FOTOS

Així seran les ciutats de Mart que ja s'han començat a construir!

| 12/10/2017 a les 09:00h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, actualitat, fotos, ciutats, mart
Crear colònies humanes a Mart s'ha convertit en un objectiu fonamental per a la humanitat, però per tal que això pugui esdevenir real en un futur, cal construir ciutats que permetin sobreviure a les persones enviades en un territori hostil. En el desenvolupament d'aquestes ciutats hi treballen els Emirats Àrabs.

Les autoritats van anunciar la construcció d'un prototip de ciutat que imitaria les condicions del planeta Mart. D'aquesta manera els científics podrien desenvolupar una tecnologia eficaç perquè els humans poguessin viatjar a l'espai sense riscos.

Així serà la cituat que simula Mart, coneguda amb el nom Mars Science City:

 
Posted by Government of Dubai Media Office on viernes, 29 de septiembre de 2017

La Mars Science City es construirà en un terreny de 177.000 metres quadrats recreant part de les condicions del planeta Mart a les quals se sotmetran les persones que habitin en aquesta ciutat experimental.

L'arquitecte Bjarke Ingels ha dissenyat aquesta ciutat per als Emirats Àrabs per dur els humans a Mart l'any 2117. El total de la inversió es calcula al voltant dels 136 milions de dòlars.

Cada mòdul de la Mars Science City tindrà un objectiu, hi haurà laboratoris, aigua potable i cultiu d'aliments.

 
Posted by Government of Dubai Media Office on viernes, 29 de septiembre de 2017
 
Posted by Government of Dubai Media Office on viernes, 29 de septiembre de 2017

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Pfff
Anònima, 12/10/2017 a les 10:20
Molt interessant
+183
-15
No tenen suficient carregant-se un planeta, ara van a per el segon...
oloo
Anònim, 12/10/2017 a les 10:35
+34
-6
uuuuau que guai m'encantes aquestes coses sobre l'univers tio
Es injust
Anònima, 12/10/2017 a les 10:44
Molt interessant
+102
-2
Moriré sense anar a Mart. Merda.
Vinga que falten 100 anys
Anònim, 12/10/2017 a les 11:19
+29
-0
A esperar
Fàstic
Anònim, 12/10/2017 a les 11:36
+53
-15
Us carregueu la Terra i no teniu res millor a fer que quan està feta merda anar a un altre, humans, sou increiblement subnormals, ho sento pero es així
.
Anònim, 12/10/2017 a les 23:54
+4
-2
No se ni van pq aqui s estigui destrossant. S en van per al coneixement cientific i l expansio de la raça humana. Esque hostia sempre esteu criticant els adolescents eee, sempee esteu a la puta ofensiva. Madureu ja, que si el mon es una merda es pq vosaltres sou la següent generacio d adults
Pel de la resposta
Anònim, 14/10/2017 a les 02:27
+4
-0
Personalment pens que no tens rao, ja hem expandit mes que suficient la nosta raça, mes valdria que s'expandissim d'altres que estan en pereill d'extinció.

Segona cosa, el mon esta fet merda per les generacions anteriors, que nosaltees agafam exemple dels vostros fracasos per millorar el futur i dupt que anar a un altre planeta sigui una millora, perque basta verure lo malament que esta el planeta per saber que destruirem mart. l si tu no nets concient mes valdria observasis mes i veuries com s'esta anant a pique per culpa de la codicia i la contaminacio.
Molt trist.
Anònima, 12/10/2017 a les 12:07
+40
-4
És molt trist haver tingut que arribar a aquest extrem, i el pitjor és que si segueixen manant les mateixes persones, amb Mart acabarà passant el mateix que amb la Terra. Només puc pensar que seré afortunada per no tenir que contemplar la destrucció d'aquest planeta.
Bueno...
Anònim, 12/10/2017 a les 13:04
+13
-4
No hos preucupeu tan per mart i mes per aqui. hi ha gent que no té casa ni menjar pero noo es més important mart.
INNECESSARI.
Anònim, 12/10/2017 a les 13:09
+19
-1
No hi ha diners per arreglar la Terra i va i es gasten 136 milions en fer ''ciutats a Mart''. Increíble.
...
Anònima, 12/10/2017 a les 13:12
+12
-1
En aquest planeta es ple de gent q passa gana i mort cada minut, per no tenir les mateixes condicions de vida q nosaltres, i van a mart a gastarse la pasta per fer un nou planeta... q trist es el mon en q vivim
joder
Anònima, 12/10/2017 a les 14:36
+12
-1
Recupereu primer el q li esteu fent a la terra i després ja en parlarem.
Putos idiotes, jo no vull viure en un mon destrossat per gent que sols pensa en ser ric, em sento impotent
Jo
Anònim, 12/10/2017 a les 19:41
+1
-1
Vull anar-hi xd
wtf???
AnònimAAAaAAAaAAA, 12/10/2017 a les 22:00
+3
-0
I amb tots els diners que s'estant gastant en això...

...perque no ho inverteixen en el nostre planeta???????????????
PREGUNTO.