TEST: Ets una persona que sense saber-ho té actituds masclistes?

| 13/01/2018 a les 11:06h
Arxivat a: TESTS, masclisme, feminisme
Cada cop més persones són conscients que encara hi ha desigualtat entre homes i dones i intenten no tenir actituds i pensaments masclistes. Però, malauradament, el masclisme segueix present a la nostra societat i encara falta molt per fer.

Des d'Adolescents.cat us proposem fer aquest test per comprovar si, sense saber-ho, teniu algunes actituds masclistes que teniu al llarg del vostre dia a dia amb la intenció que les pugueu canviar.

 

Si no pots veure el test de Playbuzz, espera uns segons o torna a carregar l'article

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

me cagun ell
Anònim, 13/01/2018 a les 11:34
Interessant
+90
-8
Guarra: persona que no te una bona higiene, q no es dutxa i tal.
Puta: persona que cobra per follar.
No aquella que fa el que vol amb el seu cos i amb la seva vida, aquella que segons tu va ensenyant mes del que a TU et sembla correcte, o aquella que t'ha rechassat.

Ale cracks
——
Anònim, 13/01/2018 a les 13:25
+7
-13
Doncs sera necessari inventar una nova paraula, si no es
Equivocat
Anònim, 13/01/2018 a les 11:35
+41
-26
Crec que no sabeu del tot que és ser masclista...
Equivocat tu
🐟, 13/01/2018 a les 12:00
+38
-8
Amor suposo que dius això per el fet que el test tha demostrat que tot i que tu no ho creguis encara tens trets masclistes. No cal que siguis un violador per ser masclista saps? És troba també en petits comportaments en el que no se'ls hi dona importància però estan ja inculcats a la societat, comportaments que inclus trobem tant normals que no ens parem a pensar en la ideologia que transmeten. Tu, amic meu, has caigut a la trampa dels costums i comportaments de la vulgar societat... Pro no et preocupis, ja ho aniràs millorant... Tu reflexiona carinyu.
I tant que si
Anònim, 13/01/2018 a les 20:13
+5
-2
El/la que no ho saps ets tu. No et culpo, està interioritzat i com que són situacions habituals considerem que no són masclistes, però totes i cada un dels exemples que han posat era masclista. Masclisme no és només pensar que la dona és inferior, picarla, matarla o violarla. Aixo es la punta de l iceberg, pero perque s'arribi a aquell extrem, hi ha coses que passen desapercebudes que tambe ho son, el que passa es que si et negues a veureles, no les veuras. Obre la ment.
Va, que nem.
UnaNoiaQueFlipa, 13/01/2018 a les 11:55
+24
-5
Em sembla moolt bé aquest qüestionari per fer veure a la gent que es pensa que no es masclista que encara te idees que sense voler ja se li han inculcat desde petits i tot això... Ara bé, us sembla gaire normal posar aquest test sobre feminisme i "igualtat dones i homes" i coses així, just després de haver penjat la última cançó de reggaeton tant masclista? Fins a on arriba la vostra p*ta hipocresia? Fins a quin punt us considereu feministes després de anar anunciant música masclistaa...? Sincerament us ho haurieu de fer mirar.

Pd: no és el primer cop que ho feu boig, en seriu vigileu pls
Feminisme hipòcrita
Anònim, o no, 13/01/2018 a les 19:44
+5
-1
Totalment d'acord. I no només amb cançons de reggaeton, també amb fotos de models (rotllo "la nova foto de penelope cruz despullada"), o coses així. No es vol reconèixer que el patriarcat també és capilalisme perquè si no tot el tema de victoria secret's i les models, les grans productores de musica i tot això que en teoria als adolescents ens interessa (o fan que ens interessi) no ho podrien vendre, i evidentment són coses tope masclistes. Evidentment la redacció d'adolescents, si no publiqués coses d'aquestes no rebria diners de les marques comercials que fan tot això. I d'aquí la hipocresia del feminisme liberal, o del feminisme burgès.
Ho haih de dir
Anònim, 13/01/2018 a les 12:10
+8
-1
Se q no te aveure amb el test pero aver yo no soc masclista em considero feminista (i aixo mha sortit) pero hi han un par de coses que em molesten molt:
Que els hu molesti que uj home pagui la conta o tobri la porta ; som señals de educacio a mi mencanta que em convidin a sopar el meu home o les meved amigues i sl igual q mencanta q un home sofereixi a pagar yo tambe mofereixo sempre i pago (el q veig molt cutre es rl pagar a mitges )
O el obrir la porta yo siempre obro i aguabto la porta perque algu pasi i vull que em facin el mateix .
Pd amb lo de pagar no duc que una dona no pugi pagar la contaper mi les persones educades sofereixen a pagarla sigui un home o una dona
Noia de 13 anys
Anònim, 13/01/2018 a les 12:20
+7
-3
Jo visc en una societat masctlista i ho detecto perque els meus pares son feministes i tal pero avegads sense donarse conta fan comentaris masclistes que gracies al educació que he tingut detecto i ells no . Sempre em regalen llibtes feministes pero no selsv llegeixen. Lalte dia el meu pare quan al mati am va llevar va dir "a la nit mol machotes pero despres al matí que... "
Vaig corretgirlo i es va disculpar va ser tan cucii❤💪
Les fotos
Anònima, 13/01/2018 a les 12:47
+7
-7
Tio la majoria de les fotos estaven escrites en portugues! Like si les eu entes!!❤️❤️
No crec k sigui aixi
Anònim, 13/01/2018 a les 13:51
+8
-10
Jo crec que no te rao, ma dit que soc machista y no ho crec, jo el que penso es que no nomes sauria de tractar el machisme, perque tmb y a homes que pateixen mals tractes de la seva parella o dones.

Pd: jo soc una noia
Si pero
Anònim, 13/01/2018 a les 14:55
+6
-4
Si però mira percentatges guapa.
Moltes més les noies que pateixen maltractaments que nois.
...
Anònim12123, 14/01/2018 a les 02:23
+3
-0
Llegint els comentaris estic veient una falta d'informació que trobo bastant preocupant... Bàsicament, perquè això vol dir que des dels instituts no s'està donant. El que m'ha semblat més greu és veure gent que defensa el "no sóc masclista ni feminista perquè defenso la igualtat". Creia, de tot cor, que això ja ho havíem superat... El feminisme busca eliminar la superioritat d'un gènere sobre l'altre i, en conseqüència, busca la igualtat entre ells. Per tant, NO és donar superioritat a la dona sobre l'home.
:(
adsfaAnònim, 14/01/2018 a les 02:30
+1
-0
Deixant de banda que el número d'agressions de dones cap a homes és MOLT inferior, el fet important és que darrera d'aquestes no hi ha una qüestió de gènere lligada. És a dir, la dona no pega a l'home per ser home, perquè senti que "el pot pegar perquè és un home". L'agressió la farà per mil motius, cap justificable, evidentment. El problema apareix quan un home, al agredir una dona, ho fa perquè s'hi veu amb dret pel simple fet que a qui està pegant és una dona. Aquí hi ha un problema de desigualtat de gènere i, per això, s'ha de crear una causa en defensa de les dones i no dels homes, perquè la causa de les seves agressions no està lligada al gènere.
Pagina
Anònim, 13/01/2018 a les 14:15
+3
-0
Mentre feia el test se m'ha tornat a carregar la pagina i tot s'ha anat a la merda!!! Sempre que entro per l'instagram em passa, arregleu-ho ja!
Estic farta de
Anònim, 13/01/2018 a les 14:35
+4
-9
Jo els i dic putilla, o putis... a amigues meves, pero amb carinyo, no per ferles sentir malament
Al igual que dic maricon o marica a amics meus, pero tb o faig amb carinyo, ja que penso que els homosexuals, heterosexuals, transexuals... som persones NORMALS
He obtingut els dos resultats
Anònim, 13/01/2018 a les 14:50
+3
-0
El primer cop he fet el que personalment creia i m'ha sortit que no ho sóc gent.
El segon cop he escollit les opcions que crec masclistes i el resultat ha sigut que POTSER tinc actituds masclistes. Entenc que no podeu ser gaire durs amb el cas de que hagi triat opcions masclistes però si feu aquest test haurien de ser coerents i dir les coses pel seu nom
NO SOC NI FEMINISTA NI MASCLISTA
Anònima, 13/01/2018 a les 15:39
+4
-12
Sóc una dona i m'ha ficat que soc masclista.
Això està totalment equivocat amb mi. Jo vull la IGUALTAT. I totes les respostes que he posat han sigut sobre la igualtat. M'ha ofés moltissim perque només si poses respostes radicals, no ho ets. Doncs no. Els que volem la igualtat entre homes i dones no som masclistes.
FEMINISME
Anònima, 13/01/2018 a les 22:17
+6
-2
El feminisme és igualtat, cateta.
I si creus que hi havien respostes radicals, serà que ests masclista, tal cual
No.estic segur
Anònim, 13/01/2018 a les 23:46
+3
-0
No estic segur pero crec que feminista es que vols la igualtat i despres hembrista es que creus que les dones son millors que les dones
Ni allò ni això
Anònima, 13/01/2018 a les 17:23
+2
-10
Jo no sóc masclista però tampoc feminista, respecto a tothom tal i com és!!
Feminisme es igualtat
Anònim, 14/01/2018 a les 13:13
+2
-0
Informeu-vos una mica...
Malament
Anònima, 14/01/2018 a les 15:33
+2
-0
Em provoca molta tristesa aquesta desinformació. El feminisme és un moviment que reivindica els drets de la dona i un tracte igual que el que reben els homes. Ho sento, però la gent que dieu ''jo no sóc masclista ni feminista, busco la igualtat" ho dieu per desinformació. El feminisme no va en contra dels homes, va en contra dels "homes" violadors i assessins, de que no et tinguin en compte, que fassis la mateixa feina i tinguis el mateix nivell i et paguin menys. Va encontre de les excuses tipus" ella no té la culpa que la violin,la culpa del PERO clar és que anava sola pel carrer" El feminisme és i serà sempre necessari. Everybody FEMINIST.
dios
Anònim, 14/01/2018 a les 18:59
+1
-1
dios pero esteu fent un test sobre actituds masclistes quan despres sou els primers que poseu posts quan alguna famosa ensenya un pezón, de veritat que cada dia em fa mes asco aquest blog