Portaries les ungles així? La nova moda que alguns troben horrorosa

| 14/05/2018 a les 16:08h
Arxivat a: TENDÈNCIES, moda, ungles

Fa pocs dies publicàvem un article amb alguns dels dissenys més estranys del món de la moda, com per exemple els "shorts-tanga" o els "texans extrems".

Doncs bé, aquest cap de setmana s'ha fet viral una nova tendència que podria formar part, perfectament, de l'àmbit de les modes absurdes. Aquest cop, però, no es tracta d'una peça de roba, sinó d'un estil de manicura batejat com a "uñas muela", és a dir, ungles-queixal.

El culpable d'aquesta peculiar-per no dir horrorosa- tendència és el centre d'estètica Nail Sunny, que fa uns dies va publicar un tutorial al seu Instagram en què mostrava com "convertir" les ungles en dents. Des de llavors que la xarxa s'ha omplert de comentaris sobre aquesta nova moda, la majoria, com us podeu imaginar, no gaire positius.
 
 

Teeth nails- YAY OR NAY ? #nailsunnytutorial Video by @edo_movs

Una publicación compartida de Nail Sunny (@nail_sunny) el

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

copiada
Anònim, 14/05/2018 a les 12:54
+6
-8
Horror
Futura protesica dental, 14/05/2018 a les 13:34
+27
-2
Abans de fer aixo haurien d’aprendre com es la forma anatomica de les dents perque aixo no ho semblen
s'aburrixen
Anònim, 14/05/2018 a les 20:30
+2
-0
Noves dents per qui en necessita
Egh
Anònim, 14/05/2018 a les 20:46
+4
-0
En comptes de posar "que alguns troben horrorosa" haurieu de posar: qui no ho troba horroros?
Solucions efectives
Anònim, 14/05/2018 a les 20:48
+7
-0
Una bona manera de no mossegar-te les ungles😂Una mica de mal rotllo
mossegar-te les dents...
Idk
Anònim, 14/05/2018 a les 20:51
+10
-0
Si te pones eso, debes “molar” mucho😉 ba dum ts
Horroros
Anònim, 14/05/2018 a les 21:11
+1
-0
Dos paraules Quin Fastig
No es una moda!
Anònim, 14/05/2018 a les 21:55
+2
-0
Em dona molta rabia que sempre poseu “ la nova moda” quan no es moda nomes era algo que s’aburria i da posat a fer aixo. Que una persona o faci no ho fa tendencia o moda
Seriousament...
..., 14/05/2018 a les 21:58
+0
-0
quin fàstic
Hola
Anònim, 14/05/2018 a les 23:32
+4
-0
A sobre se les curren I tot 😂
Quin fàstic
Anònim, 15/05/2018 a les 07:48
+0
-0
A mi emb fa molt fàstic
WTF!
Anònim, 15/05/2018 a les 10:20
+2
-0
HORROROSES
Horrorosa horrorosaaa....
Anònim, 15/05/2018 a les 15:39
+1
-0
No entenc prk heu de dir tot el rato horrorosa, una cosa es que no us agradin a vosaltres q es perfectement aceptable, pos al igual k a vosaltres no us agrada tamb hi ha gent a la que si els hi agrada, i vosaltres no teniu dreta dir si es horroros o no.

Dsps la gent va dient que ens tenim k respectar, respectar els gustos de l'altre gent etc.

Bno aixo va dirigit a tots el que comenten es horroros bla bla bla... i tmb als redactors.

Dw❤

Estic d'acord pero...
Anònim, 16/05/2018 a les 09:33
+0
-0
Respecta tu tamve la opinio i les valoracions dels altres no? Si algu ho troba horroros es lliure de expressar la seva opinio cap aquella cosa que a ell o a ella no els agrada, no ets ningu tu tampoc per dir que no poden dir que es horroros, gràcies😘