu tindre aquesta noia per suportar tots els seus comentaris, ole ella i les seves celleeees
🤢
Anònim, 13/09/2017 a les 21:13
+4
-40
Q ascó de tia.
Per el que diu quin fastig
Anònim, 13/09/2017 a les 23:15
+5
-0
1-mes fastig fa la gent com tu que diu aquestes coses
2-si no t'agrda t'ha aguantes Vale ?
3-Cadascú va com vulgui
Res mes
4-ja m'agradaria que tu diguessin a tu i ja veurias com no hu diries
Ami m'agrada
Anònim, 13/09/2017 a les 21:26
+20
-3
NO ES DE DEIXADA. ES COM ELS PELS A LES CAMES? O ELS PELS CORPORALS (I DE LA CARA) DELS TIOS. ES LA SEVA DECISIO, SI ES SENT COMODA AIXI ESLA PUTA AMA (COM TOTES LES NOIES QUE FAN EL QUE REALMENT VOLEN SENSE FER MAL)

VIVA LES DONES I LES SEVES ELECCIONS PROPIES ♀
Celles
Anònim, 13/09/2017 a les 21:48
+4
-1
Jo estic d'acord b ella xke jo estic gorda i no passa res el meu ig es @arimonjo1603
Joder
Anònim, 13/09/2017 a les 21:52
+10
-2
Es super guapa la tia pero les celles... queden molt malament... EPA q si esta contenta q se les degi eh...
...
Anònim, 13/09/2017 a les 22:12
+5
-0
Doncs té uns ulls preciosos! Jo penso que si no es poses aquell maquillatge, seria molt més guapa, pero si a ella li agrada aixi doncs perfecte
Opinió
Anònima, 13/09/2017 a les 23:14
+0
-2
Redactors d'adolescents.cat, trobo molt poc professional escriure tot l'article mencionant-la a ella pel nom "de pila", com si la coneguessiu. Diria fins i tot que és poc respectuós. O poseu el nom sencer o poseu el cognom. Gràcies!
Pd: que faci el que vulgui! És guapíssima
.
Anònim, 14/09/2017 a les 07:42
+0
-8
Ascó de tia. Al final portaré 🤢
emm
Anònim, 14/09/2017 a les 12:04
+2
-0
Jo creec q la gent vagi como lo donó la gana metre ella es sentí be

No fant mal a ningu
Naturalitat
María del Carmen Vallet Pérez , 14/09/2017 a les 13:35
+1
-0
La dona cóm a tal...se les ha tenyit. Perfecte. Es maquilla exageradament. Perfecte. Es la seva vida. No fa mal a ningú. Ole el seu esperit indòmit, salvatje i lo primordial...personal.
Soc una pvta obsessionada jaja
LOGAAAAAAAN G, 14/09/2017 a les 17:33
+1
-0
HOLA BUENAH TARDES


LIKE SI ETSAS PVTU ENAMORADA DE EN LOGAAAAN TESTIMU BEIBIII