patrocinat

​4 dels millors viatges per fer durant les vacances

| 12/06/2018 a les 12:40h
Arxivat a: INTERACTIUS
Imatge il·lustrativa
Si ets una persona que li agrada viatjar, conèixer noves cultures, nous plats, volem compartir amb tu les recomanacions que els amics del Campus CETT-UB, experts turístics i gastronòmics, ens han recomanat.

Què és el més important a l'hora d'escollir a on volem viatjar?

És molt important tenir en compte diversos factors com són el pressupost econòmic de què disposem, el temps o l'objectiu del viatge, així com les preferències personals però, sobretot, és important observar què ens poden oferir determinats destins pel que fa a l'oferta cultural, entorns paisatgístics, activitats d'aventura o la seva gastronomia i història.

Aquest és el rànquing de destinacions recomanades pel Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT-UB:

 


T’agradaria convertir-te en una persona experta en Turisme? Al Campus CETT-UB descobriràs tots els nivells de formació que s’hi ofereixen, des de cicles formatius fins a graus, màsters i postgraus. 

Amb quasi 50 anys d’experiència, el Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT-UB et proporciona totes les eines i les claus que necessites per arribar a ser allò que sempre has desitjat. 

Vols saber més sobre els estudis del Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT?  Per rebre informació omple sense cap compromís el formulari que trobaràs més avall:

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

No hi ha cash
Anònim, 12/06/2018 a les 18:00
+18
-0
Podeu posar trucs o coses per viatjar mes baratoo? Perque no hi ha pasta per ana r a cap daquests llocs
jajajajajaja
Anònim, 13/06/2018 a les 18:32
+1
-0
molt fan del comentari jajjajaja es vrd no hi ha money
No ho entenc
Anònim, 12/06/2018 a les 18:16
+12
-1
Opino que es una mica trist que poseu viatges només per la gent que te diners o s'ho pot permetre.
Aquest estiu no em puc permetre un gran viatje i tenia l'esperança de trobar aqui una opcio economica.
Pot ser es culpa meva que he entes el titul de larticle malament, si es aixi, podriao fer un llistat de llocs economics per viatjar.
Gràcies
Pd: perdoneu les faltas d'ortografia vaig amb pressa
Llocs
Anònim, 12/06/2018 a les 21:42
+2
-0
Llocs per viatjar més barats que els de l'exemple:
- Carcassonne
- Menorca
- Londres
- Tenerife
- Eivissa
...
Jo ja se
Anònim, 12/06/2018 a les 18:20
+5
-0
Jo ja se eos llocs on viatjar dir-ho es molt facil.
Algu mes te els típics pares que sempre viatgena 20min de la seva casa;( els diners es lo que faltenn
Okkkk
Ok, 12/06/2018 a les 18:27
+3
-0
Genial, Ara només em falten els diners xxdd
Egipte
Anònim, 12/06/2018 a les 19:52
+4
-0
Egipte es um viatge que no requereix un gran nivell econòmic, 400€ per pers potd anar i es el millor viatge k es pot fer. Desert, tombes, piramides, esfinxs, creuer pel nil, tribu, abu simbel, bossejar al mar roig i veure els espectaculars corals...

Es fascinant i no es molt car, de fet menorca ho es mes.
AAA
Anònim, 12/06/2018 a les 22:10
+0
-0
BTSSSSSSSSSSSSS COREAA DEL SUDD
NYC
Nova York, 12/06/2018 a les 22:25
+1
-0
Buaaa no em puc creure que aquest diumenge fagi 1 any del viatje a Nova York 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 😍
ÉS BRUTAAAAAAAL 😍😍😍😍😍😍😍😍
viatge fet
Anònim, 12/06/2018 a les 22:35
+0
-1
Jo ja tinc els billets per anar a Paris seraa lo millor del estiuuu😄
pero...
Anònima, 13/06/2018 a les 10:52
+2
-0
Però per què només parleu del menjar?? Hauria estat bé que expliquessiu també coses com llocs per visitar, i coses així, no només menjar ;)
abuurrimeeenttttt....
Anònimaa tetsss, 13/06/2018 a les 20:53
+0
-0
he viatjat a toots els llocssss......
redectorss feu una cosaa meessss guaaaaaaaiiii
no ma vui flipar ni res, pero la gent amb pasta(io)aixo ia s'ho ha fet mooolts cops.....(bnu o com a minim els del meu colee....St Gorge School)