ESPECIAL SELECTIVITAT

​Comprova si hauràs aprovat els exàmens de Selectivitat [TOTES LES CORRECCIONS]

Hem preguntat als estudiants de la sele què ha estat el més difícil i ens han dit això [VÍDEO]

| 13/06/2018 a les 08:39h
Arxivat a: EDUCACIÓ, selectivitat 2018, selectivitat, correccions, exàmens
Imatge il·lustrativa
A continuació trobaràs els pdfs amb cada examen i el seus respectius criteris de correcció de la selectivitat 2018:

Dijous 14 de juny de 2018

Física
 
Geografia
 
Dibuix artístic
 
Llatí
 
Matemàtiques
 
Biologia
 
Cultura audiovisual
 
Grec
 
Disseny
 
Literatura catalana
 
Tecnologia industrial


Dimecres 13 de juny de 2018

 
Història:
 
LLengua Estrangera: Anglès
 
Llengua Estrangera: Francès
 
Llengua Estrangera: Alemany
 
Llengua Estrangera: Italià
 
Ciències de la Terra i del medi ambient
Fonaments de les arts
 
Matemàtiques aplicades a les ciències socials
 
Electrotècnia
 
Història de l’art

Dimarts 12 de Juny de 2018

Llengua castellana i literatura:
PDF Examen / PDF Correcció

Llengua catalana i literatura:
PDF Examen / PDF Correcció

Economia de l'empresa:
PDF Examen / PDF Correcció

Història de la filosofia:
PDF Examen / PDF Correcció

Química:
PDF Examen / PDF Correcció

Anàlisi musical:
PDF Examen / PDF Correcció / Audició 1 / Audició 2

Dibuix tècnic:
PDF Examen / PDF Correcció

Literatura castellana:
PDF Examen / PDF Correcció

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

NO
Anònima, 13/06/2018 a les 13:03
+34
-0
NO LES. LES MIREU PERQUE SINO US RALLAREU I NO SABEU COM CORRETGIRAN
Opinió:
Anònimaa, 13/06/2018 a les 14:13
+4
-54
Vaig a 4t d’ESO, i només m’he mirat l’exam de català i filo eh
Crec que són fàcils i podria aprovar només amb els coneixaments que tinc, de veritat us mateu a estudiar mesos per això??
hhhhaaahahahahha
Anònim, 13/06/2018 a les 19:43
+28
-1
HAHHAHAHA CALLA LA BOCA ya veuràs el que t'espera...
No parlis sense saver
Noia que ha fet selectivitat 2018, 13/06/2018 a les 20:07
+22
-2
Si ens matem perque a part de catala i filo tenim altres assignatures com fisica, quimica, bio, eco, tecno,etc.. mirat aquets examens avera si ets capas de fer-los. Vaya tela
gff
Anònim, 13/06/2018 a les 20:09
+21
-0
No saps del que parles, és molt diferent mirar un examen durant uns minuts que fer-lo de veritat, és pot aprovar perfectament la sele pero una altra cosa es treure bona nota.
em
Anònim, 13/06/2018 a les 20:16
+14
-1
em carinyo precisament catala i caste ningu estudia, ho repassa 30min abans de l’examen
Fals
anonima , 13/06/2018 a les 23:04
+3
-4
No es x res però es impossible que ho sàpigues fer ja que mínim les subordinades son temari de batxillerat, les lectures obligatòries son també temari de batxillerat. La redacció, en canvi, una cosa es que puguis escriure, però ho has de fer correctament. A mes a castellà has d’estudiar TOT el castellà Pk la redaccio pot ser de qualsevol tema.
a veure
Anònim, 14/06/2018 a les 13:35
+3
-3
les subordinades les vaig fer jo a 3r d'ESO, no és per res
k tu les hagis fet a batxillerat no significa k algú k sigui de la ESO no les sàpiga fer
i en quant a lectures obligatòries.... ara seràs tu qui determina a quina edat exacta t'has de llegir un llibre? te'l pots llegir encara k no sigui una lectura obligatòria
i la redacció.... pk vagi a 4t aquest noi/a no pot escriure bé?
No corris tant!
Anònim, 14/06/2018 a les 15:27
+3
-1
Sóc una estudiant de universitat. L'any passat vaig fer la selectivitat. Sincerament si et penses que filosofia o Català és tant fàcil com sembla hauries de ser un superdotat per la edat que tens. O et passes la vida estudiant coses que encara no són per la teva edat (parlant psicològicament). Català no només es basa en comprensions lectores. També s'ha de saber la literatura catalana, la gramàtica, que per cert és una de les més complicades comparat amb la de castellà. I Filosofia em jugo la mà que no podries arribar ni tant sols al 4. En aquesta matèria has de demostrar que entens el concepte de cada filosofía i t'has de posar en la pell de cadascú. Per això estem mesos estudiant "per tot això" com tu dius. A part de les altres matèries. No vagis tant de sobrat i de moment preocupat per la ESO que ja et tocarà la selectivitat. Sort i ànims.
Cal estudiar però...
Anònim, 14/06/2018 a les 15:48
+1
-0
Jo faig 1r de batxillerat i he mirat el de català i, evidentment, en algunes preguntes m'han sorgit dubtes, però l'he trobat molt més fàcil del que esperava.
Per al de fals
Anònim, 14/06/2018 a les 16:30
+1
-1
Jo acabo de fer les oracions subordinades a 3d'ESO, i les lectures obligatòries amb examen hi ha 3 a cada curs (1 per trimestre) i les fem des de 1er d'ESO. Així que xapa la boca perquè no és fals. Una altra cosa són els examens d'altres assignatures però d'aquest comentari no pots respondre res
Ie
Anònim, 14/06/2018 a les 17:16
+1
-0
Si lany que ve fas bat ya et donaras compte de que lo xungo no es aprobar la sele, sino q arribar aixi q no parlis si no saps
tu creus tu
Anònima, 15/06/2018 a les 18:33
+0
-1
lo de l' examen de filo segur que nomes saps coses per la serie Merli, s' auria de veur esi series capaç de respondr etotes aquestes preguntes i aprobar-les
...
Anònim, 13/06/2018 a les 15:29
+3
-2
no va
mmmm na
claru claru, 14/06/2018 a les 18:42
+3
-0
Doncs si ja et saps el temari no se k estas fent a 4rt en comptes de fer la sele o estar a la uni, en fi...
bueno redactors
Anònima, 15/06/2018 a les 17:40
+2
-0
aqui ningu o la majoria sap res d' aixo, bueno si, de lo basic pero ya llati, greg i de mes que nomes es fan a batxiller depen de quin hagis escollit... la sele es molt dificil i les biblioteques es deuen petar cuan s' acosten aquets examens, jo del ministeri d' educacio eliminaba aquts examens, ja que potser amb la mitja seria suficient per fer la carera que vols, per que ho posen tan complicat?

PD: like si estas d' acord