​Estem preparant l'estiu de la teva vida... Així seran les colònies d'Adolescents.cat

| 21/05/2018 a les 07:00h
Arxivat a: ACTUALITAT, colònies adolescents.cat
Imatge il·lustrativa
Tothom hauria de tenir un "estiu de la seva vida" i ara t'ajudem que aquest pugui ser el teu. Un estiu on puguis conèixer a molta gent de la teva edat, tant nois com noies. Un estiu ple d'activitats apassionants que et moriràs de ganes de viure i poder explicar.

Aquest juliol d'Adolescents.cat i Xanascat (la Xarxa Nacional d’Albergs Socials de Catalunya de la Generalitat Catalunya) organitzem unes colònies per fer que aquest sigui el millor dels teus estius.

Què farem?

Cada matí farem tallers on aprendrem a crear contingut digital de tot tipus; descobriràs com fer els millors posts, com cuidar les xarxes socials, com preparar guions, fer vídeos... I això no ho farem sols... Tindrem uns convidats molt especials: l'Adrian Grösser (actor de Merlí), l'Héctor Lozano (creador de la sèrie Merlí), els instagramers @animalliureojuliyuli i @sir.joan, el co-fundador del nostre portal, Roger Carandell i gran part de l'equip d'Adolescents.cat. I estem a punt de confirmar la presència d'una artista que ens fa molta il·lusió.
 

Adrian Grösser i Hector Lozano


I això no és tot, a més, les tardes les dedicarem a fer tot tipus d'activitats de lleure pensades especialment per tots vosaltres i les nits prometen ser de tot menys avorrides. I sí, per què no dir-ho, també tenim algunes sorpreses que no us deixaran indiferents i que ajudaran encara més a fer d'aquesta una setmana èpica.
 

La Juliana i en Joan


Gent de la teva edat, famosos, aprenentatge, diversió i una setmana lluny dels pares... Què més vols? Tothom es mereix viure un estiu de la seva vida i aquest pot ser el teu!

Quins dies es farà?
Del 8 al 14 de Juliol

A on?
A l'alberg Pere Figuera de Planoles

Quant valen?
El preu és de 474€

Apunta-t'hi ja a [email protected] o demana més informació al 93.483.83.63.
Ens veiem al millor estiu de tots!

T'agradaria rebre més informació de les colònies? Omple aquest formulari sense cap compromís:

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

guai
Anònima, 25/04/2018 a les 12:25
+3
-0
M'encanta ,però el problema esque tinc un viatge esperem que marxi més tard per què pugui vindre
m’encanta
Anònim, 25/04/2018 a les 14:38
+5
-1
m’encanta la idea de fer unes colonies pero podrieu aclarir quines activitats fariem? es que depen de quines siguin vindre o no.
M'agradaria molt anar-hi
Anònim, 25/04/2018 a les 18:53
+1
-0
M'agradaria molt anar-hi, però podrieu dir els preus, les places disponibles que n'hi ha i el les dates d'inscripció?

Moltes gràcies
ja ho posa
Anònima, 07/05/2018 a les 18:03
+0
-0
ho posa al final de l'article
Edat
Anònima, 25/04/2018 a les 20:08
+30
-3
M’encanta l idea de anar de colonies amb gent diferent pro jo tinc 12 casi 13 anys i ns si vindria molta gent de la meva edat.Si doneu like al comentari imaginare q tu tens mesomenys la mateixa edat i potser vas a aquestes colonies
Molt car
Persona rata, 25/04/2018 a les 21:28
+25
-3
Massa car
Jj
Que disseee, 25/04/2018 a les 22:19
+4
-12
Es superr barat les de la generalitat valen 700 i son una me i aquetes son mes barates i van famosos
Molt car
Anònim, 30/04/2018 a les 14:18
+6
-2
Crec que són molt cares només per una setmana.
Aquest podria ser el preu d'anar a un esplai a l'estiu hi ha lo millor amb unes colònies incluides.
Crec que si les rebaixessin o augmentessín els dies hi aniria molta més gent.
AJUDDAAA SIUSPLAU AMICS
Anònim, 25/04/2018 a les 22:13
+2
-0
Us fico en context: em mola un tio amb el que parlo habitualment però a ell li mola una altre noia.
Problema: Que faig li vaighe tirant indirectes o li dic tot el que sento de una?
SAXXEPTEN PETICIONS
Per la de AJUDDAAA SIUSPLAU AMICS
Anònim, 26/04/2018 a les 00:29
+4
-0
jo li anirira tirant indirectes i si veus que te les pilla i et va seguint el rollo doncs quedar un dia i veure el que passa pero si no et te'l segueix no insisteixis i passa pàgina que si ell no et valora ho farà un altre
Pfpfpf
Anònima, 25/04/2018 a les 22:53
+11
-1
Està molt bé i tal, però ho veig massa car, encara que em moro de ganes d'!anar
No tinc pasta
Anònim, 26/04/2018 a les 08:16
+12
-1
Ho trobo una mica car, és a dir, per 6 dies i amb famosos està molt bé, però n'hi ha gent, que no s'ho pot permetre encara que tingui moltissimes ganes d'anar-hi, jo per exemple m'agradaria molt, però no se si els meus pares em deixaran pel preu....i crec que no sere l'unicx.

Pd; podrieu dir les dates de preincripció, siusplau?

Gràcies.
.
Anònim, 26/04/2018 a les 15:13
+2
-0
A mi em passa igual...😭😭
8?
Anònim, 26/04/2018 a les 10:27
+0
-0
Podrien començar més tard... el dia 7 de juliol és Canet Rock
Edat
Anònim, 26/04/2018 a les 15:14
+1
-0
Algu sap quina es l'edat minima, i la maxima???
Tot perfecte fins que he arribat al preu
Anònim, 26/04/2018 a les 16:06
+12
-1
Ho trobo massa car, no tinc prou fondos ahorrats, podrieu fer descontes o alguna cosa per a que s'adapti un poc el preu a la situació de cadascun jaja nose em faria molta il·lusió anar-hi pero no em dona

Like si us passa el mateix
edat
Anònima, 07/05/2018 a les 20:09
+0
-0
i més o menys entre quines edats?
PREU
Anònimaa, 08/05/2018 a les 17:31
+6
-0
Crec que el preu és bastant alt i bastanta gent no ho podem assumir. Crec que podrieu sortejar-ne dos o tres places i així almenys aquestes persones tindrien l'oportunitat d'anar-hi i passar-s'ho bé sense haver de pagar aquests 400€ que segons qui malauradament no ens ho podem permetre.

Agrairia que em responguessiu.
Gràcies
Influencer festival
Anònim, 09/05/2018 a les 21:29
+1
-1
Algu SAP quan es i on l influencer festival?i que es
Ho sé!
maduixeta, 10/05/2018 a les 18:44
+1
-0
Es un festival on hi aniran molts influencers (Hamza Zaidi, labellido, imchernovii, marcoswhite, etc.) Es en El New Cel a Badalona el 26 de maig. El preu de l'entrada es de 10€, si no vols fer cua les pots comprar online. En @influencerfest tens tota la info!
Help
Anònim, 15/05/2018 a les 10:27
+0
-0
Fins a quina edat es possible anar-hi?
Masa car
Anònim, 17/05/2018 a les 07:15
+1
-0
Aquestes colònies molen molt, però són molt cares per a uns quants dies. Osigui amb aquest preu, al meu poble pots anar tot el mes de juliol a un esplai i a més a més les colònies. A mí m'agradaria anar, però amb el preu que és (i que tinc un germà i també tindria que anar-hi) no m'ho puc permetre.
Jo crec que si baixesiu el preu, més gent s'apuntaria i pujarien els vostres beneficis