Els millors «looks» del festival de Coachella

| 16/04/2018 a les 10:24h
Arxivat a: FAMOSOS, coachella, coachella 2017, coachella looks, looks


 
Durant el festival de Coachella (Califòrnia) els famosos s'han passejat per la gespa entre concert i concert lluint els seus looks de primavera i fent postureo a Instagram, com ja és costum. Hem vist outfits molt atrevits, altres de més tradicionals i molts que poden marcar tendència de cara a la moda de la propera temporada a les botigues de roba.  Són aquests:

 



Si no podeu veure el playbuzz, espereu uns segons o torneu a carregar la pàgina

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

ei
Anònima, 16/04/2018 a les 16:03
+13
-0
podrieu fer un article sobre 10 curiositats que no sabies sobre el festival de coachella o algo aixi
.
Anònim, 16/04/2018 a les 17:50
+13
-0
Penso que heu triat als famosos i famoses mes coneguts, i no penso que siguin els millors looks.. podrieu haver posat alguns de gent desconeguda que nhi havien de molt guaiis
ROBSTEN MANDA
robsesed, 16/04/2018 a les 18:17
+1
-0
soc l’unica que quan veu fotos de Coachella o algo així s’entecorda de quan Robert Pattinson i Kristen Stewart anaven junts?😍(el vampir i la Bella de crepusculo?
robsten
Anònim, 16/04/2018 a les 21:46
+0
-0
sii, m'encantaveeen
postureig total
Anònima565, 16/04/2018 a les 18:55
+7
-0
Em fa molt mal als ulls veure gent vestida amb pantalo curt i samarretes d'estiu i posar-se als peus, ni mes ni menys, unes botes tancades i altes d'hivern. Molt modern i molt top i tot el que vulguis, pero no se com no se'ls desfà els peus...
US N'HEU SALTAT UN QUE ERA BRUTAL
Anònim, 16/04/2018 a les 19:49
+2
-0
un que hauríeu d'haver posat i que us heu saltat és el de la Taylor Hill el 3r dia déu meu era brutal! els que llegiu això sé que teniu curiositat haha busqueu-ho i us agradarà
Absolutament no
Anònima, 16/04/2018 a les 20:02
+3
-0
Només heu posat les famoses d’aqui i algunes actrius o actors d’estats units, on estan les influencers d’allà que tenen més de 8 millions de seguidora com : Alissa violet, Loren Gray, Chantel Jeffries.. que portaven looks molt millors i d’estil “Coachella“( atrevits i divertits) ??? Es que estic farta que només poseu famosets que només es coneixen aqui.
morta qets morta
Anònim, 18/04/2018 a les 13:32
+2
-0
GUAPA LA LOREN GRAY N VA ANAR A COACHELLA
PAULA GONU
Anònim, 16/04/2018 a les 20:08
+0
-1
PG forevaaaaahhh :)
.... valeee
Anònim, 16/04/2018 a les 21:18
+2
-0
Hem sembla que cap d’aquests looks entren en el top 20 de millors looks osigui, quina merdaa.....
mentida de millors looks!!
Anònim, 16/04/2018 a les 22:51
+2
-0
Aixo no són els millors looks ni que conya on està Jessica Goico??... i molta gent no famosa amb uns lookazos!!
DATO important
Anònim, 18/04/2018 a les 18:53
+2
-0
Sabieu que el director de coachella esta a favor de les armes i es homofobic...
sí, si aneu al coachella esteu apoiant i fent rica a una persona aixi... Informeu-vos abans de idealitzar xatos...

pd; no va directament als redactors de adolescents.cat eeh, va en general, a la gent que no sap el que i el qui hi ha darrere d'aquest "Super" festival...