MODA

Un grup de models «curvy» es concentren a Times Square per protestar contra Victoria's Secret

| 06/12/2017 a les 15:18h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Victoria's Secret, victoria's secret, moda, curvy
Més de 20 models «curvy» van decidir protestar al bell mig de Times Square (Nova York) contra les grans marques de roba interior que no inclouen noies de talles grans a les seves passarel·les. Pretenen conscienciar la gent del fet que la bellesa incondicional de l'ésser humà va més enllà de la forma dels cossos. 

Aquest dilluns, la «guerrilla de la llenceria», organitzada per més de 20 dones, es van dirigir fina al cor del Times Square en roba interior com a gest de protesta contra Victoria's Secret pel fet de no incloure models de talla gran a les seves desfilades. Aquestes dones «curvy» han envaït el centre de Nova York i han realitzat una desfilada per demostrar que qualsevol dona, tingui la talla que tingui, amb cel·lulitis o estries, pot mostrar el seu cos lliurement i seguir tenint la bellesa natural de qualsevol ésser humà. 
 

Khrystiana, una de les models que s'ha unit a aquesta protesta, va publicar moltes de les imatges de la desfilada, acompanyades de missatges de suport i conscienciació: «Hem fet un llarg camí i la nostra direcció no s'aturarà. Creiem en la bellesa incondicional de tots els humans i en què hi ha una manera d'estimar-te tal com ets tot el dia, cada dia. Gràcies per participar, donar suport, commoure, inspirar i ser tu», escrivia.  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

hola
Anònim, 06/12/2017 a les 16:44
+40
-15
De veritat que no entenc d'on surt aquesta mania que li té la gent a VS. Totes les marques utilidzan models primes. Intimissimi, Calzedonia, Women's Secret... Si haguessim de deixar de utilidzar marques per només posar models primes no ens podriem ni comprar roba interior.
I bueno, marques de roba en general (no només roba interior), la majoría fan servir models primes. Només a H&M y Mango tenen models de talles grans pel que he vist. I bueno, marques com American Apparel entre altres. Però aqustes són massa cares per molts (almenys per mí).
A veure, que jo també estic en contra de VS (la seva roba es bestant cara pel que és i hi ha altres marques amb mateix qualitat i preu menors i a més una dels seus "angels" ha fet molts comentaris racistes). Però no sé, aquesta manía de dir que promouen cossos massa prims... Ho fan, sí, com TOTES les marques. Així que no entenc perque protesten en contra de VS i no el món de la moda en general.
Vs
Anònim, 06/12/2017 a les 21:00
+9
-8
Es la polla victoria's secret
Dret
Anònim, 06/12/2017 a les 21:58
+19
-5
Marx/Engels, Freud entre altres et dirien que ets víctima de l'alienació de la societat. El fet de que vegis un problema i l'assumeixis com a invariable tot normalitzant-lo mostrant una actitud conservadora anul·lant l'esperit crític per considerar que la teva acció no portarà cap canvi, no vol dir que altres persones optin per denunciar el seu desacord amb el sistema iniciant doncs un nou procés que permeti esdevenir un canvi. El món de la moda es un sistema de control genèric, cert, però quan el canvi, com en aquest cas es prova de generar des de baix (fins a dalt) s'ha de dividir el problema, per poder fer front de forma més especifica i eficaç a cada una de les parts, com et diria Descartes.
EL DE DRET
Anònimaaaammm, 07/12/2017 a les 17:18
+5
-0
Presenta't com a president que jo et voto.
freeezing
suu, 06/12/2017 a les 16:47
Interessant
+79
-0
jo nomes puc pensar en el fred que deuen estar passant pobres noies
Hahhaha
Anònim, 07/12/2017 a les 09:03
+3
-0
Hahhahahhahahhahhahah quina gracia que m has fet ahhahhahahahhah brutal
perdoneu-me eeh
Anònim, 06/12/2017 a les 20:56
+21
-0
Pero no es van congelar vives? A ny fot molt de fred ara..
Ny
Anònima, 06/12/2017 a les 21:02
+8
-0
Iiitant si fa fred😱 Són les 3 de tarda i fa 6 putos graus😱😱
Injust
Anònima, 06/12/2017 a les 21:32
+16
-3
A veure, em sembla genial que es queixin del que vulguin perque per algo hi ha llibertat d’expressio, pero em fa rabia, utilitzen cossos prims, com la majoria de marques, pero aixo es ara, a lantiguitat eren boniques les dones grasses perque representaven fertilitat, despres les dones amb curves i ara les primes. Va a tendebcies. A l’igual que critiquen a la majoria de models d’ANOREXIQUES ( que em sembla fatal perque l’anorexia es una malaltia greu, i no es el mateix estar prima que anorexica), moltes models curvy, podrien tenir un problema d’obessitat que TAMPOC ÉS SA. Estic d’acord en que es pugui ser model amb qualsevol tipus de cos per representar a totes les dones. Pero encara que les models siguin primes, despres ho ha les talles que son mes grans, és només una imatge per oferir i ara es tendencia utilitzar noies primes. Però no oblidem que l’obessitat també és un problema greu, a ningú li costa anar a una noia prima o diri: tu menges? ets anorexica? tens algun problema amb el menjar? Ets un espagueti! Bicho palo! pero en canvi a les gordes ningú s’atreveix a dir-li res. Igualtat. Sembla tot molt bonic pero jo, personalment hi ha moltissimes coses que em fan rabia.
Totalment d'acord
Anònima, 07/12/2017 a les 11:25
+3
-0
La clau és respectar tots els cossos, siguin de la mida que siguin. Però canviar una "dictadura de la moda" per altra. Canviar les dones molt primes per dones molt curvy o com li vulguis dir, no millora res. És una bona reivindicació això, peró com tu dius, jo sóc molt prima i sempre la gent em.diu que haig de menjar més, que semblo un esquelet amb cames, que hauria de guanyar pes... El que vull dir és que les primes també som víctimes de discriminacions i sí, em costa molt trobar roba de la.meva talla! I això no es reivindica. Resumint, no hauriem de discriminar cap cos per la seva mida. La diversitat és el millor, però no està bé fer el contrari: excloir les noies primes. Ah, i no promoure alló no sa.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anònima, 08/12/2017 a les 12:55
+0
-1
nomes en l'antiguitat???? va tira, tots els cossos són bonics el que passa es que marques com aquestes, ens fan pensar el contrari!!!
victorias vs curvys
Anònim, 06/12/2017 a les 21:44
+11
-5
algunes de les models curvy tambe estan promovent un estil de vida poc saludable (no totes es clar).les de VS mostren noies primes (q en aquest cas tmb porten una vida fotuda ) el que vull dir es que unes es maten per mostrar cosos massa prims (q en la societat estan mal vistos) i les altres es maten per fer que saccepti socialment un cos que no esta gens cuidat (el q digui que porten una vida saludable es mig tonto). Vamos que fomenten lestil de vida hambuguesa netflix n chill... en canvi les altres tmb van massa hardcore pero cap al sentit oposat... coclusio; feu el q volgueu jeje
ok
Anònima, 07/12/2017 a les 03:47
+6
-0
que pasa que ara una marca no pot utilitzar models primes perque es "irrealista"? L'irrealista es pensar que a tothom ens ha d'agradar un cos "curvy" i que sino estem discriminant.Trobo molt be que es normalitzin cossos de talles grans (encara que son poc saludables) pero aixo no vol dir que s'hagin de queixar perque les models d'una marca son primes, tu ocupat del teu cos i deixa als altres fer amb el seu el que vulguin, que l'objectiu es erradicar la discriminacio, no lluitar els uns contra els aaltres.
mentida
AnònimA, 07/12/2017 a les 15:23
+3
-0
això de que les noies curvy no porten una vida saludable es mentida, jo no es que estigui molt prima (tampoc molt grassa) però porto una vida saludablr i faig exercici, l'únic qur la genetica diu molt carinyo. Tinc amigues que utilitzen la 34 i menjen molt pitxor que jo i no fan exercici. Crec que hi haura d'aver models de totes les talles a totes les marques. Perque quan et compres algo (jo almenys) vec que li queda suprr bé prro amb un altre cos queda malament. U sento pel textaco
Super be!
Anònim, 08/12/2017 a les 15:26
+2
-0
Estic farta de que tothom ara comenci a criticar el que han fet. Es nota que els que critiqueu sou noies primes o que no teniu collons de fer el que aquestes noies han fet.
No estan dient que el cos perfecte sigui el de les noies curvy, el que volen promoure és que en el món de la moda també els inclueixi.
Molts diueu que les que tenen un cos curvy no es cuiden, no en teniu ni idea. Moltes tenen un cos aixi i no el poden canviar, ni ho haurien de fer per res del món.
Moltes noies amb cos curvy o que no es el "bonic" tenen por d'ensenyarlo i gracies a el que han fet aquestes noies cada vegada s'acceptaràn més.
Jo sóc vastant prima i no puc dir que em cuidi molt i el meu cos segeix prim. En canvi la meva germana a fer mil dietes i es cuida molt i es més grassoneta. Ella s'accepta i s'estima a si mateixa.
Pareu de fer que la gent no ho pugui fer.
Gracies ❤️
Hola que tal.
Anònim, 08/12/2017 a les 22:38
+1
-0