7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 275]

| 14/11/2017 a les 19:00h
Arxivat a: INTERNET, secrets
El llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS ja és el llibre de juvenil més venut! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

I ara sí, dit això, repassem alguns dels secrets que hem seleccionat per l'edició d'avui...
 

Versió sense Playbuzz:

Noi, 17 anys
Això no ho sap ningú que em coneix, però fa temps vaig enviar diverses fotos meves ensenyant la pol*a ben erecta a noies q vaig conèixer per Internet. També he enviat algun video fent-me una paja i algunes d'elles també em van enviar fotos. Només espero que aquests vídeos mai surtin a la llum, perquè si no m'arruïnen la vida... crec que moriria de vergonya!

Noia, 17 anys
L'altre dia vaig sortir de festa amb els amics i vam anar a beure. El meu novio no va poder venir perquè estava de vacances. La cosa és que la vaig tajar molt i l'únic que recordo va ser tontejant amb el millor amic del meu nòvio. Però aixo no és tot, al dia següent em vaig despertar al seu llit i em fa cosa preguntar-li si va passar alguna cosa perquè no ho recordo i em sento fatal.

Noia, 17 anys
M'agrada olorar-me l'aixella quan està una mica suada. És una olor addictiva que potser al principi et tira enrere però que després necessites tornar a posar-te la mà sota l'aixella i olorar-la profundament.

Noia, 16 anys
A mi m'agraden molt els llibres i llegeixo molt. El que passa és que ningú ho sap i algunes vegades he dit a les meves amigues que em trobava malament i no podia quedar quan en realitat em volia quedar a llegir un llibre a la que estava molt enganxada. El meu secret és que em fa vergonya que la gent sàpiga que sóc addicte a llegir i tinc por que si se sap em tractaran com la friki o em marginin per ser una "culturitas". A algú més li passa? I també volia dir que el món seria millor si la gent llegís més llibres i estigués menys amb el mòbil tot el dia.

Noia, 16 anys
Sóc una pervertida o algú ha pensat algun cop quan caga que la sensació de la merda sortint ha de ser semblant a la d'una catxo po**a? jajajaja ho penso molts cops jo

Noia, 17 anys
Farà cosa de 2 anys estava amb el meu (ara ex) nòvio i ho vam començar a fer, tot anava molt bé fins que en mig polvo va entrar la seva mare sense avisar.
I per rematar, la meva reacció va ser donar una patada a la porta per tancar-la i la seva mare es va donar una hòstia en tota la cara JAJAJAJA

Noia, 16 anys
Em posa mot catxonda masturbar-me a les dutxes del gimnàs on estic apuntada. Les dutxes són d'aquelles que veus els peus de la persona i el cap però li veus el cos. Els millors orgasmes els he tingut allà sabent que hi ha gent al costat dutxant-se o que passen per davant.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

hola
Anònim, 14/11/2017 a les 12:33
Molt interessant
+142
-1
Me'n recordu que a classe un cop ens van preguntar a qui li agradava llegir. Tothom deia que no. Jo vaig ser la única que va dir que sí. A part de una noia que em va preguntar "pero tú surts?" (perque sempre llegeixo molt, sempe que ens fan llegir un llibre a casa sóc la primera en acabar-ho, etc.) ningú em va dir res. Ni em van dir friki, ni em van mirar malament...
Però bueno, que a mí m'agrada llegir i no ho tinc pas que amagar.
Però hi havia una noia que ens portabem molt bé (no erem amigues però) i que a ella també li agradaba llegir. Sempre em demanava pagines per descargar llibres en pdf, si li podía deixar llibres que tingués, si li podía recomenar lectures... Llegia casi tant com jo i ho disfrutaba moltissím. Per això em va semblar molt estúpid per part seva el voler amagar que llegía.
No sé, crec que no t'has d'amagar del que t'agrada. Si et fa por que els teus amics et tractin de friki, plantejat si són realment els teus amics, I si et fa por que els de la teva classe et diugin alguna cosa (que ho dubto) pensa que no t'hauria d'importar la opinio de gent tan imbecil que consdiera llegir algú vergonyós.
Sigues tu mateixa i ja está.
Clavada
Anònima☁, 14/11/2017 a les 19:50
+11
-0
Em va passar el mateix, no t'has d'amagar per ser com ets!
Aixi m'agrada
Anònim, 14/11/2017 a les 20:46
+13
-0
PUTA AMA
...
Anònim, 14/11/2017 a les 23:04
+8
-46
Bueno, tampoc ens contis la teva vida.
Igual
Anònima, 14/11/2017 a les 23:05
+19
-0
Igual q a un li agrada jugar a videojocs o a futbol a una altra persona li pot agradar llegir no??
JO SOC FANÀTICA DE LA LECTURAAA.
llegeixo a classe entre hores i ningu em jutja tots em tracten be i les meves amigues tmb llegeixen. No passa res dir-ho!
💗
Massa raó
Anònim, 14/11/2017 a les 23:09
+9
-0
Tens molta raó llegir no és per res alguna cosa vergonyósa.
Llegir t'aporta moltes coses i tot això ho dic aunque a mi no m'agradi llegir i ho accepto em cansa llegir per culpa d'un petit estrabisme i només m'he enganxat als llibres de harry Potter.
Si algú et jutja o et rebutja per llegir plantejatsi es algú q val la pena
m'encanta llegir, i no hi ha res de dolent
Anònim, 15/11/2017 a les 21:23
+1
-0
és el millor llegir!
et transportees a altres mons, es com si tot al voltant teu desaparesques i nomes et consentres amb la lectura :)
Jdjdj
Anònim, 14/11/2017 a les 20:05
+24
-0
La q li va donar la hostia a la mare:
QUE BESTIA!!!
Llegir
Anònimaaa, 14/11/2017 a les 20:34
+16
-0
A mí m'encanta llegir, sóc addicta als llibres.
Al meu antic cole en pasava el mateix, a ningú li agradava llegir. Fa dos anys vaig començar l'institut i vaig conèixer a una Noia (ara la meva millor amiga) i també li encanta llegir. Ara més igual el k pensin, jo soc com soc i punt . La gent k llegeix no som uns marginats, també tenim amics, ells k diguin el que vulguin , llegir és transportarse a un altre món millor, ple d'aventures.
Ditet amunt els lectors!!!
( Per cert, algú més li encanta la olor dels llibres?!😂) Visca els llibres !!!!!
Llibred
Anònim, 15/11/2017 a les 20:33
+2
-0
M'encanta llegir i sempre oloro els llibres abaans d llegir-los😂
Llegir
Anònimaaa, 14/11/2017 a les 20:35
+6
-0
A mí m'encanta llegir, sóc addicta als llibres.
Al meu antic cole en pasava el mateix, a ningú li agradava llegir. Fa dos anys vaig començar l'institut i vaig conèixer a una Noia (ara la meva millor amiga) i també li encanta llegir. Ara més igual el k pensin, jo soc com soc i punt . La gent k llegeix no som uns marginats, també tenim amics, ells k diguin el que vulguin , llegir és transportarse a un altre món millor, ple d'aventures.
Ditet amunt els lectors!!!
( Per cert, algú més li encanta la olor dels llibres?!😂) Visca els llibres !!!!!
LLEGIR ÉS VIDA!
Anònim, 14/11/2017 a les 20:49
+9
-1
Totamlent d'acord amb tu! Em sento molt identificada amb aquesta noia, jo també vaig passar una època en la qun tenia por d mostrra.e tal com era (no tenia amics i el que feia al'insti era llegir sola). Però ara que no e fa por mostrar.me tal com soc, sóc moltfeliç , tot i que no puc fangirlear amb ningú perquè ningú de la meva classe lleegeix ;-;
no ve el cas pero sua
Anònim, 14/11/2017 a les 22:41
+28
-12
No us ha passat que de petits ereu els més sants de la classe i deieu: jo de gran no fumare ni beure, i sempre treure bones notes
I ara aneu rascant el 5, fumant i tajantla a totes les festes?

puta innocencia hahahah
Cert
Anònim, 15/11/2017 a les 15:30
+8
-2
Hahaha ben cert nanuu, jo deia això i també que no diria paraulotes I ara tinc una llengua més brutaa hahahahah. Pero m'agradaria canviar (n fumar a les festes, beure menys, aplica'm més) . Sha de Dir tb qq es una edat tontaa.
per la que li fa vergonya dir que llegeix
Anònim, 14/11/2017 a les 22:48
+5
-1
A mi tmb m'encanta llegir i no ho amago. Al reves, tothom sap que soc una friki i que m'encanta Harry Potter o el Señor dels Anells (entre altres) i mola molt! Gracies a aixo he conegut a gent fantastica i molt important per a mi. En la meva opinió, tots som frikis d'alguna cosa i lo pitjor que podem fer es amagar-ho. Pd: algun Ravenclaw? 💙 Pd2: algun Stark? 🐺
Heey
Anònim, 15/11/2017 a les 20:26
+0
-0
Aquí una Ravencalw y Stark 💗💗💗
La de la caca
Anònim, 14/11/2017 a les 22:54
+16
-0
Comfirmo, quan te la posen pel cul es la metixa sensacio q quan cagues
Si? 😳
Anònim, 15/11/2017 a les 16:04
+6
-0
Jo em moro de ganes de provar-ho! 😘😳👅👅
Nomes 1 secret de nois?
Anònim, 14/11/2017 a les 23:16
+14
-0
Perque sempre hi ha mes de noies que de nois? Vull dir, n'estic segura que teniu molts com per que poseu tants de noies, estaría be mes varietat
La de la aixella
Anònim, 14/11/2017 a les 23:18
+9
-0
A mi també em passa la primera vegada que oloras olora malament pero despres necesitas tornar a olorar
Esq ni de conya
Anònim, 14/11/2017 a les 23:39
+3
-1
Tia quan cagues surt,la polla entra... Es molt diferent!!! Ami em va fer un mall... Mai més!!!
M'encanta llegir i tothom ho sap
Anònima, 14/11/2017 a les 23:58
+5
-0
A mi tmb m'agrada moltíssim llegir i tota la meva classe ho sap i desde que vam començar kes classes ja m'en he llegit 4 llibres d'unes 500 pàgines.. I orgullosa que estic! la meva clase flipa llegir ja que que em flipa llegir. Si a mi magrada mes igual els demés. Només soc jo i a qui no li agradi que es foti!!😂
la de la merda
Anònima, 15/11/2017 a les 00:22
+5
-0
pues si q es semblant a quan et foten una "cacho" polla, comprovao
hola?
Anònima, 15/11/2017 a les 03:45
+15
-0
HO HE DE POSAR EN MAJUÚSCULES PERQUÈ VULL TRANSMETRE QUE ESTIC CRIDANT I ENFADADA JEJEJEEJ... LA COSA ÉS QUE VULL SABER QUÈ PEBROTS LI PASSA A LA GENT QUE ETIQUETA DE FRIKIS A L'ALTRA GENT PER LLEGIR????? QUE IGNORANTS MARAMEVA I MIREU QUE JO LLEGEIXO POC I M'AGRADARIA FER-HO MÉS... DE VERITAT JO ADMIRO A LA GENT QUE LLEGEIX!!!!!! LA DE COSES QUE POTS APENDRE LLEGINT UN SIMPLE LLIBRE...!
I que?
Anònima, 15/11/2017 a les 11:42
+4
-0
A mi magrada llegir, ver anime o series i jugar a videojocs!! I no m'importa si em diuen friki, al contrari ben orgullosa q estic de ser-ho i amb el cap ben amunt. Perq faig el q m'agrada i a mes els meus amics son iguals o no es fiquen amb mi per això almenys... hahahaha
A la de la caca