7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 285]

| 06/12/2017 a les 18:42h
Arxivat a: INTERNET, secrets
El llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS ja és el llibre de juvenil més venut! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

I ara sí, dit això, repassem alguns dels secrets que hem seleccionat per l'edició d'avui...

Versió sense Playbuzz:

Noia, 15 anys
Tenim un grup que som tres amigues, i cada dia que cago faig foto de la merda i l'envio pel grup perquè la gaudeixin, ahir per rematar els vaig enviar la foto més un audio de com queia la merda i es van cagar en la cigonya que em va parir. Pensareu que estic boja però proveu-ho, fa molta gràcia jajajaj sempre s'ha d'enviar quan ningú s'ho espera. Elles tambe ho fan. Qui no ha enviat una foto d'una merda?

Noi, 17 anys
Vaig coneixer una noia i vam cocomençar a parlar i hi havia alguna cosa entre els dos. Un dia mirant fotos del seu insta vaig veure fotos del seu ex i ell em va dir que portava tatuat el seu nom, total que vaig pensar que era una putada tatuar-te algú amb qui ho has deixat i em vaig com molestar i em vaig posar gelós. Després d'uns dies parlant amb una amiga en comú em va explicar que el noi del tattoo i que era l'ex havia tingut càncer i havia mort feia un any. Quasi em poso a plorar per lo estúpid que sóc enfadant-me amb ella per això.

Noia, 17 anys
Tots els mesos espero amb ansies els dies d'ovulació. Per què, us preguntareu. Doncs bé, pels que no ho sàpiguen les noies quan estem ovulant solem treure un moc pel xixi (moc cervical) i a mi m'encanta estirar-lo per veure quant en surt, amagar-lo i olorar-lo. A més, quan ja m'he cansat en faig una bola i faig llançament de moc JAJAJA és molt relaxant

Noia, 16 anys
L'altre dia estàvem la meva mare i jo a la cuina parlant i li vaig dir que últimament em picaven molt els pèls del xici. La meva mare em va ensenyar els seus perquè veiés com m'els tenia q tallar. I jo també li vaig ensenyar els meus JAJAJA va ser molt estrany veure a totes dues a la cuina amb el xixi a l'aire!

Noia, 17 anys
Amb dos amigues més hem fet una aposta que qui la perdi ha de pagar un sopar a les altres. L'aposta és que no ens podem depilar el xixi i que la primera que ho faci ho paga tot. Vale, doncs som tan puta rates, que portem ja dos mesos sense depilar-nos jajajajajjaaj crec que mai havia anat tan peluda però tot sigui per no pagar jajajaaj per controlar que ningú faci trampes quan estem de festa o anem juntes al lavabo a algun lloc fem revisió de xixis

Noi, 15 anys
Estava sol a casa i vaig pensar que volia escanejar-me la polla per provar com es veia però quan ho estava fent es va parar l'escàner i no ho vaig poder fer. A la nit la meva mare estava fent feina i tenia que copiar uns papers i els va posar a l'escàner. Llavors de cop va funcionar bé i se li van començar a imprimir fotos de la meva po**a que havia escanejat a la tarda. Ella es va posar a cridar que com podia ser i jo em vaig fer el que no ho sentia. Crec que ja ho va pensar que era cosa meva perquè no em va preguntar res més. Ara em costa molt mirar-la a la cara perquè segur pensa que vaig ser jo.

Noia, 20 anys
Aquest matí m'he llevat per anar a la uni i els dos lavabos de casa meva estaven ocupats perquè els meus pares s'estaven dutxant. M'he llevat amb molt de pipi i he intentat esperar que sortissin, però no m'he pogut aguantar i he acabat fent pipi a una tassa que tenia a la tauleta de nit. Quan he arribat de la uni la he buidat, l'he desinfectat bé i l'he posat al rentaplats. Ara ja sé amb quina tassa no beuré mai més hahahahaahahah.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Dies d ovulacio
Anònim, 06/12/2017 a les 20:16
Interessant
+64
-2
Doncs jo no k a mi em fot un mal la panxa.....
Mal??
Anònima, 07/12/2017 a les 17:18
+13
-1
A mi em venen ganes de follar quan ovulo jajaj
ruc
Anònim, 07/12/2017 a les 20:14
+3
-2
WTF!!
PER LA QUE LI DONNE GANES DE FOLLAR
emmm no em quadra
Anònim, 06/12/2017 a les 21:23
Molt interessant
+123
-2
el noi de 15 anys dius que torna de la uni... es estrany
Hahahahahah
Anònim, 06/12/2017 a les 22:55
+4
-0
Jo he pensat el mateix😂
TIXXX
AnonimA, 07/12/2017 a les 00:57
+8
-0
he pensat el mateix pero aixo apareix nomes amb playbuzz, on posa versió sense playbuzz posa que la noia té 20 anys (la de la uni hahaha)
És veritat...
Anònim, 07/12/2017 a les 09:04
+2
-0
Buahhh, tens raó, no m'havia fixat.....😂😂
He pensat el mateix
Anònim, 07/12/2017 a les 13:23
+3
-0
Pero despres mhe fixat en que esta equivocat ja que si vas a la versio sense playbuzz posa que es una noia de 20 anys
Ovulació
Anònim, 06/12/2017 a les 22:52
+0
-3
Que és?
Pel secret de l´aposta de les 3 noies...
Anònim, 06/12/2017 a les 23:01
+32
-3
Com que putes rates? Que potser és guarro no depilar- se els pèls del xixi? Perdona, però jo crec que hi són allà per alguna cosa: per protegir, per exemple. No sé quina mania té la gent a depilar- se´l... És totalment natural tenir- ne... Jo no me´l depilo i mira què contenta que estic... I si no li agrada a la teva parella pos que s´aguanti (ho dic pq hi ha molts casos que passa).
Yaya
Anònim, 07/12/2017 a les 15:52
+2
-1
He pensat el mateix, avera no crec que sigui una aposta no depilarse el cony, com si fosiu unes "guarres".
Ben pelut
Anònim, 07/12/2017 a les 20:42
+9
-0
soc noi i magraden les noies amb pels al xixi, teniu algun problema?
Haurien de haverhi mes noies amb el cony pelut!!!
no quadra
Anònim, 06/12/2017 a les 23:17
+4
-0
El noi de 15 anys que fa pipí a la tassa i va a a la uni??? superdotat i avançat de curs?
La foto de la merda
Anònim, 07/12/2017 a les 08:31
+10
-1
Q aburrida esta la gent mira que no n’hi han coses per fer a la vida.
Les noies ( i nois si sabeu😂) ajudaaa
Anònim, 07/12/2017 a les 09:50
+6
-0
A mi el moc aquest hem surt sempre, en plan, quan no estic ovulant també.. si que quan ovulu hem surt amb mes intensitat... es normal??????
Ah i aquest moc hem surt des de que tinc uns 7 anys + o - , en plan, no m’havia baixat encara la regla ni de conyaaa.......
estic preocupada la vrda...
Per la del moc ds dels 7 anys
Anònim, 07/12/2017 a les 23:37
+1
-0
És normal, a mi tmb em passa. No et preocupis. Nms mira que quan no tinguis la regla etsurti d'in color claret. Si és d'un color fosc (quan NO tens la regla ) ves al metge
PETONSS♥
Merciiq
Anònim, 08/12/2017 a les 15:09
+0
-0
Moltíssimes gracieees! No se si veuràs aixo pero... quan tonc la regle es nornal k em surti de color marro?
per la de la regla
Anònim, 09/12/2017 a les 18:35
+0
-0
siii, això vol dir k te sacaba o k et començaa puajj
tmb lo dl moc es diu fluxe o algo aixi, forma part de ladolescencia
Wattpad
Animaanarca, 07/12/2017 a les 10:26
+0
-0


%27anarquisme-primer-dia-d%27anarquisme
Al noi de la uni
Anònim, 07/12/2017 a les 14:47
+1
-1
Tens 15 i vas a la uni? A no ser que hagi sigut un error de la pagina ho veig extrany...
...
NOI 16 ANYS, 07/12/2017 a les 22:39
+0
-4
Visc a un poble molt petit i no hi ha prou gent com per tenir relacions amb altres d'aquest poble, i aleshores, solem liar-nos amb altres ties de diferents pobles.
Donç ens busquem altres noies de el pobles veïns i tenim la ventatge de que podem amagar una relació per complet, i jo, tinc dues amigues i m'estic liant amb les dos i elles no ho saben, no m'agrada mentir en les relacions pero no trobo mai el moment per dil-s'hi que estic amb una altra i es algo que em fot... potser ho amago fins que ho deixi amb algunes... la veritat es que m'agrada estar amb dues perque canvio de flor com una abella...
Espero trobar el moment i aclarar aquesta situació