«Sóc un noi que està molt trist amb la seva vida»

| 12/10/2017 a les 16:00h
Arxivat a: CARTES, cartes, carta
Ens ha arribat aquesta carta d'un noi que explica que no està bé amb la seva vida, intentem ajudar-lo entre tots. 

"Sóc un noi que té molts amics i coneguts i que gairebé està amb gent. Però em sento sol, sense que ningú em comprengui.

Bé, jo era un noi tímid que es relacionava amb els "freaks" de classe però tot va canviar quan em vaig fer molt amic d'un dels nois populars, es va convertir en el meu millor amic. A més, em costava parlar amb les noies per la timidesa però gràcies a que una noia em va començar a parlar tot va canviar.
A hores d'ara tinc quatre grups d'amics diferents, una millor amiga que m'estimo amb bogeria i un munt d'amics pels quals sempre estic disposat a fer el que calgui per ells.

Però, i per mi? Qui mira per mi? Sempre dono més del que rep, sempre queden i si jo els hi dic que no, no m'insisteixen... em sento sol, molt sol. Vull plorar però no em surten les llàgrimes. A ells els aprecio molt però noto com si jo per ells no fos important. A més, vaig tenir problemes amb l'alimentació fa temps i només em van ajudar dues amigues... els altres feien veure que no veien res estrany.
 

Vull marxar lluny d'aquí per veure qui em troba a faltar i qui no. No aguanto més aquesta situació... Estic molt trist cada dia però sempre m'ho amago amb un somriure d'orella a orella. Mai ningú em pregunta com estic, sempre sóc jo qui ho pregunta... Si algú m'ho preguntes li ho diria sense cap problema, que no estic bé i necessito carinyo...

Per això quan menys s'ho esperin, marxaré ben lluny i ja serà tard perquè em recuperin...". 

IMPORTANT: nosaltres ja ens hem possat en contacte amb el noi que ens ha enviat aquesta carta per oferir-li ajuda de professionals que el puguin guiar amb aquest problema. És important que si et sents així demanis ajuda! Tens a dispòsició de forma gratuïta el nostre CONSULTORI, també pots trucar al telèfon d'Infància Respon: 116 111

Si ens vols enviar una carta (d'amor, desamor, queixes, amistat, etc.), ens la pots enviar al correu: [email protected] (NO les podem publicar totes perquè ens arriben moltes). 

COMENTA: Quins consells li pots donar?

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Rt❤
Anònima, 12/10/2017 a les 16:12
+44
-1
Nose si llegiras aixo pero to dire perque et vull ajudar, jo em sento igual he pillat una depresio que fa 2 mesos que em dura, me pres pestilles, me rajat amb força, m'he fet de tot pero res millora... L'unic que pot fer que aixo millori ets tu i jo he arribat a la conclusio que no tinc amics, perque si en tingues sabrien perfectament que el teu somriure es falç i que no es el mateix de aquell nen petit que sempre reia i so passava be. To dic de tot cor perque jo estic igual🍀
t'entenc
Anònima, 14/10/2017 a les 12:59
+0
-0
em sento identificada amb tu, m'agradaria coneixe't per ajudar-te, soc noia i soc de ripoll.Obra’m❤️

pd: em dic anna
Sóm germans de sentiments
Anònim, 15/10/2017 a les 02:13
+1
-0
A mi em passa el mateix. Visc a Terrassa i tinc molt amics, però em sento molt sola. Faig tot el que puc per ells, però ells no. Els hi caic molt be i m’estimen, però sento que si marxés ningú se’n enteraria. Si vols que parlem... Crec que als dos ens aniria be💙
.
Anònima, 12/10/2017 a les 16:16
+30
-1
Realment em sento igual....
De veritat, em sap molt greu
Anònima, 12/10/2017 a les 16:23
+36
-1
A mi m’agradaria molt coneixe’t, m’agradaria poder ajudar-te i escoltar-te, em sap molt greu que ho estiguis passant així, se veritat😔💕
Eii
Anònima, 12/10/2017 a les 19:52
+2
-1
M'encantaria coneixe't per poder ajudar-te de veriitat!!
Ànims
Anònimaaaaaa independentista, 12/10/2017 a les 16:33
+11
-3
Tu pots!!!!!!!!!!! :)
Noia, 15 anys
Anònim, 12/10/2017 a les 16:35
+29
-2
Jo també em sento molt sola, però el que a mi em pasa es que sóc molt timida i directament no tinc amics, osigui de les amigues que tinc una sempre em manipula i despres nomes tinc dos amigues mes però mai quedo amb elles. I de amics nois no tinc ni un. I a mi també em pasa això de preocuparse pels demes peró que ningú es preocupi per tu, es horrible.
El que em refereixo amb tot això es que no estas sol. ❤
Si vols podem parlar
Anònim, 12/10/2017 a les 23:34
+0
-0
Si vols podem començar a parlar i fernos amics
Pel de la resposta
Anònim, 13/10/2017 a les 18:41
+0
-0
Quin es el teu insta?
Tu
Anònim, 12/10/2017 a les 16:40
+16
-0
Hola! Acabo de llegir la teva historia i se com et sents... Saps quan nomes preguntes tu que tal el dia, que has fet blabla blala i et contesten, pero no et tornen les preguntes? He perdut molts amics i amigues per aixo. No se mencantaria ser amiga teva pero no sabria com pposarme en contacte amb tu jajaja aixi que... nose. nomes dirte aixo, que molts de noslatres ens sentim sols com tu i que es normal. Si trobes una forma de que poguem seguir parlant.. et creas un mail, mel poses als comentaris i tescric si estas disposat? Bueno doncs aixo, espero que et vagi millor i que tinguis prou motivacio per crearte el mail i que aixi poguem seguir parlant, molta sort!
No et preocupis
Anònima, 12/10/2017 a les 16:43
+17
-1
No ets l'únic, jo tambe hi soc. Hi he estat tota la puta vida en aquesta situacio de merda. I no es nomes que no et tenguin en compte per sortir o algo aixi, es que directament ets invisible. Saps que et dic? A la merda. Si et fa falta deixa de banda la gent que et fa sentir aixi i busca altra gent o altres hobbies que et facin sentir be. Jo dibuixo i gracies a aixo he conegut gent que es la hostia amb mi. Pero siusplau, segueix envant i troba el teu cercle, troba gent igual que tu i no miris per edats o per pintes. Mira per el que son i pel que demostren. I recorda, l'unic que pot canviar tot aixo ets tu.
No se que fer amb la meva vida
Anònim, 12/10/2017 a les 16:45
+7
-1
Sempre he sigut de tindre moltes amigues, però fa un parell de setmanes em vaig enfadar amb la meva millor amiga i a partir de això em sento super sola... La setmana passada ja em va deixar clar que era super pesada amb elles i que no volien sapiguer res de mi... Algun consell per animarme?
.
Anònim, 12/10/2017 a les 20:45
+0
-2
Dir que ho sents de veritat i refelxionar sobre que vol dir ser pesada. Llavors no ho tornis a fer mes. Els hi demanes disculpes i que canviaries i ja
T'entenc
NOIA, 16, 12/10/2017 a les 16:48
+7
-1
I m'agradaria ajudar-te.
;
Anònima, 12/10/2017 a les 17:04
+15
-1
Sembla que ho haigi escrit jo. Estic igual.

Si teniu consells digueu-los siuplau.
Igual
Anònimaa, 12/10/2017 a les 17:26
+16
-1
M'agradaria poder contactar amb tu. La veritat és que em sento igual, i és una merda. La gent es pensa que estàs bé pel fet de somriure, i la raó per la cual somrius és per no plorar. L'any passat tenia tres grups de gent. Al primer passaven bastant de mi, tothom tenia gent millor amb qui parlar, i quan arribava se'n anaven, bàsicament els servia per ajudar-los amb els deures. Al segon directament passaven de mi, com de la merda. I a l'últim, que és amb qui vaig ara, sembla que va millor. Són 4 noies i una acoplada (ho sento per ella i si cal ho explicaré més avall). Em continuo sentint molt sola, però sembla que em fan més cas. Tenia un millor amic, que com dius tú, l'estimava amb bogeria. Ara farà un any i tres mesos se'n va anar a viure a Mèxic per la feina dels seus pares. Al principi ens esbribiem a totes hores, però cap a l'hivern es va morir. Espero que ara millori tot.

M'he sentit super identificada. Si et volt posar en contacte pots deixar un insta o un correu fals, i espero poder-te ajudar. Busca nous amics, i ja veurà que hi ha algú que t'apreciarà i es preocuparà per tu, les coses milloraran.
ola
Anònim, 12/10/2017 a les 20:19
+1
-0
hem sap molt greu per l ho del teu amic mira si pots escriu_me en el correu i parlem tu i jo , i si poguessim parlar doncs why not? un peto espero que m escriguis tu i qui volgui estic disposada a respondre a qui vulgui i parlar un peto
[email protected]
Oh... :(((
Anònimaa, 12/10/2017 a les 18:00
+1
-0
La veritat és que em sento una mica així, identificada amb algunes parts. Estic envoltada de gent però a vegades em sento molt sola... t'entenc. Pel que es veu tu ho estàs passant molt malament, però saps una cosa? No t'has de rendir. Has de seguir endavant. Explica-li a algú que consideris important per tu, per exemple. Jo crec que t'ajudaran! Perquè si et refereixes a marxar per sempre, és greu, i ningú ignorarà això. Segur que molts et trobarien a faltar! No ho dubtis.
Sóc penosa animant, ho sé, però no sé ben bé com ajudar-te. Segur que els redactors del consultori ho faran MIL cops millor que jo ':) Però que sàpigues que este aquí tots els adolescent per fer-te costat, perquè la cosa bona de l'anonimat és que et bases en les paraules i no en l'aspecte ni en una persona en concret. Ningú vol que algú mari, i menys sent tan jove!! Et dono moltíssims ànims, de debó!!!
Una abraçada
@parlem_, 12/10/2017 a les 18:06
+2
-1
Et vui abraçar i no deixarte mai❤️ nose perq pero testimo, jo no estic sola pero se ke es sentirte aixi. No estas sol i et vui coneixer i riurem o plorar amb tu, ensenyarte a estimarte a tu, a la vida i a ser estimat💜et juro ke no et deixaria mai perq per alguna extranya rao testimo i vull ke siguis feliç(se ke no et conec i probablement ni u faci pero es raro, nomes ee ke et vui abraçar) me creat un insta fake per si vols parlar i alla ya et dono el meu de veritat o algo; @parlem_
mm...
Anònim, 12/10/2017 a les 18:47
+2
-16
Mare mega com va el món, jo no em parlo amb ningú i me la suda, ni que et festín bulling xaval, ya que veure que sensibles ens hem tornat els adolescents.
T'entenc
Anònim, 12/10/2017 a les 19:08
+1
-0
Hola! Jo se allò de tinc amics però ningú m'enten. Vegades em sento com si només la música em compre i em té carinyo. Ningú dels meus amics em parla per watts i a vegades penso que només em volen per el que li dono. Mai dono ordres ni res jo nomes segueixo. Ningú em prehunta com estic o com em va. Però aqui seguim. Jo vull anarme a un aotre pais nomes per cambiar d'aires.
Mira jo també em sento així
Noia 13 anys, 12/10/2017 a les 19:51
+0
-0
Jo porto deprimida pero algo semblant desde l'agost. Sento que als meus amics no els importo i un dia vaig explotar i vaig estar molt malament, ara estic millor pero ser per el que estas pasant, només vols que la gent que estimas et demostri el ue tu le demostres a aqquestes persones.
Mira no et conec, pero que spigas que ningún noi ue conegui sembla tan sincer i tan bon noi com tú
D barcelona
Anònim, 12/10/2017 a les 19:52
+1
-0
A mi el que hem passa com molts de vosaltres es que sempre vec tothom quedar q mai te temps q sempre estar amb amics i despres em vec a mi i quant tinc tarda lliure ns si amb qui quedar a l'escola no tinc mai parells es con qhe vull trobar algu que sigui com jo que m'entengui i poder parlar de tot. Un amic de debo
Hola
Anònim, 13/10/2017 a les 18:35
+1
-0
Deixa algun contacte teu per poder parlar amb tu del que vulguis.
Noia 14 anys
Anònim, 12/10/2017 a les 20:16
+0
-0
M'agradaria molt coneixe't i poder-te ajudar. M'agradaria escoltar-te i poder fer alguba cosa per tu i ser la teva amiga.😊
No estas sol
Independentista 97, 12/10/2017 a les 20:53
+0
-0
Mha afectat la teva carta.
No et conec ni tampoc se qui s'amaga darrere d'aquesta historia.
M'agradaria poderte ajudar i tornat a sentirte be.
Jo tmb vaig pasar per una situacio endavant. Pero amb ajuda vaig superarho.
Espero poder contactar amb tu i servirte d ajuda
Molts anims i no estas sol!
❤❤
Sobretot pensa amb tu, ningú t'estimara mes que tuuu!!! , 12/10/2017 a les 20:56
+0
-0
Holaaa X, no ser qui ets però m'agradaria conèixer, poder saber quin caràcter tens, com et sents i m'expliquessis coses.
Ojalaaa vegis això i ens puguessim conèixer.
Pd: soc de la bisbal d'Empordà 😊
t'entenc
Anònim, 12/10/2017 a les 21:11
+0
-0
em sento igual d'un temps cap açí i crec que tinc depressió ho tinc tot pero al mateix temps em falta tot
Nom
Anònim, 12/10/2017 a les 21:29
+0
-0
Siusplau, diguem com et dius. Has parlat i descrit a un amic meu. T’ho demano siusplau
Hola
Anònim, 12/10/2017 a les 21:43
+0
-0
Estic disposada a ajudar a qualsevol si voleu poseume algo x poder contactar😘😘anims
Necessitava escriure't-ho
Anònim, 12/10/2017 a les 21:50
+0
-0
Soc una noia, i crec que se qui ets....m'identifico en ser la noia amb la qual xerraves animadament i des de llavors vas perdre la vergonya.....jo et xerrava perque t'estimava bojament, pero no notava que tu sentissis el mateix per a mi, ja no ens parlem...i et trobo a faltar....no m'atraveixo a dirt-ho a la cara perque amb els amics et veig feliç encara que no tant com avans....molta gent t'aprecia i no volem que et passi res....et trobo a faltar, siusplau tornam a parlar, t'ho demano de tot cor!

PD: redactors necessito que penjeu aquest comentari...ja que a la cara no m'atreveixo, gràcies!
...
Anònima, 12/10/2017 a les 21:54
+0
-0
De veritat que m'agradaria molt poderte coneixer, nomes pel tot el que has escrit sembles un noi de puta mare, si necessites parlar aqui estic, deixa insta fals o algo, nose ni qui ets ni don ets pero magradaria poder parlar amb tu ja que a mi em passen coses semblants...
Molta sort🍀❤
Podria ajudar-te?
Anònim, 12/10/2017 a les 21:55
+0
-0
Ni ideia si llegiràs aixó, pero crec q soc una persona q sap escoltar, q se veure els costats positius d la vida i q si m obres o algo, (insta: @mynameisainaaa) pues t 'escoltaré i m 'agradaria ajudarte...
🤗🤗
Igual
Anònim, 12/10/2017 a les 22:27
+0
-0
Jo em sento igual, k dono molt pero rebo poc i estic molt malament, ningu m' enten la veritat pero no hi puc fer res
Tot pot anar bee
Anònim, 12/10/2017 a les 22:36
+0
-0
Molts cops sobre tot en aquesta edat ens trobem sols, desgraciadament mes quan ets qui ajuda i no qui explica, ja que tot el món pensa que no vas a dir res i ho donan per entes. Se que es dur pero has d'intentar pensar si val la pena estar així, se que es difícil pero es important que pensis que tu vas primer. Molta sortt i estic segura que tot t'anira mollt be, ja veuras!!! ☺️
L'Institut es una merda
Anònim, 12/10/2017 a les 22:49
+0
-0
Linstitut es una merda no pels profes els deures o els examens sino per la merda "amics" qe tenim. He arribat a desitgar tant no arribar al dilluns pq se qe quan arribi haure destar tot el mati amb un somriure fals a la cara fingint qe tot esta be pero qe en el fons saps qe a ells els hi sudes i qe si et passes algu a ells no els importaria...
I és que és normal...
Una persona comú més al món, 12/10/2017 a les 23:07
+1
-0
Tots a la vida ens hem pogut sentir sols i a mi també m’ha passat com a qualsevol... i com tampoc em fa res que sapigueu qui sóc aquest es el meu insta @jared12bg . M’agrada que la gent m’expliqui el seus problemes tot i que sigui només per desfogar-se... em fa sentir bé el poder o almenys tenir l’intenció d’ajudar a la gent i em sembla que poso el meu grande sorra en fer un món millor... SI VOLEU PARLAR DONEU-LI AL DIRECT!!!
T'entenc
Anònim, 12/10/2017 a les 23:48
+1
-0
Em passa el mateix. Es pensen que per somriure ja estàs bé. Però no és aixi. Nomes necesites que algú t'ho pregunti i et doni una abraçada. Ningú em demana per sortir a a donar una volta ni res... Em sento molt sola.
A sobre sóc timida i em costa confiar amb la gent. Només espero poder trobar algun dia un amic de debò.
Aquí estem.
Anònima, 13/10/2017 a les 00:08
+0
-0
Jo mai m'he sentit sola, sóc una persona molt individualista i sempre he sigut el ''llop solitari" del grup que no tenia por a quedar-se sola i anar pel seu compte.
Mira arriba un moment en el que no t'has d'esperar res de ningú, ja que mai compleixen les teves expectatives.
Jo ho he donat tot pels meus amics, però veia que no em compensava i al final ja he rebaixat les meves expectatives. Sona trist, però és la veritat. No s'hi pot fer res al respecte, la condició humana és egoista de per si, (jo òbviament que m'incloc).
Al final has de fer les coses pel teu benestar...

Si t'apeteix parlar, doncs endavant!! Jo encantadíssima!
Estic com tu
Noi, 15, 13/10/2017 a les 00:22
+1
-0
No se si ho llegiràs això però es que cada paraula que he llegit eren com em sento jo, moltes vegades he pensat que era l'únic noi que es sentia així perquè a més, tots el comentaris són de noies i jo pensava que estava sòl i ningú es sentia com jo.

M'agradaria molt ser amic teu, si vols potd deixar un insta o algun correu.
Igual
J, 13/10/2017 a les 00:39
+2
-0
Sóc una noia de 16 anys. I l'únic que et puc dir és que jo porto mesos igual, però si una cosa et puc dir és: no afoguis les teves penes en alcohol, perquè tornen... T'ho dic jo... Per experiència... I ara, qun surto de festa i bec... Penso: "en qui m'he convertit?" I l'endemà em quedo pels terres i dic que no hi tornaré, però sempre hi torno. No caiguis en aquest error. Si us plau, tu no en tens la culpa, deixa de culpar també als altres del que et passa, el que et passa és que has de ser més egoista. Ho sento. Però els dos millors consells que et puc donar són: no beguis (cosa que jo encara faig), sigues més egoista i para de fingir un somriure si no el sents (però jo continuo sonrient)... Consells molt bons, però que sóc incapaç d'aplicar.
I recorda, si vols parlar no tinc problema en que em responguis el comentari i contactem perquè a lo millor ens podem ajudar mútuament.

Petons! J
et comprenc
virolai, 13/10/2017 a les 01:09
+1
-0
L'any passat em trobava en una situació molt semblant a la teva, amb la diferència que jo només tenia un grup d'amigues. El cas és que jo ja estava molt farta de la classe i del tracte que tenien els meus companys amb mi (que ara mateix crec que és perquè no em vaig fer respectar mai) i aleshores em vaig fartar i d'alguna manera em vaig anar autoconvencent de que tothom estava en cotra meu, incloent les meves amigues, aplicant el rencor que sentia alhora de pensar en les situacions dolentes que havia visut amb ells, i que mantenint un marge de distància tot milloraria. A més, el que m'ajudava a tirar endavant era pensar que l'any que ve, és a dir aquest, ja no veuria més a ningú perquè estudio en un altre insitut. La idea que tenia era de tallar definitivament el contacte amb tots els de la classe i ovlidar-me'n, de manera que passessin a ser història. Pràcticament ho he acabat fent, tot i que he de dir que no ha sigut la millor opció, ja que els trobo a faltar (en especial al grup amb el que anava abans) i m'he adonat que el que va passar va ser una "ida de olla", un amargament moral per la meva part, i que realment no es valora el que es té fins que es perd. Actualment no tinc a ningú que sigui com les amigues que abans tenia i sincerament em penedeixo el vaig fer, ja que després de totl eles ja no volen relacionar-se amb mi perquè vaig deixar veure la meva part fosca a tothom, culpant-les a elles i a tota la meva classe en general. Si pogués tornar al passat, seria la primera cosa que canviaria.
Estic igual 😔
Anònima, 13/10/2017 a les 03:16
+0
-0
Yo me sentit igual i em sento PK sempre estic alla per a la gent pero, tinc la sensacio k no tinc a ningu amb qui poder parlar. Cuidat ❤. M'agradaria parlar.
Estic igual 😔
Anònima, 13/10/2017 a les 03:25
+1
-0
M'agradaria poder parlar. Yo e estat quasi tota la vida aixi sempres estic per a les persones por quan faigi falta pero em sonto molt sola i k per a mi no hi ha ningu. Soc de les persones no te un grup concret de amics i sempre tinc la sensacio k mai trobare a aquest grup on pugui ser yo mateixa sense pensar en els altres. Cuida't ❤i espero k piguis trobar algu amb qui poder sentirte be 😘
El mateix
Anònima, 13/10/2017 a les 10:02
+1
-0
En passa exactament el mateix. Cada día, em sento mes sola. A l'insti si que vaig amb gent i tal pero realment no tinc amics que es preocupin per mi i em fa molt mal. Em puc passar plorant hores a casa i ningú s'entera. Fins i tot els meus amics a distancia pasen de mi. Aixo de que sempre estariem Junts i tal ho trobo una gran mentida. M'agradaria saber qui ets per ajudar-te, pero no crec que pugui ser😓❤
T’ENTENC MOLT
Anònim, 13/10/2017 a les 19:02
+2
-0
Més d’una vegada m’he arribat a sentir igual que tu, m’agradaria coneixe’t i ser amiga teva!!! Podries confiar amb mi pr qualsevol cosa, sóc noia i tinc 16 anys! Obra’m❤️
Igual
Anònim, 13/10/2017 a les 22:41
+0
-0
Acabo de lleguir aixo i la veritat esquue no volia comentar re. I a mes a mes veient que tothom que ha comentat esta igual. Us he de dir que jo tambe estic igual q realmemt ns que fer. Ns que coñ tinc q fer si fer un canvi super radical en mi pq la gent ho noti. Jo tenia una milllor amiga i resulta que aquesta anava explicant les nostres converse por ahi. Fins arribar als meus pares. I aixi estic sola pero amb grnt
Consell per tothom
Anònim, 15/10/2017 a les 02:29
+0
-0
Exteriotzeu com us sentiu coi, que ningú us va a matar.
S.O.S
Rebe, 15/10/2017 a les 16:01
+0
-0
Jo vull ser amiga tevaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O sigui, sempre que llegeixo coses aixi de gent que necesita "amics" que es preocupin jo m'hi oferiria pero la putada es k tot aixo es anonim... M'agrada ajudar a la gent y soc bastant bona amiga.. ja se que aixo ho heu penjat ja fa setmanes (?) pero tan fa... Em fot molta rabia k hi hagi gent aixi per el mon y ho diguin tot en anonim... els ajudaria encantada i sense esperar res a canvi..