7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 257]

| 12/10/2017 a les 19:00h
Arxivat a: INTERNET, secrets
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.
 

Accedeix a tots els SECRETS publicats fins ara

Versió sense Playbuzz:

Noia, 15 anys
Crec que m'agrada el meu cosí, ell té 7 anys més que jo. Sempre que anem a veure la família em vesteixo amb samarretes curtes, pantalons pujats perquè s'em vegi el cul... És algo raro, sé que no puc tenir res amb ell i tampoc vull però m'agrada que es pensi que sóc una d'aquelles que es lia amb tots i que sóc popu. JAJAJA em sento una mica boja

Noia, 16 anys
Avui he anat a dinar a una marisqueria i a la taula del costat, estava el meu crush amb els seus germans i tal, total que ell estava menjant musclos.
Una dolçura que li posava amb la llengua... madremiiaaa com m'ha posat en serio es q ficava la llenguaa i pffff jjajajajaajaja jo allà imaginant que...

Noia, 17 anys
Em fa rabia porque totes les meves amigues ja ho han fet i m'expliquen les seves històries i jo sóc la tonta que encara es verge. A finals de setembre faig els 18 i em fa cosa pensar que soc la pringada que no ho ha fet mai, no vull arribar verge als 18... és penós ho sé però ho necessitava dir...

Noia, 17 anys
Fa uns dies, estava cagant al meu lavabo, i quan vaig acabar, òbviament, em vaig netejar amb paper. Llavors, just va entrar ma mare i em va fotre un susto de la ostia i jo vaig fotre un bot. Total, que despres al cotxe em comença a dir: "Escolta, abans t'investigaves o que? I no passa res eh que això ho fem totes" (I va fer el gesto de fer dits) total que jo tot i dient-li que estava netejant-me el cul perque acabava de cagar, no em creu i ara es pensa que m'ha pillat fent-me dits..

Noi, 18 anys
Tinc un ritual abans d'entrar a la dutxa, em poso la meva música i engego l'aigua, total, que mentre tothom es pensa que ja m estic dutxant en realitat em munto un concert fent veure que els que canten sóc jo mentre em miro al mirall, algun cop m'he gravat..Hajajajaja i me mare que es pensa que tardo dos hores en dutxar-me... algú més ho fa?

Noi, 16 anys
Tinc un problema hi és que em toco pensant en la mare de la meva novia, ja que és així jove i està molt molt bona pensava que mai em passaria perquè jo estimo a la meva novia i no pretenc tallar pas amb ella però és que la seva mare està molt bona diria que més que la meva nòvia...

Noia, 18 anys
He estat uns dies a un hotel de Santa Susanna. M'he enamorat d'un dels monitors i ell m'ha fet prometre q tornaré algun dia per veure'ns. Sóc tan tonta q he reservat dos dies en aquell hotel per tornar-lo a veure. Hi aniré sola i ningú sap q hi vull anar per ell.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

per el de la dutxa
Anònim, 12/10/2017 a les 16:16
Molt interessant
+276
-9
nanu podries fer la mateixa tonteria pero sense laigua oberta, cuidem una mica el medi ambient!
Dutxa
Anònim, 12/10/2017 a les 20:58
+5
-2
Jo ho faig sempre 😁😁😁
...
Anònim, 12/10/2017 a les 22:42
+7
-0
E pensat justament el mateix😂
☝🏻
Anònim, 12/10/2017 a les 22:50
+5
-0
Tens tota la raó
Per la de cuidar el planeta
Anònim, 12/10/2017 a les 23:25
+9
-0
Tens tota la rao, bo ho havia pensat pero es molt cert, a mes no nomes ho ha fet un dia, sino molts
Jo
Anònim, 12/10/2017 a les 23:49
+4
-0
Jo també em motivo davant el mirall del plan striper i ho faig amb l'aigua parada
ja veus
Anònima, 13/10/2017 a les 10:54
+4
-0
l'aigua que deu gastar...
aigua
Anònim, 13/10/2017 a les 12:59
+8
-1
tanca l'aigua que no costa que hi ha sequia, casi que no hi ha aigua als pantans i jo no vull quedarme sense aigua perq tu et puguis motivar devant del mirall. :-I
per la de la virginitat
Anònim, 13/10/2017 a les 14:13
+3
-0
no es penos que siguis verge als 18, quan la hagis de perdre ja la perdras, si tens tanta necessitatgent la perdrss i no sera gens especials
Sii
Anònim, 12/10/2017 a les 20:47
+19
-16
Les sabates son rosa i blanc!!
.
Anònima, 12/10/2017 a les 20:59
+34
-1
Pr la q diu q es penos ser verge als 17, a mi em sembla q no. Pq tu ja ho faras quan tinguis ganes i amb qui la persona q tagradi.
Noia verge
Anònim, 12/10/2017 a les 21:50
+24
-0
Tranquila noia jo tinc 20 i no e fet encara ni el primer peto ens obsesionem i o acabem pasant malament ami em pasa
Per la verge
Anònim, 13/10/2017 a les 13:32
+10
-0
Jo tinc 18 anys i segueixo sent verge i no em fa cap vergonya dir-ho.
Jo igual
Anònima, 13/10/2017 a les 14:44
+11
-1
Jo tinc 18 i estic exactament igual. Em torturo a mi mateixa pensant que no sóc suficient, que mai deixaré d'estar sola i la veritat és que ja val! Vull viure a gust amb mi mateixa!
Jo
Anònim, 13/10/2017 a les 15:28
+6
-8
Jo tinc 14 i ja ho he fet
La dels 14
Anònima, 13/10/2017 a les 18:09
+4
-3
Una mica avançadeta vas, no??
Per la del comentari
Anònima, 13/10/2017 a les 21:39
+0
-0
"Tranquila noia jo tinc 20 i no e fet encara ni el primer peto ens obsesionem i o acabem pasant malament ami em pasa"

Estic exactament en la mateixa situació que tu (també tinc 20 anys).

Consell per la noia del secret: intenta no pensar-hi gaire. No haver-ho fet no vol dir que siguis pitjor (ni millor) que les altres.
Per la que diu que als 14 estas avançada
Anònim, 13/10/2017 a les 21:56
+3
-1
No està avançada cadascú comença quan comença.
Crush
Anònim, 12/10/2017 a les 21:59
+2
-4
Em podeu dir que collons es un crush siusplau?
crush....
Anònim, 13/10/2017 a les 12:22
+3
-0
Crush seria com un amor platonic
Crush xD
Anònimaa, 13/10/2017 a les 13:12
+5
-0
Cruh és la persona que t’agrada però saps que mai podreu estar junts (amor platònic) ☹️
Parida
Anònim, 12/10/2017 a les 22:02
+12
-8
Like si t´agrada el k-pop (concretament els Bts... Jungkook!!!)
Claaar
Anònim, 13/10/2017 a les 21:54
+2
-0
Es el jungkook el teu bias no?
El meus son tae i Suga
Ahahahahah
Ninini, 12/10/2017 a les 22:06
+14
-0
Me pixoo, per la de la 1.marisqueria i sobretot per la de quan 2.cagava.

1. La manera en que ho has explicat m'ha fet molta gràcia (en el bon sentit)

2.M'imagino l'escena del bot que vas fotre 😂😂😂. I ta mare allà tota segura de que t'havia pillat 😂😂.

En fi, més secrets divertiiiiiits, please!
no tinguis pressa
noia, 12/10/2017 a les 22:09
+5
-1
per la que diu que és verge i que sent que és penós, no pensis així... jo en faré vint i ho vaig fer fa poc... no tinguis pressa, ja arribarà... val més fer-ho amb algú amb qui tinguis confiança i quan hagi de passar, sense forçar-ho... creu-me!

petonssssssssss
Per a la noia que segueix sent verge
Anònim, 12/10/2017 a les 22:39
+5
-0
Tranquil•la que ser verge és molt normal. No t'has de sentir una pringada per ser-ho. És més, millor que ho segueixquis sent perquè ja tindràs temps per no ser-ho ;)
Pel de la dutxa
Anònim, 12/10/2017 a les 22:40
+5
-1
Em pensava que jo era l’unic, m’ha fet una ilu saber que algu mes ho fa😂
Conclusió
Anònim, 12/10/2017 a les 22:40
+13
-3
Durant aquestes setmanes penso que molen més les 5 experiències hot que no pas aquests secrets que son molt aburrits i no hi posen re inquietant ni interessant.Les d'abans molave més. Qui més ho pensa??
Volem secrets hot!!
Per el noi del ritual de la dutxa
Anònima, 12/10/2017 a les 22:41
+0
-1
Jajjajajajjaj m'encantes!!!! Jo també ho faig sempre, però no únicament quan vaig a dutxar-me. Hola faig cada cop que entro al lavabo jajajajajaja petoneeets 😘😘😘
Wtf?
Anònim, 12/10/2017 a les 22:42
+2
-4
Lol la que està enamorada del seu cosí està enamorada d'un nen de 8 anys? Wtf? xD
que diuss?
Anònim, 13/10/2017 a les 13:32
+3
-0
15+7 diria que no dona 8
tia
Anònim, 13/10/2017 a les 14:55
+0
-0
com contes tu?, ha dit 7 anys mes gran que ella , ella te 15 osigui que el cosi en te 22
tacumpanyo
Anònima, 15/10/2017 a les 21:10
+0
-0
cony jo tb he llegit 7 menys. jajajajjaa
Pel de la dutxa
Anònima, 17, 12/10/2017 a les 22:43
+3
-0
Yayyyyyyy hahahahha faig el mateix!!! Amb l'aixeta tancada això sí 😉 Fins i tot quan estic a la dutxa també, em torno boja 😂😂 Faig els meus shows allà i abans si que no cantava i tal però ara crec que em senten fins els veïns del primer hahahahaha es lo millor que hi ha!
LA MARE I LA Novia
Anònim, 12/10/2017 a les 22:44
+2
-2
UEyo si t ho muntes be pots fer un trio milf i la teva novia pufff
JEJE
Anònim, 14/10/2017 a les 02:07
+0
-0
És una MILF!!! Laik per les mares que estan follables XD
El noi de la mare de la seva nòvia
Anònim, 12/10/2017 a les 23:03
+1
-0
Soc l'única que li ha enrecordat a la cançó Stacy's Mom??????
Si
Anònima, 13/10/2017 a les 18:09
+0
-0
Si
Seccio de bogeries
Anònima, 12/10/2017 a les 23:31
+7
-0
Podríeu fer una seccio de bogeries del que fa la gent quan s'aburreix
XD
Te que ser divertit

Per exemple jo quan m aburreixo començo a imitar un peix fora del aigua, m estiro al terra i començo a salpicar (estil magikarp de pokemon)
Per el de la mare que esta bona
Anònim, 13/10/2017 a les 00:31
+1
-1
Tio enserio?estas mes sortit enserio pensa una mica el que fas estas sortint amb la seva filla esque sembla tret d'una peli i tot...
Per la verge