5 adolescents expliquen la seva experiència més HOT [VOL. 112]

| 13/06/2018 a les 21:20h
Arxivat a: INTERACTIUS, rànquing, hot


Quina és la situació més pujada de to que has viscut? Pots enviar-nos la teva a través del formulari que trobaràs al final de l'article.
 

Versió sense Playbuzz:

Noia, 16 anys
Estava a casa meva sola mirant la tele, (els meus pares havien sortit)tal que vaig trucar a un amic per a que em vinguesi a fer companyia, estavem els dos al sofa mirant la tele, i em va començar a tocar la cama i em faig ficar molt hot, tal que yo li començo a tocar la polla i vaig acabar fent-li una mamada i ell dits...

Noi, 16 anys
Ja fa uns mesos que la meva millor amiga i jo vam passar a ser algo més que amics. Total que quedàvem per liar-nos. Però un dia que no hi havia ningú a casa meva ella va venir i ens vam posar a mirar una peli estirats al llit. La cosa cada vegada anava a més fins que vam acabar els dos despullats. Imagineu-vos la confiança que hi havia que vam estar fent-nos carícies tota l'estona. Això sí, va caure la millor palla de la meva vida.

Noia, 17 anys
Tornava de festa amb una amiga de classe i ella venia a casa meva a dormir. Anàvem aixi contentillas i tal anàvem fent balls de reggeton pel carrer. Quan vam ser a l'ascensor vam estàvem ballant molt hot i ens vam quedar les dos cares molt a prop i així en plan broma ell em va agafar del cul rotllo peli i de cop ens vam començar a liar a muerte. Com no hi havia ningú a aquelles hores vam tornar a apretar el 0 i vam baixar a baix de tot i vam tornar a pujar parant a tots els pisos. Amb aquest temps vaig tenir temps de menjar-li les tetas mentre ell em posava la per dins les calcetes. Sempre he estat hetero però aquesta experiència va ser molt hot, ho haig de reconèixer.

Noia, 16 anys
L'altre dia el meu grup vam sortir de festa però abans vam anar a sopar a un restaurant. A la taula de darrere hi havia un tio un any mes gran que jo i que em cundia molt (no havíem parlat mai en plan només hola i adéu) total que en el moment de fer bote em vaig rallar que flipas i em vaig pirar una mica més amunt d'on estàvem i em vaig trobar al pavo del restaurant. Vam estar parlant i manava fent preguntes en plan ets verge i tot aixo fins que sem va llançar. Vaig acabar fent-li una mamada al mig del carrer i ell fent-me dits. Total que ell va haver d pirar-se amb els seus amics i més tard ens vam trobar a al disco. Li vaig estar ballant twerk i vam acabar fo**ant a fora per acabar lo d'abans. El millor polvo de la meva vida.

Noia, 17 anys
Era la festa d'aniversari del meu nòvio (a casa seva) i els dos anàvem una mica contentes... Total que jo vaig pujar al pis de dalt al lavabo i ell em va seguir, i quan em va veure em va agafar en braços i em va portar fins al seu llit... Vam començar a fer-ho i com que anàvem borratxos no em va fer vergonya demanar-li que em posés un dit al cul mentre f*llavem... Pff ens va posar moltíssim, ho heu de provar.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

Que cony?
Anònim, 13/06/2018 a les 21:54
+13
-0
Aqui tothom folla com conills o que?
Per la del dit al cul
Anònim, 13/06/2018 a les 22:42
+6
-1
No se't queda el dit ple de merda?
Indignada
Anònima, 13/06/2018 a les 22:49
+11
-1
Noies!!! Com podeu quedarvos contentes en fer una mamada i que ells solament os fagin dits o sento molt pero una mamada no es equivalent a dits una mamada es equovalent a que et menjin el cony
Algú mes?
Anònimaa, 13/06/2018 a les 22:51
+6
-0
Soc una tia i tinc moltes ganes de liarme amb una altra noia ja que totes les que ho han fet diuen que es lo millor o que es molt guai jajaja
Jo
Anònima, 14/06/2018 a les 09:12
+2
-0
Tinc moltes
Jo també però...
Anònima, 14/06/2018 a les 09:37
+8
-0
No és només pel morbo de "provar". Jo sóc lesbiana, ja sóc bastant grandeta (estic a la uni) i mai he fet res de res :') jajaja Molta sort amb la teva experiència! Explícala aquí quan et passi xD
Festes tremp
Anònim, 13/06/2018 a les 23:36
+1
-0
no soc dalla però a vegades vaig a Tremp i aniré a la festa major, se que encara queda molt pero bueno, el cas es que no conec a ningú i menys de la meva edat (16-18) , si sou o estareu per allà podríem quedar????
Una pregunta
Anònim Sexy, 14/06/2018 a les 00:19
+9
-4
Alguna noia que es vulgui enviar fotos hot i tal? Soc tio 18 i estic bo, no es cap broma encara que se que es raru pero puseu insta o algo pliss
...
Anònim, 14/06/2018 a les 17:35
+2
-0
Deixa el teu instaa. De quina edat a de ser la tia??
POSEU INSTA
Anònima, 15/06/2018 a les 00:02
+1
-0
Poseu insta tots els que vulgueu, tinc 16💛
Pel de l'insta
Anònim, 16/06/2018 a les 08:19
+0
-0
Sóc noi i hetero però el meu insta és: notebookofownpoems. En tinc un altre, però no en penjo de fotos: notebookofownstories. Per cert, si em segueixes, penja una foto fen-te una palla si et plau i a més si estàs tan bo... I quedem algun dia per liar-nos, que encara no ho he fet i menys amb un noi però només de pensar-ho em posa la idea. M'agradaria, encara que sigui hetero, fer-li una mamada a algun noi i encara no n'he tingut la ocasió.
No se q fer....
Anònim💜, 14/06/2018 a les 00:26
+5
-2
La meva mare es la jefa d’un restaurant i un treballador de 24 anys està casat i li tinc unes ganes , ens fem mirades i coses . L’altre dia m’obre per wats i hem diu q vol algú amb mi però en secret en plan “ folla amics “ perquè esta casat i la meva mare ns que fer m’ha dit que farem ho que jo digui i jo vull follar i tot perquè m’ha dit que hem vol fer petons per tots llocs i li tinc moltes ganes .QUE FAIG ??? QUIN LIO !!!,
Respecte
Anònima, 15/06/2018 a les 12:52
+0
-0
Intenta respectar també a la seva parella i en tot cas digali que trenqui abans amb l'altre o si la seva parella li sembla be que tingui aquesta relació oberta.
Has de respectar!!!!
Important: Dit al cul
Anònim, 14/06/2018 a les 01:34
+3
-0
Tinc una pregunta, em quan li poseu el dit al cul a la vostre parella despres no us fa pudor?
Esq a i em fa cosa quee meu novio me'l posi per això
Sóc la de la publi
Anònim, 14/06/2018 a les 16:17
+0
-0
Hola!!! Si et fa cosa et recomano que ho provis de fer-ho just quan t'acabis de dutxar i sense haver anat al lavabo, però de totes maneres ni et queda el dit ple de merda (nomes faltaria, no et vas cagant per la vida) ni fa pudor ni res per l'estil... A veure que és 1 dit eh no arriba gaire lluny!
Dit al cul guapi
Anònim, 14/06/2018 a les 18:02
+0
-0
Es renta la mà i apa, si hi ha confiança ni n’hi ha per tant. A mes, si te’l nateges bé abans (amb el xorro d’aigua de la dutxa per exemple, o amb una cosa especial per netejar-ho) en principi no hi ha d’haver problema.
Noi de 19 anys
Anònim, 14/06/2018 a les 03:20
+19
-0
Gent de 16 anys follant a tope i aqui estic jo q soc verge i m'he liat nomes un cop..
Tranki
Anònim, 14/06/2018 a les 17:16
+2
-0
Tranquil que no ets l'únic!!