5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 63]

| 10/02/2018 a les 20:02h
Arxivat a: RÀNQUINGS, hot, rànquing


Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.
 

Versió sense Playbuzz:

Noia, 18 anys
Recordo que quan anava al ins, a 1r de btx, que vaig anar al lavabo en mitja classe. Em vaig trobar amb un de la classe del costat, ens vam mirar fixament de cop, total, no pensava que amb una mirada ens poséssim tant calents.... vam acabar al lavabo de ties ell foten-me dits en silenci i jo li vaig menjar!!

Noia, 16 anys
Estava a una festa amb un grup d'amics, total que un amic amb qui li tenia moltes ganes vam començar a tontejar i tal. Amb la taja li vaig proposar si em podia tirar alcohol per les tetes i beure i llepar-me-les, va ser molt heavy allà a una habitació menjant-me les tetas.

Noia, 16 anys
A classe hi ha un noi que em posa moltíssim, pero no podem fer res perque ell te novia, el fet es que cada dia el miro i me l'imagino empotrant-me contra la paret de la classe. Ell tambe em mira molt, buf... com em posa i mai ha passat res! Tinc una imaginació molt hot!

Noi, 17 anys
Jo i la meva nòvia anàvem tajas i estàvem de viatge de fi de curs a Roma i vam compartir habitació amb una noia. Va ser molt raro perquè bueno érem amics els 3 i tenim confi i no ens importava ensenyar les parts íntimes. Bueno la cosa és que la meva nòvia li va oferir de fer un trio i així de broma ella va dir que si i va acabar sent molt hot. No hem tornat a parlar mai més amb ella del que va passar.

Noia, 17 anys
Doncs vaig comprar-me uns pantalons texans d'aquests mom i de tir molt alt. Com que tinc massa cul m'anaven molt apretats (sobretot al xixi). El cap de setmana estava al cotxe amb un amic (ell conduint), i com que condueix massa ràpid ens movíem molt, com que m'apretaven tant m'excitaven el clítoris i li vaig dir que tindria un orgasme. Total, que el meu amic es va posar calent i vam parar i vam follar als seients del darrere JAJAJAJAJAJA

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Awelaa
Anònim, 10/02/2018 a les 22:40
+9
-2
Ja m'agradaria fer un trio a mi.
Ajuda urgent !
Anònim, 10/02/2018 a les 22:45
+4
-3
Mestic començant a parlar amb un noi que magrada moltiiiisiim que tonteja molt a mi , jo on es ue dit ui tini fa pero esque m o posa molt nerviosa.. i no se com tontejar tampoc pk casi mai tontejen amb mi , perque els tallo, sisplau agraïria molt que em donessiu consells per no posar-me nerviosa, estic passant per molts mals moments i ell m’està alegrant. un petó i gràcies
Hot
Anònim, 10/02/2018 a les 23:21
+10
-2
L'experiencia mes hot de la meva vida va ser la setmana pasada. Vaig entrar a la meva classe i un amic meu em va abraçar cada cop apretava mes i podia notar el paquet. Pero la cosa no queda aqui un altre amic va venir i tmb em va començar a abraçar molt fort. De sobte vaig notar k em tocava el cul i em vaig posar super calenta... pff potser no us sembla gaire pero k fos alla davant de tota la clase em va donar molt de morbo, jajaja...
oomaaii
THOMAS AND NEWT❤, 11/02/2018 a les 00:00
+6
-12
selena gomez ha tingut un bebe amb justin biieberr

UOOO PAPAAS!!!!!mels menjoo ahha
espero que els hi vagi bé

Pd; anem a continuar veient el corredor del laberiintooo k molaa moltiiiisiim mencantaa i hos recomano tootes
Noia,14 anys
Anònim, 11/02/2018 a les 11:05
+9
-6
Un dia els meus cosins van vindre a dormir a macasa un te 17,18 i jo sempre qe venen dormo amb el meu cosi qe te 17 total qe un dia vam tindre qe durmir sols a la meva habitació, i esta bonissim i ell sempre m’esta tocant el cul... i vem anar a dormir a la meva habitació i al final amb el roce roce vem acabat chupanso i fullant molt bestia amb els meus germans pares i el meu cosi a les habitacions del costat, estabem tan tan calents va ser tot molt hot i ara encara ens enviem alguna foto/video tocanse...
🤘🤘
Anònim, 11/02/2018 a les 16:05
+3
-1
Jo si tingues una cosina de la mateixa edat que jo, me l'empotrava sempre.
😀😀
Ajuda!!
Anònim, 11/02/2018 a les 15:52
+1
-2
Sóc una noia i tinc 14 anys, desde abans de Nadal q parlo per insta amb un noi de 13 anys ell és d'un poble q està a uns 5 km del meu.
El cas és que només parlem de música (valenciana, catalana, ska-p...) Pq aquestos són el nostres estils i crec q tenim molt en comú. Tmb és molt monu i graciós però crec q només em veu com una més amb qui parlar.
Què faig?
Quedaré com una repelent pero em fot molta rabia JAJAJA
Anònimaaa, 13/02/2018 a les 16:39
+2
-0
Ska-P es un grup i l'ska es un estil de musica...

PD: Ska-ps'han venut bastant i si vols autentica esencia ska busca les cançons jamaicanes dels 60-70