La resposta a aquest enigma diu més sobre tu del que et penses

| 11/03/2018 a les 12:50h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, enigma, prejudicis
Sou capaços de respondre l'enigma que us plantegem a continuació?

"Un pare i un fill viatgen en un cotxe i tenen un accident. El pare mor i al fill se l'emporten a l'hospital perquè necessita ser operat d'emergència. Per a la intervenció, fan venir una eminència en medicina, però quan entra al quiròfan diu: 'No puc operar-lo, és el meu fill'. Com s'explica això?".

Pels qui encara no hàgiu trobat la resposta, sapigueu que l'"eminència mèdica" és la mare. Si no heu encertat, tranquils, formeu part de la gran majoria. I és que en un estudi dut a terme per la Universitat de Boston, només el 14% dels 197 universitaris van ser capaços de contestar correctament la pregunta.

L'origen d'aquest tipus de prejudicis "implícits" es remunta a la nostra infància: quan aprenem coses sobre el món que ens envolta i es creen associacions neuronals que relacionen conceptes i records.

"Si cada cop que encenem la televisió veiem que els homes estan associats al lideratge, a un major estatus i a una major capacitat, això és el que aprendrà el nostre cervell", assegura la psicòloga Tinu Cornish, del centre Equality Challenge Unit, a la BBC. Així doncs, encara que aquest tipus d'associacions tinguin lloc quan som uns nens, ens acompanyen al llarg de la nostra vida.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

1 segon
Anònim, 11/03/2018 a les 13:08
Interessant
+57
-1
1 segon després d llegir l’enigma ja sabia q era la mare🤦🏻‍♀️
Yep
Anònima, 11/03/2018 a les 16:19
+0
-0
Same🙌🏽
No sé eh
Anònimaaajep, 11/03/2018 a les 13:26
+10
-7
Es diu pare per confondre, de forma que es pensi en masculí. Sincerament no crec que tingui res a veure amb l'associació que s'hagi fet amb el temps però bueno...
caar
Anònim, 11/03/2018 a les 13:59
+4
-1
hee encertat ueueue
No te perque
Anònim, 11/03/2018 a les 15:03
Interessant
+81
-5
El més probable es que sigui la mare però tmb pot ser el seu altre pare. No cal que les parelles sempre siguin de sexes diferents.
És el que anava a dir
Anònim, 11/03/2018 a les 18:01
+23
-0
Jo pensava que seria el seu altre pare nose perquè hahahah deixeu de generalitzar sisplaau

No he entès quina era la raó per aixo
Yas
Anònima, 12/03/2018 a les 13:05
+2
-0
Exacte, és que anava a dir.
Jo ho he encertat però el fet de que algú no ho entengui pq pensa que el metge només pot ser home no és només un pensament masclista, sinó també homòfob (o si més no retrògrada) ja que no li ve el pensament d'una parella fora del "comú" home dona.
2018
pfffff, 11/03/2018 a les 16:33
+12
-0
jo al principi no e entes l'enigme pero després me enterat de que le solucionat sense donarme conta
pfff
Anònim, 11/03/2018 a les 18:14
+13
-0
vaya puta xorrada tiu
doncs...
Aei, 11/03/2018 a les 19:43
+7
-0
Potser he sigut l'única en pensar-ho,,, he vist al fill mort, anant cap al cel i l'eminència mèdica com a Déu, referint-se al nen com al ¨" meu fill".
Ja veig que tot plegat era més senzill que aquest melodrama xD
Jo l'he respost
Anònim, 11/03/2018 a les 20:05
+1
-0
Eii
No he tardat ni 20 segons en saber q era la mare
lol
Anònim, 11/03/2018 a les 20:22
+0
-0
pensava q era pk estava mort el fill tb
Algu pensa com io?
Anònim, 11/03/2018 a les 20:46
+8
-1
Diu un pare no especifica que sigui el pate de el nen, podria anar amb el pare de un altre nen i la eminencia medica fos el seu pare real🤔🤔
Samee
Anònim, 12/03/2018 a les 09:15
+1
-0
He pensat el mateixx
Difetent
Anònim, 12/03/2018 a les 09:44
+3
-0
Doncs la veritat es que a mi em preocupava mes el fet de que no pogués operar al fill, digueume rara, pero no parava de donarli voltes, si necessita la operació i a sobre ets una eminencia, endavant!
-A
Anònim, 11/03/2018 a les 20:49
+2
-0
Jo pensaba k era una parella gai
Credits
Anònim, 11/03/2018 a les 20:52
+3
-0
Estaria be que si copieu enigmes almenys enllasseu el video original. Jo ja vaig veure un video amb el mateix enigma fa poc.
Que es suposa que tenim que posar aquí?
Anònim, 11/03/2018 a les 20:53
+1
-0
Doncs jo no he entès res del que hi posava, m'ha sonat tot xino, i més ara mirant els comentaris. M'ha fet veure que sóc més tonta del que semblo
...
Anònima, 11/03/2018 a les 21:20
+1
-0
En serio el 86% aquest que no va saber respondre és va menjar massa el coco, jo ho he dit sense donar-me conta😂✌
Faaciil
Anònim, 11/03/2018 a les 21:27
+1
-0
Esmolt facil vols dir que nomes el 14% de la gent u endivina?
Es faciiliissimm😏😏
Jj
Anònim68, 11/03/2018 a les 21:32
+4
-0
Doncs jo em pensava que era un avi i un nét xq diu pare però no de qui, llavors el metge seria el pare del nen
Em sembla una mica tonto
Anònim, 11/03/2018 a les 21:47
+1
-0
Era fàcil saber que era la mare, però tampo crec que estigui bé, el nen podia tenir dos pares no? Dic jo vamos. No sé, no li he vist cap mena de dificultat
Entenc que no l'hagi encertat
Anònim , 11/03/2018 a les 21:53
+0
-0
Molt bona aquesta! Jo em pensava que es tractava de que anaven un nen i un altre pare (potser el del seu millor amic) i que es moria el pare del altre nen. Per això he pensat que la eminència era el pare biològic.
Ja ho sé m'he fet el lio.
....
Anònim, 11/03/2018 a les 22:15
+1
-0
joo segueixo sense pillar-ho mestic rallan
I què?
Anònima, 11/03/2018 a les 22:36
+0
-0
Quina és la finalitat d'aquest enigma?
ns
anònima, 11/03/2018 a les 22:46
+0
-0
de tant en tant penjeu articles xorres de relleno i em penso que hi ha altres temes dels que parlar i tal a part dels secrets, que estan.molt be, pero lo de les experiencies hot es mes aviat el mateix🤦
Mare