5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 110]

| 11/06/2018 a les 20:30h
Arxivat a: INTERACTIUS, hot, rànquing


Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.
 

Versió sense Playbuzz:

Noia, 15 anys
Jo encara no he tingut cap experiència Hot amb ningú però l'altre dia, estàvem a classe i em va entrar un calentón imaginant me coses amb el meu millor amic... Total, que com m'assec al final de tot, la costura del pantaló em tocava el xixi i em vaig començar a moure i a passar-me el bolígraf fins que em vaig correr. Ningú se'n va adonar xd.

Noia, 17 anys
Tinc un nòvio des de fa un mes i estic molt pillada. L'altre dia em va acompanyar a comprar una cosa al centre comercial i jo tenia ganes de pixar. Vaig entrar al lavabo de noies i ell em va seguir. Al final vam entrar al de minusvàlids, ens vam tancar i vam començar a fer-ho sobre la pica JAJA tot molt semat. Després al sortir ens vam trobar a la meva mare esperant fent cua al de noies i ens va pica l'ullet... vaia vergonya... jajajaja

Noia, 15 anys
En una excursió de l'institut a l'autobús em va tocar esmentar-me amb un noi que feia temps que tontejavem molt endarrere i no hi havia ningú darrere nostre. En un moment així tontejant ell em va posar la mà a la cuixa i jo vaig fer com si res, ell la va començar a moure i total, va acabar dintre les meves malles, va començar a fer-me dits. Després em vaig assentar a sobre seu dissimuladament i em movia expressament per posar-lo hot, es va acabar corrent XD. Ningú va notar res.

Noia, 18 anys
Per celebrar els meus 18 vaig anar amb una colla i la noia amb qui estava de lio. Vam anar a passar el dia a la platja i quan vam arribar al seu pis d'estudiants, no hi havia ningú perquè era dissabte, ens vam començar a liar i a treure'ns la roba. Les dos estàvem molt calentes. Jo mai no havia fet res així amb una noia però com que ella sí que tenia experiència em vaig deixar portar. Va ser el millor orgasme de la meva vida.

Noia, 16 anys
vaig MOLT calenta per la vida i ara em parlo amb un tio de la meva classe i tenim converses molt hot per whatsapp. Ens hem liat més d'una vegada però no passa res mes, i sempre em quedo amb el calenton després xd A algú més li passa??

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Noia, 13 anys
Anònim, 11/06/2018 a les 22:15
+4
-9
Soc una persona que va molt calenta per la vida i faig 1r i mhe liat com amb uns 20 tios o aixi... Em van demanar per follar i vaig accedir, resulta que era mentida quina decepcio.
per la del bus
Anònim, 11/06/2018 a les 22:30
+0
-2
a les excurcions no podeu triar la parella de seient? com q dius em va tocar assentarme amb....

nose eh nomes pregubto
Experiència molt molt Hot
Noia,16 anys, 11/06/2018 a les 23:04
+1
-0
Dons be fa cosa casi dun any vaig decidir anar a estudiar un trimestre fora per apendre angles, total que un cop allà, va ser el desti o algo que a la meva housefamily hi havia un noi de 17 anys català que em posava molt, total que durant aquells mesos vam acabar fent de tot cosa que no mesperava , en qualsevol lloc possible Ya sigui casa o al camp etc i no ferho al tipic llit posa encara mes ja que es la por qur et puguin pillar, adictes a lo prohibit dos y sis
Ho heu de probar .
Noia, 13 anys
Anònim, 12/06/2018 a les 01:57
+4
-7
El altre dia estava amb el millor amic mirant una peli. Vam comencar a parlar, vam acabar liantnos i total. Que em va proposar que li fes una paja i doncs aixi va ser. Casi f****m pero estava sa mare a casa a la habitació. Si, tinc 13 i casi zusco ajajaj
Noia de 13 anys
Anònim, 12/06/2018 a les 20:11
+2
-1
Peŕo com pots haver estat a punt de f***** tens 13 anys jo tamb i el meu maxim a sigut lio ningun dels nens del mau institut pensa en follar
Per la resposta
Anònim, 12/06/2018 a les 21:38
+1
-1
Pensa ho pensan el q passa es q no Ho diuen xd
Noia 14 anys
Anònim , 12/06/2018 a les 15:11
+2
-0
Estava amb el meu millor amic mirant una peli a casa seva i te un germa d 16 anys q sempre em mira molt i el meu millor amic sen va anar al lavabo i el seu erma es va swure al meu canto i em va començar a mirar fixament i a tocar la cuixa total li vaig acabar menjant i haguessim acabant f*****t si no haguessim sentit la cadena dl vater massa hot.
Perque
Anònim, 12/06/2018 a les 17:46
+7
-0
Perque em posen tant els secrets lesbianics??
Dios no sap l oq em posa
Anònim, 12/06/2018 a les 20:39
+1
-0
El nostre proprofessor a q l' any q be ens canviaran de clases i tal
I llavors em fet un amic invisible i just ma tocar la noia q m' agrada (soc noia) i ella es hetero i ns q fer pq m'agrada i pensasar-hi em posa súper hot pq tambe tenim q intercambiar notetes i sol pensar-ho pffff
Ella e ala meva amiga i ns q fer pero es q em posa molt
La de les conversacions hot