Et costa molt despertar-te? Un estudi explica com són les persones que al matí tenen molta son

| 10/11/2017 a les 11:20h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Estudi, actualitat, estudi
Investigadors de la Universitat Complutense de Madrid van decidir fer una comparativa del nivell dels estudiants en relació als seus ritmes circadians —són els que marquen biològicament la vida quotidiana pel que fa la son—.

L'objectiu de l'estudi era analitzar si hi havia diferència entre les persones que no els costa despertar-se, i els que tenen veritables dificultats cada matí per aixecar-se del llit. Doncs bé, la conclusió final és que aquells que els costa despertar-se són més intel·ligents, de mitjana, que aquells que es desperten de seguida.

D'una banda, els investigadors van demostrar que els alumnes que anaven a dormir més tard i tenien més dificultats per despertar-se tenien una capacitat lògica més desenvolupada que els altres. Aquest mateix grup de gent també té major reflexivitat i capacitat de pensar millor.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

o sigui que soc mes llesta
Anònima, 10/11/2017 a les 09:13
Interessant
+86
-2
oh dios mio

la veritat es que ser mes inteligent no vol dir treure bones notes, vol dir tenir una capacitat més gran per resoldre els problemes quotidians.
Molta rao
Anònim, 10/11/2017 a les 14:52
+24
-1
Jo quan ho he llegit he pensat el mateix molt bona reflexio
YASSSS
AnònimAAAaAAAaAAA, 12/11/2017 a les 15:01
+1
-1
Gràcies per l'aclariment, hi ha gent que no ho entèn ._.
Juu
Anònim, 10/11/2017 a les 16:10
+8
-4
M'acaba damargar més el dia. Ara es veus que no soc inteligent🙄😭
O sigui que soc tonto
Anònim, 10/11/2017 a les 16:23
+9
-3
Jo m'en vaig a dormir aviat i hem desperto sense problemes (tinc 18 xd) aixi que soc tonto no? Ioro
ole jo!
Anònimaaaa, 10/11/2017 a les 18:22
+8
-1
Així que dec ser super inteligent! jajaj❤😂
Jo igual
Anònimaa, 10/11/2017 a les 19:22
+1
-1
Jajajajaj ja som dooooos i mira que soc rubia (sé que no te red a veure pero con que no dei en de dir que les rubies som totntes...)
Puajjaajaja
Anònimuus😳, 10/11/2017 a les 22:49
+1
-1
Jo iguuaal😂, soc "rubia" i es veu k no soc tonta.. jajaa
Aixi que soc intelligent noo?
Anònim, 10/11/2017 a les 18:38
+0
-1
Quan he vist l.article m.hi he pensat que tindria alguna cosa a veure amb l.intelligenciaa. 🎗🎗
Desacord
Anònim, 10/11/2017 a les 22:31
+2
-2
Sincerament no estic d'acord amb el q diu aquest estudi. Pot ser una persona no molt intelectual, per dir-ho d'alguna manera, però que vagi a dormir tard degut a diversos factors: que tingui feina, que estigui passant el temps (mirant series, películes, etc), que simplement no tingui son (que això a tots ens ha passat), etc.
Per altra banda m'agradaria afegir que en aquest escrit no s'ha especificat que entenem per una persona inteligent, i no és precisament aquella que treu bones notes, sinò aquella que sap aplicar una resposta correcta davant d'un problema determinat.
He conegut persones que treien bones notes i anaven a dormir molt aviat, com també persones no massa inteligents i que anaven a dormir molt tard.

La meva conclusió és que aquí s'ha comès una generalització indeguda.
Pues..
Anònimaa, 10/11/2017 a les 23:30
+0
-1
M'en vaig a dormir d'hora i jo crec que no sóc tonta