Una noia verge de 29 anys es queda embarassada

| 13/02/2018 a les 11:06h
Arxivat a: ACTUALITAT, embaràs, noia
Imatge il·lustrativa
La Lauren és una jove de 29 anys que va decidir fa temps que no volia tenir relacions sexuals, però que desitjava un fill. La noia, que forma part d'una comunitat religiosa del Canadà, ha decidit fer realitat el seu somni i quedar-se embarassada.

Segons explica en una entrevista a Vice, va acudir a una clínica de fertilitat per buscar un donant d'esperma i després d'esperar uns mesos, finalment el va aconseguir.

La jove confessa que no ha estat fàcil arribar fins aquí i que ha hagut d'aguantar tot tipus de comentaris per no estar casada. Tot i això assegura que no es penedeix de res i remarca que les cites no estan fetes per a ella. "A dia d'avui només vull fer el que em vingui de gust a la meva manera", sentencia.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

_
Anònima, 13/02/2018 a les 11:21
Molt interessant
+103
-0
Aixó ho ha fet molta gent
indignada
Anònim, 13/02/2018 a les 15:04
+56
-16
Amb fa una rabia quan fiqueu titulars que després són mentida enserio.
yaya que pesaos
Anònim, 16/02/2018 a les 02:39
+0
-0
ens fan clickbait
Mare meva
Anònima, 13/02/2018 a les 15:55
+36
-24
Però si follar és el millor que hi ha joder!
Averrrr
Anònim, 13/02/2018 a les 20:26
+17
-0
Pero si a ella no li ve de gust pues...
Com ho farà?
Anònim, 13/02/2018 a les 18:23
+7
-17
Si no se li ha trencat l'himen no podrà tindre a la criatura no?
Ajdh
Anònim, 13/02/2018 a les 19:34
+13
-0
El himen el una pell molt fina si ho pot trencar un penis t asegur-ho q hora por fer el bebé
Igualment a lo millor el himen ja está trancat (es pot trencant anant en bici o amb mes coses), mai se sap
no te sentit el que dius
Anònima, 13/02/2018 a les 19:59
+11
-1
per perdre la virginitat no cal que es trenqui l'himen(les lesbianes per exemple), y si es fecundació artificial, no ha mantingut contacte amb una altra persona, per lo tant, segueix verge
Emmmm
Anònim❤️, 13/02/2018 a les 20:00
+8
-6
El hímen es un mite, no es trenca mai, es part del cos de la dona, simplement s’enxampla pero trencarse no es trenca
La de lo de l'himen
Anònim, 14/02/2018 a les 17:55
+1
-0
El que volia dir era que per que surti la criatura hi ha la barrera de l'himen no volia dir res sobre que si es perd la Virginitat ni res d'això 😂. I referent al primer comentari: tens raó no hi havia caigut🤦
Mola
Anònim, 13/02/2018 a les 18:27
+29
-0
Està molt bé que ella s'oposi a les coses que els altres li diuen, que faci lo que vulgui no?
Netflix
Anònima, 13/02/2018 a les 18:41
Interessant
+55
-0
Aiixo es tipo Jane The Virgin😂
Si
Anònim, 13/02/2018 a les 19:27
+6
-0
N'he pensat el mateix😂
Avim....
Anònimj, 13/02/2018 a les 18:49
+9
-77
Que psa si no vol teir relcions sexuls. Like qui no en vulgui tenir i dislike per qui e vulgui tenir
-
Anònim, 13/02/2018 a les 18:50
+14
-38
A qui no l’hi agrada fo****? Es una experiència brutal
Tanta gent trastocada del cap que no se’n adona de que només tenim una vida i s’ha de disfrutar
.
Anònima, 13/02/2018 a les 22:39
+21
-2
Un comentari una mica tancat de ment, no?
mmmmMmmm
Anònim, 13/02/2018 a les 19:26
+42
-1
trobo de molt mal gust enverinar a la gent amb els titols,
tothom s'imagina una noia verge que misteriosament ha quedat embarassada i poseu una historia totalment normal d'una noia que volia tenir fills sense tenir relacions sexuals.
no se tio, si no teniu res per pujar feu tests o algo pero no feu aixo o sigui lol
XD
diego, 13/02/2018 a les 20:31
+3
-0
Aixo es com Jan the virgin, la meva serie preferida
mmmmMmmm
Anònim, 13/02/2018 a les 21:11
+2
-1
trobo de molt mal gust enverinar a la gent amb els titols,
tothom s'imagina una noia verge que misteriosament ha quedat embarassada i poseu una historia totalment normal d'una noia que volia tenir fills sense tenir relacions sexuals.
no se tio, si no teniu res per pujar feu tests o algo pero no feu aixo o sigui lol
Molt bé, i?
Anònim, 13/02/2018 a les 23:38
+11
-1
Quina notícia més xorra, com si fos l'única!
Els/Les que es queixen
Anònim, 14/02/2018 a les 15:33
+0
-2
No se el perque de la vostra indignació sobre el títol, és a dir, explica la situació tal com és, ja que no és cap mentida que la noia tindrà un fill/a sense haver mantigut cap relació sexual.
Ho odio
Anònima, 14/02/2018 a les 16:38
+2
-0
Odio que poseu titulars súper cridaners i que despres la noticia sigui súper xorra...
No vull fer mal a nungú vaig desde el respecte.