5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 6]

| 12/10/2017 a les 14:34h
Arxivat a: RÀNQUINGS, hot
Hem vist que us encanta aquesta secció i que en voleu més edicions... I us farem cas com sempre! Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.
 

Envia la teva experiència:



Versió sense Playbuzz:

Noia, 15 anys
El divendres vaig anar a sopar a casa el meu novio i hi havia els seus pares. A l'acabar de sopar, ells van anar cap a dalt a la seva habitació a dormir. El meu nòvio i jo ens vam quedar a fosques al menjador mirant un programa a la tele i em va començar a fer dits i jo a ell una palla mentre que els pares dormien, quin p**o morbo jajajaja

Noia, 17 anys
L'altre dia vaig anar a fer-li repàs de Química a una noia de primer de Batxillerat del meu institut. És la típica noia hippie, feminista i super guapa. Estàvem a la seva habitació fent la classe i quan vam acabar va començar a preguntar sobre la meva vida. De cop, sense venir gens a cuento, m'acaricia el coll i em diu a cau d'orella "fluixet que no ens sentin els veïns", em vaig posar super calenta i podriem dir que em va menjar tot el temari de quimica.

Noia, 16 anys
Va ser amb un amic aquest estiu a una festa a la platja els dos anàvem bastant borratxos llavors em va dir d'anar a parlar i vam anar a la sorra. Ens vam començar a liar molt heavy ell no parava de ficar-me mà i quan ja estàvem molt calents els dos em va agafar la mà i me la va ficar a la seva po**a, era putu enorme. Us ho juro que mai havia acabat tan calenta.

Noi, 18 anys
Fa un temps estàvem super hot la meva novia i jo. Anàvem pels preliminars i quan me l'estava menjant, sense avisar em va ficar un dit al cul. Vaig fer com que no m'agradava... però nois ho heu de provar... Ara ho fem sempre i fins i tot a vegades m'ho faig jo quan em masturbo! Fora prejudicis! prove-ho nois!

Noi, 17 anys
Un dia d'aquest estiu una amiga meva de confiança i jo estàvem a la platja de Montgat un vespre que no hi havia molta gent i ens vam ficar dins l'aigua. Total que ella no em parava d'abraçar i jo anava força empalmat, ella ho va notar i se'm va començar a refregar de tal manera que ens vam posar mooolt calents i em va acabar fent una paja dins l'aigua.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

SANT FELIU DE CODINES
Anònima, 12/10/2017 a les 15:18
+4
-3
Quiii?
Quincudendia
Anònim, 12/10/2017 a les 23:04
+1
-0
Jo fora conyes 🤞🏻
noi 16 anys
Anònim, 12/10/2017 a les 15:21
+3
-2
quant dieu q
Quina vida més aborrida tinc
Anònima, 12/10/2017 a les 15:33
Molt interessant
+137
-1
I jo aquí amb 18 anys i super forever alone, que mal repartit està el món jajaja
Lo del temari de química m'ha matat JAJAJAJA Puta ama
Rt
Anónim, 12/10/2017 a les 17:21
+15
-0
Estic igual hahaha
Rt
Anònima, 12/10/2017 a les 21:42
+3
-0
Doncs ja som 3 jajajaja
noi 16 anys
Anònim, 12/10/2017 a les 15:36
+13
-3
quan dieu que es un pollon quanta cm son??
em medeix 16,5cm suposu que son de les normals
.
Anònima, 12/10/2017 a les 17:30
+26
-2
Normal tirant a gran tranquil que en tenim més que suficient!
Aixo per mi es grab
Anònim, 13/10/2017 a les 13:38
+1
-0
Es graaan pfff quina sort, el meu novio la te de 13
OMG
Anònim, 12/10/2017 a les 15:44
+28
-4
m'he posat molt calenta en serio e notat una cosa a al cony... m'ha encantat! 👉👌 ai Déu m'he acabat fent uns dits... 🤣 en podrieu penjar mes!
MARE MEVA...
Anònim, 12/10/2017 a les 16:03
+28
-42
Nose si seré l'única q líneas a pero llegint aquestes coses em poso tan calenta que siempre m'acabo fent dits...només tinc 13 anys pero tinc moltes ganes de follar 😏😏he de reconèixer q sóc molt guarra jajajaj ja he fet pajes y tot...NECESITO UN BON MENEO JAAAAA
Rt
Anònim, 12/10/2017 a les 20:03
+1
-2
Tinc la mateixa edat i tot estem puto igual JAJAJA
Jo
Anònim, 12/10/2017 a les 20:24
+2
-2
Jo t'ajudo amb el teu problema
.
Anònim, 13/10/2017 a les 00:52
+1
-1
Lokaaaaa
amaiii
Anònima, 13/10/2017 a les 15:40
+5
-1
Jo tb tinc 13 pero no estic tan suelta😅😳
Ehh??
Anònim, 13/10/2017 a les 18:18
+4
-1
Una mica avançades??
Ajuda!!!🙇
Anònima💜, 12/10/2017 a les 16:27
+48
-1
Hola adolescents! A veure, com ho explico: Tinc 14 anys, i resulta que a una extraescolar que faig, hi ha un noi en qui des de que el vaig conèixer m'he fixat bastant. És moníssim, i m'encanta la seva personalitat: la seva mirada, el seu somriure, la seva forma de fer-me riure sempre... Fins ara quasi no parlàvem, perquè no anàvem a la mateixa classe, però fa 2 anys que coincidim a la mateixa classe, i ara parlem més i tal. La qüestió és que durant els últims 3 mesos, quan parlo amb ell, em poso molt nerviosa i m'agafen com pessigolles a la panxa. Quan estic amb ell, tot sembla ser millor. Quan parlem per WhatsApp, no puc evitar somriure, i moltes vegades quan tallem la conversa perquè algun dels dos ha d'entrar a classe, ell em diu "Parlem després?"
A les classes, sovint intercanviem mirades i somriures. Una de les meves millors amigues em va preguntar fa poc si m'agrada aquest noi, i jo li vaig dir que estava bastant confosa respecte als meus sentiment (cosa que és veritat). Ella em va dir que s'havia fixat en com ens miràvem, i em va assegurar que quan jo no mirava, ell no apartava els ulls de sobre meu. Aquests últims dies estic parlant molt amb ell pel WhatsApp, i més d'una vegada m'ha dit coses que la meva amiga diu que són "indirectes", però jo no em vull fer il•lusions, perquè crec que m'he enamorat d'ell (o m'estic enamorant d'ell). Sóc una noia molt tímida i introvertida, i tinc moltíssima por de cagar-la. Mai m'havia trobat en aquesta situació, i mai havia sentit això per ningú.

(Si alguna cosa busco en ell, estic segura que és una relació estable, i no pas un "lio".)


Si us plau, algú em pot ajudar? Estic feta un embolic. Creieu que realment m'he enamorat d'ell? Si és així, com li puc demostrar el meu interès sense quedar massa exposada? Què hauria de fer? Com puc saber si li agrado? Quin és el "següent pas a seguir"?

Moltíssimes gràcies a qui respongui.❤



Pd: sento que el text sigui tant llarg, però ho havia d'explicar tot.
Ves amb calma i deixa't portar
Anònima, 12/10/2017 a les 17:29
+29
-0
Si pel moment estàs confosa, vol dir que és massa aviat per declarar-te. No t'obsessionis, només gaudeix de les sensacions que sents quan estàs amb ell i no vulguis analitzar els teus sentiments. Això només t'agobiarà. Si creus que ell sent alguna cosa per tu, no et precipitis, deixa que tot flueixi. I relaxa't, tens 14 anys, això és completament normal. De vegades estem confosos i ens preguntem si hauriem de dir alguna cosa. Si sents wue li has de dir, fes-ho, el principal és que estiguis a gust amb tu mateixa. Si la teva amiga diu que hi ha indirectes per part seva, potser té raó, però jo t'aconsello que et donis temps. No hi ha un pas a seguir, simplement actua segons el que creguis que és millor per tu i segons els teus sentiments. Pel que dius possiblement et comença a agradar. Pel moment jo el que faria és el que ja t'he dit, no tinguis pressa i tampoc tinguis vergonya: sentir això és normal i si ell no sent el mateix, ell s'ho està perdent. Si algun dia vols dir-li, assegura't de que saps el que sents i no et preocupis si no et correspon. En resum, deixa't portar, deixa també alguna indirecta i fixa't en com reacciona ell(si ets tímida, jo el que faig és deixar anar-les per whatsapp jajaj) i no et forcis a res, ni et torturis pensant en tot això. Ets molt jove, centra't en gaudir amb responsabilitat i no et ratllis.
Un petonet i molts ànims :)
.
Anònima, 12/10/2017 a les 17:38
+2
-0
Jo crec que si que li agrades! Quina enveja. Jo no et puc dir què fer ja que no he estat en una relació encara, però et puc assegurar que ell no vol només un lio

Molta sort i ves explicant com vaa
Per la de l'ajuda
Anònim, 12/10/2017 a les 18:42
+3
-0
Aver escolta el teu cor es nota que el noi esta enamorat de tu i tu de ell .No eres la típica guarra i es veritat això que as dit es que nota que estas ven enamorada d'ell. Ami hem va passar lo mateix casi tenia 15 anys i ara tinc 17 i encara estic amb el meu novio que estic super loca per ell. Enserio ves a per ell esta enamorat ell per tu . Demostra-li a classe com l'estimes. Que tinges sort guapa
Ajuda, contastant ??
Anònim, 12/10/2017 a les 18:44
+3
-1
Tants dubtes i tan embolic, jo estic penjada d'una noia però no l'hi vull dir pk tinc por en ca****a bastant...

Si sens un pesigolletg a l'estomec és que estas enamorada... 😉

Jo sóc de Campllong i sóc lesbi però ningú ho sap, m'agrada una noia pero ns com mirar-la... Vaig a 3r Eso
Sempre
Anònima, 12/10/2017 a les 19:11
+2
-0
Flipes que em llegiré tot el tochazo jajjajajajjajajaj pero segueix sempre al teu cor❤️
.
Anònima, 12/10/2017 a les 23:00
+4
-0
Oiix que monus espero q acabeu junts. Tenia una situació similar però vam deixar de parlar i ara ja no ens fem.
Una mess
Anonimaa😳✋, 14/10/2017 a les 16:43
+2
-0
Jo soc com tu però només vull dir-te que m'ha encantat la manera en la que has explicat la teva situació i dir-te que no ets la única que està així m'he sentit superidentificada amb tu
Molta sort i destjo de totcor que tot et surti bé❤
No se que posar de títol
Anònim, 12/10/2017 a les 17:41
+7
-0
M’encanta aquesta secció m’ho passo bomba llegint aquests secrets tant hots 😂😂😂 adolescents.cat no pareu mai de fer aquesta secció perque em flipa xd
PD: tinc 15 anys y estic una miqueeeta gelosa d’aquests adolescents amb aquestes experiències i amb les hormones...😏😏 i jo fent aqui els deures 🤦🏼‍♀️
BUFF PUTU MORBU
Anònim, 12/10/2017 a les 17:49
+1
-9
Tinc 12 anys i em poso tope calenta vull follar ja no aguanto mes lo pitjor es que algunas amigues meves shan liat i mho explican i jo encara no me liat i buuff
Xdd
Anònim, 13/10/2017 a les 18:21
+2
-0
Alucino amb les noies de 12 que volen follar!!!! 😳😳
Sanfe
Anònima , 12/10/2017 a les 17:51
+0
-0
Joooooo jajaj
mmm
Anònim, 12/10/2017 a les 18:34
+1
-0
tira-li les indirectes que et tira ell i depèn com reaccioni fas una cosa o un altre
Perk
Anònim Gay, 12/10/2017 a les 19:05
+3
-0
Perk casi mai pengeu experiències hot de nois gays, sempre n'hi ha de lesbianes pero casi mai de gaysss
Hola
Anònim, 13/10/2017 a les 15:08
+1
-4
Perquè no i punt.
Jo
Anònim, 12/10/2017 a les 19:34
+0
-0
Jo t'ajudo a resoldre el problema
Claru
Anònim, 13/10/2017 a les 15:58
+1
-0
Gracies
mm
Anònim, 12/10/2017 a les 20:00
+0
-0
tu el q necesites es una bona ostia
aaixx
Anònim, 12/10/2017 a les 21:55
+0
-0
Hola adolescents, tinc 13 antabuse i encara no m'he liat. Suposo que es normal pero com que totes les meves amigue ja s han liat... soc una nicanor especial per als nois
Per la redacció
Anònim, 12/10/2017 a les 22:00
+3
-0
Redacció d'adolescents.cat! Fiqueu alguna experiència hotel entre dos nois! No en fiqueu cap mai!
Noia, 15 anys
Holis, 13/10/2017 a les 12:37
+5
-0
Cullons quines experiencies... jo tmb vull jajaajajaja
HAHAHAHA