Així és la campanya de moda que està arrasant a les xarxes socials

| 15/05/2018 a les 13:40h
Arxivat a: TENDÈNCIES, moda, autoestima

#InYourOwnSkin. Aquest és el nom que Missguided ha escollit per la seva nova campanya, una de les més aplaudides a Twitter en els últims mesos. I és que, tal com el seu nom indica, la marca de roba britànica vol animar a tothom a estimar-se tal com és, amb imperfeccions i defectes inclosos.

Al catàleg que ha publicat la companyia hi apareixen sis dones amb pells que no estem acostumats a veure en la indústria de la moda. Pells pròpies, amb caràcter i que s'allunyen dels estàndards de bellesa imposats per la societat. Una d'elles està plena de pigues, una altra és albina i una altra té marques de naixement, per exemple.

No és el primer cop que Missguided llança una campanya "body positive". L'any passat la marca va posar en marxa #MakeYourMark, una col·lecció protagonitzada models amb diferents tipus de cossos, talles i sense cap retoc.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.