7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 290]

| 11/01/2018 a les 18:00h
Arxivat a: INTERNET, secrets
El llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS ja és el llibre de juvenil més venut! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.

I ara sí, dit això, repassem alguns dels secrets que hem seleccionat per l'edició d'avui...
 

Versió sense Playbuzz:

Noia, 14 anys
Quan em trobo amb companys o dins d'un grup de gent que no són molt amics majoritàriament vaig molt de xula y de guay, com si me donés igual el que pensen de mi, però no és veritat, ja k sempre m'importa el que pensen de mi, o si tenen dues cares amb mi. No se, es com una mascara que m'aïlla de la gent que no confio del tot en aquell moment.

Noia, 16 anys
Sóc la típica que sempre critica el reggeton perquè sóc molt amant de la música, però de la música bona, res de trap ni reggetons ni merdes d'aquest tipus. Ara bé, quan vaig a la dutxa, és impossible dutxar-me sense escoltar cançons de reggeton i ballar, però mai ho penso explicar a ningú perquè jo sempre critico aquesta música jajajaja

Noia, 16 anys
L'altre dia va venir el meu germanastre gran a casa, i portava temps que jo li deia que volia afeitar-li la barba, total que li baig afeitar i just començar li vaig dir de afeitarlo amb la meva cuchilla (la seva era de usar i tirar i no anave bé) lo graciós és que la cuxilla la faig servir per depilar-me el xixi, i ell pensa que no, pobret jajajaja en el fons l'estimo.

Noia, 15 anys
Un dia estava molt calenta i em vaig tocar amb un ninot del meu germà petit ell té 5 anys i em va pillar. El cas és que li vaig dir que era un joc i l'altre dia el vaig veure amb un ninot posat a dins els calçotets i explicant a la meva mare que era una joc que jo també feia...

Noia, 17 anys
He somiat molts cops que em follava a un dels millors amics del meu novio. Fins i tot m'he masturbat pensant en ell. I ara quan quedo amb el meu novio i ve el seu amic estic molt incomoda perque me'l imagino follant-me. Més d'un cop me l'he quedat mirant i pensant per dins (tu també ho has somiat?) perquè tinc com la fantasia que ell també ho ha somiat.

Noia, 17 anys
Sóc una noia extravertida, no tinc vergonya i no em costa parlar amb la gent ni res, però tinc una debilitat no puc suportar que em vegin sense calcetes, abans amb el meu ex havia de fer-ho amb poca llum i ell sempre em deia pero encara tens vergonyeta? jo contestava que si però el que no sap és que el que em feia vergonya no era el fet d'estar sense roba sinó que em veiés el xixi ja que tinc els llavis interiors molt grans i sortits.

Noi, 15 anys
Pensareu que sóc un psicòpata i tal però tinc una costum molt rara. Com que sé fer servir bastant bé el photoshop, agafo fotos dels Instagram de noies del meu institut i els agafo el cos de les que estan més bones i els hi poso el cap de les que són guapes de cara. Després em guardo les fotos de photoshop amb les meves creacions i m'acabo pajant amb les barreges que he fet. Molt raro, ja ho sé.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

maburreixo
Anònim, 11/01/2018 a les 18:29
+23
-1
crec que l’ultim s’ha equivocat pq diu que es noia i es paja🤔
Noia
Anònim, 11/01/2018 a les 23:04
+2
-15
No crec que s'hagi equivocat. Les noies també ens masturbem.

Altre tema.. em toca molt la moral la gent snob que fa veure que és una cosa però en realitat és una "coraza". Quina mania en no mostrar la teva personalitat? Pots ser més tímit o menys però creant-te una 'personalitat' pels qui t'envoltes, només crees que hi hagi més gent falsa.
De veritat.. no ho soporto ni ho entenc.
pel de noia
Anònima, 12/01/2018 a les 12:06
+12
-0
a ver q no ha dit que no ens poguem masturbar, diu que nosaltres no ens fem pajas.
Trans
Anònima, 13/01/2018 a les 03:25
+5
-1
Potser es una noia trans, no?
fallo
Anònim, 13/01/2018 a les 15:55
+0
-0
crec que tambe s’ha qeuivocat xq diu “soc un psicopata” (sino diria “soc unA psicopata”) i despres tambe diu lo de que es paja (i no es fa dits per exemple)
Peer fiiii😂❤️
Anònim, 11/01/2018 a les 18:56
Interessant
+86
-2
Portava esperant massa temps aquesta secció 😂 Es la millor de totes, hauríeu de treure secrets cada diia😂❤️ Likee si feu el maateix❤️
No va amb el tema...
Anònim, 11/01/2018 a les 19:27
+9
-0
Ja se que no va amb el tema però sabeu quan triguen a respondre el cosnultori aprox? I, els responen tots? Gràcies!
.
Anònim, 11/01/2018 a les 22:51
+3
-0
Depen, et poden contestar al cap de dies com al cap desetmanes, o fins i tot mes i pico, aixi va.
Ehem...
Anònim, 11/01/2018 a les 23:03
+4
-0
Jo he enviat dos consultes importants i no me les han respost....
Consell
Anònim, 11/01/2018 a les 21:48
+16
-0
Com li diríeu a un noi que s'assenta al vostre costat a classe que os agrada?
Ui
Anònim, 11/01/2018 a les 22:44
+2
-0
Wow em passa el mateix jajaja
Consell
Anònim, 11/01/2018 a les 22:48
+9
-0
Indirectes carinyo, sempre van be😏
ola
Anònim, 11/01/2018 a les 23:25
+7
-1
digali, talcual, de una, et follu, osigui yo te daba, i de una ho feu (com a merli)
consells qua.drats
enserio?
Anònim, 12/01/2018 a les 00:11
+4
-0
Agafes i li dius oyeq magrades i ya apart si sassente al teu costat facilssim i si et fa vergonya ves tiran indirectess
per la del tio del costat que li agrada
Anònima, 12/01/2018 a les 07:28
+5
-0
No en tinc ni idea!!! Jo estic igual que tu!!!!!
Tmb
Anònim, 12/01/2018 a les 08:29
+2
-0
A mi també em passa i no se que fer
Ja era hora
Anònim, 11/01/2018 a les 22:42
+4
-1
ja era hora de què penjessiu secrets que els esteu abandonant i són lo millor.
Per lo de la noia q li fa vergonya q li vegin el xixi
Anònim, 11/01/2018 a les 23:54
+18
-0
A mi tbe em passa just el mateix, a alguna mes?
Al igual
Anònima, 12/01/2018 a les 14:57
+0
-0
Ei nois adolecentes que opineu? Os importa molt la forma?
Vergonya
Anònim, 12/01/2018 a les 16:15
+0
-0
Alguna q tambe tingui els llavis interiors sortits com la del secret sap si aixo els hi importa als nois/noies amb quila ho han fet?
Igual...
Anònim, 13/01/2018 a les 18:03
+1
-0
Em passa exactament el mateix! Tinc els llavis interiors més grans i no m'agraden geeens, em fa molta vergonya
x4
Anònim, 15/01/2018 a les 21:16
+0
-0
jajajaj jo igual wiii
per la de la resposta al igual
Anònim, 19/01/2018 a les 00:13
+0
-0
a mi m'importa la forma yo sol follo a les guapes un cop a la setmana
QUINN
Anònim, 12/01/2018 a les 09:34
+3
-0
la quinn de glee, gràcies per posar a la Diana de foto de portada 😍
Noi 16 anys
Anònim, 12/01/2018 a les 18:56
+0
-0
M'agrada bastant una noia del meu insti amb la que mai he parlat. Jo soc una mica timid i no massa popu i ella el contrari. Que faig??

Merci
Noia, 17 anys
Anònim, 14/01/2018 a les 10:42
+0
-0
Teu dic x experiencia propia que aquest sentiment no et durara molt, ja que dius que mai has parlat amb la noia, t'aconsello que intentis parlar amb ella i aver si t'agrada com es o nomes t'agradava x el seu físic.
Reflexio
Anònim, 12/01/2018 a les 21:44
+1
-0
Teoricament si la gent s espera a la persona adequada per tenir relacions sexuals, si la gent nomes te ralaciona amb 1 perosna. Llavors no as de tenir por per els organs reproductius (el fisic) ho dic pk si mai as vist un xixi. No saps si son grans petits..(els llavis) ja que no ho tens amb que -ho
Noia, 16
Anònima, 13/01/2018 a les 13:58
+0
-0
M'ha començat a agradar el meu millor amic. Jo crec que li molo, però no estic segura. Normalment ens diem qui ens agrada, si tontegem amb alguna persona..., en aquest sentit tenim prou confiança.
L'altre dia li vaig dir que estava parlant amb un amic nostre. Ell em va començar a preguntar si haviem fet alguna cosa (en realitat jo no vull), jo li vaig dir que no, però ell em va continuar insistint.
No estic segura si li agrado, que podria fer per saber-ho?
per el de photoshop
Anònim, 13/01/2018 a les 17:42
+1
-1
diu que agafa cossos de ties i cara de guapes i els ajunta o nsk fa i que despres s'acaba pajant. vale tot normal si hagués posat que es un tio, pk desde quan les noies es fan pajes? ns eh
secret noia 15 anys
PERIPATETIQUES, 13/01/2018 a les 23:44
+0
-0
Estava jo sola a casa i vaig convidar a un amic molt important per a mi , el vaig deixar alla sol a la meva habitació perque tenia que anar al lavabo.Quan jo no m' enterava havia vingut el meu germà ,quan vaig vindre em vaig trobar al meu germà i el meu mejo enrollan-se junts.van parar de cop i el meu germa es va pirar i en el mu mejo li vaig dir que si se volia enrrollar amb mi perque semper m' ha molat,pero ell em va dir que no perque ell era gay.