Les converses de Whatsapp de «Merlí» [CAP. 4]

| 10/10/2017 a les 14:50h
Arxivat a: INTERNET, converses, merlí
Has pensat mai què s'escriuen per Whatsapp els personatges de «Merlí»? Tenen grups entre ells? De què parlen? Què passa entre un capítol i un altre?

Arriba una nova entrega de les converses de Whatsapp de Merlí, escrites per l'Héctor Lozano, el creador de la sèrie i en exclusiva per als usuaris d'Adolescents.cat:
 

*Si no pots veure la conversa, espera uns segons o actualitza i torna a carregar la pàgina.

La pròxima publicació de les Converses de Whatsapp de «Merlí» serà dimarts 17 d'octubre a les 15h.

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

2
Anònim, 10/10/2017 a les 15:23
+10
-2
Jo tinc un dubte. ¿Això ho escriue algún guionista de Merlí o ho escriuen els propis redactors de Adolescents.cat?
Hector
Anònim, 10/10/2017 a les 19:20
+6
-0
El guionistaa, ho diu a la primera secció d’això, o no ho se pero hi ha alguna que ho anuncia!!
Llegeix
Anònim, 10/10/2017 a les 21:03
+1
-3
Res mes a dir-te. Petons!
Ho escriu
Anònima, 10/10/2017 a les 21:36
+2
-0
Ho escriu el creador fe la serie, l'Hector Lozano.
.
Anònim, 10/10/2017 a les 21:47
+2
-2
El principi de tot de la redacció ho diu.
A veerrr si llegim bé!!
Semat?
Anònim, 10/10/2017 a les 18:42
+3
-5
Perdoneu la incultura, però què és semat?
Semat
Anònim, 10/10/2017 a les 21:52
+1
-2
Una cosa semada es una cosa molt forta. També es fa servir sema. Ara ho diuen molt els del meu insti jajaja
Semat
Anònim, 10/10/2017 a les 22:16
+2
-0
No ho havia sentit mai Pero per el context sembla flipat o algo aixi
Definició "semat"
Anònim, 10/10/2017 a les 22:47
+4
-0
Semat vol dir què és molt poc dissimulat, que no s'ha tallat un pél.
Segons el diccionari...
Anònim, 12/10/2017 a les 18:22
+0
-0
Segons el diccionari una sema és un "Solc o marca endinsada que s’ha fet a la superfície d’una branca, d’una biga o d’una part del cos per la pressió prolongada d’un objecte allargat".
Per tant es diu, per exemple: "Tens el braç semat, treu-te'n les gomes!"
Tot i que avui en dia no es refereix tant a marques fortes i cridaneres, sinó, metafòricament, a situacions.
Fotooo
Anònim, 10/10/2017 a les 19:19
+7
-1
Potser és nmes a mi pero quan l'Elisenda parla surt la foto de la Silvana😅😇 però és mot guaii (tot i que se'm fa curt, jaja)
Dncs...
Anònim, 10/10/2017 a les 22:03
+2
-0
Doncs a mi no em passa, em surt la de l'Elisenda
ai
Anònim, 10/10/2017 a les 22:42
+1
-1
em pixo molt amb el gabi
Rt
Anònim, 11/10/2017 a les 00:38
+1
-0
A mi tambeee!
soc la unica?
Anònim, 10/10/2017 a les 21:10
+4
-0
Hi ha un errorjajajjaja quan estan parlant el Gabi i l'Elisenda, hi ha una foto de la Silvana en lloc de l'Elisendajajajajja
a algu mes li pasa o soc jo?
Tania i Pol
Anònima, 10/10/2017 a les 22:37
+19
-2
Sóc la única que esperava una conversació Tania/Pol i s'ha decepcionat al veure que no n'hi havia cap? Jajaja tinc debilitat per aquesta "parella"
me too
Anònim, 11/10/2017 a les 17:52
+5
-1
jo iguaaaaal, m'encanten que flipes!!!!!!!
eh tio enserio?
Anònim, 11/10/2017 a les 19:21
+0
-10
el Gabi amb l' independencia? si al veure la bandera li va demanar a un d' ells que corres la cortina, es estrany o potser li fa vergonya dir que esi ndepedentista
Emmm t'has vist el capitol?
Anònim, 11/10/2017 a les 20:49
+6
-0
Mira't el capitol i si l'has vist para més atenció
fgss
Anònim, 11/10/2017 a les 22:07
+2
-7
M'ha fet un asco el Merlí i la prostituta, kin fástig em fa. Primer veure'l masturbant-se i després amb prostitutes.
SKAM
Anònim, 14/10/2017 a les 22:54
+0
-0
Us heu copiat de SKAM, la série noruega? o m'ho sembla a mi?