Així és el pentinat que triomfarà aquesta primavera

| 15/04/2018 a les 10:07h
Arxivat a: TENDÈNCIES, pentinat, cabells
El "blunt bob" serà el pentinat estrella d'aquesta primavera. Així ho assenyalen diverses revistes de moda, des d'Elle passant per Glamour. Aquest tipus de tallat no és nou, de fet va ser una de les tendències amb més recorregut dels anys 90.

Si es miren pel·lícules d'aquella dècada, moltes de les seves protagonistes llueixen aquest estil, que consisteix, simplement, en una "melena" curta just a l'alçada de la barbeta.

Actualment hi ha diverses actrius que ja s'han sumat a aquesta moda, com Margot Robbie, Rowan Blanchard i Dua Lipa. Us deixem algunes fotos de com queda aquest pentinat en cabells llisos, ondulats i arrissats:

 


Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

🙄🙄🙄🙄
Anònim, 15/04/2018 a les 10:56
+3
-12
Son orrorosos
Ajuda
Anònim, 15/04/2018 a les 11:20
+3
-2
Vaig anar a la perruqueria i vaig demanar que em tallessin les puntes rectes pero em van dir que me l’escalarien una mica. Jo vaig acceptar pensant que no seria per tant i me’l van deixar molt mes curt del que tenia abans i molt escalat per davant. El cas es que no m’agrada, algú em podria donar Consell per fer que creixi mes ràpid? Gracies
Si
Anònim, 15/04/2018 a les 12:52
+2
-0
Dutxar te poquet o si no posar te ceba al xampú deixat ho reposar 2 setmanes treure la i rentar te el cabell despres no fa gens d d olor i serveix a mi m ha funcionat i cuidar te nolt el cabell amb olis sobretot si vols algo econòmic el oli jonshon o com s escrigui va super bé anims ja veuràs com aviat tornarà a estar cm abans, i t asseguro que escalat es mplt millor
🙈👌🏻
Anònim, 15/04/2018 a les 13:40
+0
-0
Fes-te oltes cues, monyos, recollits... aixi aniras estirant el cabell i et creixara més (no esta povat científicamente però jo hi faig i la veritat em creix més)
Ehem...
Anònim, 15/04/2018 a les 12:09
+2
-0
Estaria b que es dediquessin mes articles a les pwrsones amb el cabell arrisat, ns esq sempre vec pentinats que trionfaran o el que sigui i molt de tan e tan vec un amb gent amb cabells arrisats
Pd perdo per les faltrs neeens i neeeenes
Rowan
Anònimaa, 15/04/2018 a les 12:34
+2
-0
A la Rowan li queda súper bé, però per què no poseu una foto seva?
:)
Una pixapins més, 15/04/2018 a les 13:37
+9
-1
Hahaha que fort, me'l vaig tallar així cap al desembre! Però una cosa, hi ha molta gent que sempre l'ha portat d'aquesta manera, no? Com a mínim, jo sempre... Vull dir, que és un tall bastant comú

Salutacioons 💛
.
Anònim, 15/04/2018 a les 14:29
+2
-0
Que es porti no significa que la gent s.ho faci. Pero gustos els colors i la musica
I els tios que??
Anònim, 15/04/2018 a les 14:42
+13
-0
Crec que sempre la majoria de posts d'adolescents.cat nomes van dirigits a les noies (no em refereixo a que penjeu coses dels estereotips dels nois, pq es pitjor, simplement k penjeu el mateix per els nois)
Per exemple, jo no he vist mai un post de pentinats per tio o roba de tio k es posa de moda, o en el post dels orgasmes, la majoria de punts anaven dedicats nomes a noies.
Espero k els de la redaccio s'ho mirin i que aixo canvii.
Sino deixare de seguir i mirar adolescents, pq es molt pesat que mai hi hagi res per nosaltres.
Pentinats que es portaran aquesta primavera 2018
Anònim, 15/04/2018 a les 16:12
+4
-0
I els pentinats que es portaran de noi quins són?!
Vaya...
Anònim, 15/04/2018 a les 19:14
+3
-0
Només ho ha una foto de cabell rinxolat. Penseu en tothom😕
el tinc igual