Què vol dir si escrius sense fer faltes d'ortografia a Whatsapp? Un estudi ho ha investigat

| 04/11/2017 a les 22:55h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, actualitat, ortografia, personalitat, Whatsapp, whatsapp
Una investigació realitzada per la Universitat de Bringhamton, ha arribat a la conclusió que l'estil ortogràfic i gramatical que utilitzem a WhatsApp marca molt la nostra personalitat.

Els científics que han dut a terme aquesta investigació confirmen que les persones que utilitzen punts en els seus textos, accents i punt final al final de les seves oracions... Són menys sinceres!

Abans de dur a terme l'experiment van determinar, prèviament, uns paràmetres psicològics per tal que les persones que participaven en el projecte els responguessin.

Així doncs, segons aquesta investigació, podríem pensar que quan algú ens escriu amb accents, signes de puntuació i punt final a les seves frases, pot ser que ens estigui dient una mentida! A la que hem sabut d'aquest estudi, a la redacció no hem pogut evitar analitzar els últims Whatsapps que hem rebut i els que hem enviat nosaltres...

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Soc la mes sinceraa
Anònimaa😇✌🏼, 04/11/2017 a les 23:39
+20
-3
crec k no ia ninguna persona al mon mes sincera k iooo✌🏼😂
No és veritat!
Anònimaaa, 05/11/2017 a les 00:26
Molt interessant
+116
-0
Jo escric amb accents per què sinó trobo rares les paraules, cambia molt un es-és i utilitzo comes per què sinó es poden malinterpretar frases, per exemple, "No no hi ha deures" - "No, no hi ha deures".
I això no em fa menys sincera, al contrari, sóc de les que diu les coses a la cara siguin bones o dolentes! Aquest estudi està molt mal fet, no crec que això influeixi, depèn de la persona!
Totalment d'acord
7318, 05/11/2017 a les 13:30
+18
-0
Totalment d'acord. No vol dir que siguem persones poc sinceres. Jo trobo que encara que sigui whatsapp ho haig d'escriure ben escrit. No sé si és una mania o el que és, però no trobo que sigui un problema de sinceritat. Estic totalment d'acord amb tu i em passa exactament el mateix.
Tota la raó
Anònim, 06/11/2017 a les 12:48
+2
-0
Jo també escric sense faltes, perquè em molesta molt. No soporto les faltes garrafals que poden arribar a fer. Però això no vol dir que no siguis sincer, no te res a veure😂
No sempre és així
Anònim, 05/11/2017 a les 00:31
+32
-0
Jo sempre poso accents i escric correctament al whatsap i no menteixo pas...
Hola
Anònim, 05/11/2017 a les 00:34
+28
-2
Sóc l'únic que té autocorrector i sempre escric "bastant" bé, però no perquè menteixi?
Xdddd.
Jsb
Anònim, 05/11/2017 a les 00:36
+38
-0
O sigui, escriure tal com s'ha d'escriure (correctament, sense faltes), és signe de persona falsa? Doncs prefereixo ser un fals que no pas ser el típic que quan escriu es caga en el diec o en la rae i es queda tant ample.
xd
Anònim, 05/11/2017 a les 18:44
+3
-0
El titol " Jsb": Johann Sebastian Bach
Puajajajajajaja
Sempre
Anònima, 05/11/2017 a les 01:49
+7
-0
Pengeu les mateixes coses
.
Anònim, 05/11/2017 a les 16:05
+4
-0
Aquí l’únic fals d’aquí és l’article, i vosaltres per penjar-ho.
Vaya tonteria, m’indigno
Anònim, 05/11/2017 a les 18:53
+1
-0
Jo sóc una persona que escriu bastant bé els missatges i tal... vaya tonteria, que passa, per escriure bé soc mentidera o com va la cosa??? Vaya merda estudi tio no t sentit....
Indignació!!