TOP 5: els millors jocs de taula!!!

Aquest cap de setmana pinta que farà moooooooolt fred!!! us proposem els 5 millors jocs perquè convideu els amics a casa i no us congeleu al carrer!

| 03/02/2012 a les 18:02h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Twister, Tabú, Cluedo, Jocs de taula, Monopoly, Party&Co
1. Per començar un clàssic que mai falla, El Monopoly. Aneu comprant carrers i feu-vos rics a costa dels vostres amics!!! Les partides solen durar força estona així que si teniu tota la tarda és ideal.




2. Tabú: Riureu de valent!!! es tracta d'endevinar paraules sense poder dir algunes paraules que trobareu en una targeta. Es juga per equips per tant podeu fer pinya i passar-ho super bé!!!




3. Party&Co. És sense cap mena de dubte el rei de les festes i les tardes de pluja!!! Es tracta d'un joc per equips on haureu de passar diferents proves: endevinar paraules, endevinar dibuixos, fer mímica, i demés ximpleries que us faran riure de valent.




4. Cluedo: teniu fusta de detectius? al Cluedo ho podreu demostrar!!! es tracta de resoldre un assassinat. Qui el resolgui guanya!!!






5. Twister: hem volgut deixar-lo pel final per ser el millor joc del món si sou un grup de nois i noies. És una estupenda manera de trencar el gel, ja ens enteneu... és força inevitable acabar caient a sobre del noi o la noia que t'agrada!!! sense voler eh!!!


COMENTARIS

---
Anònim, 03/02/2012 a les 18:33
+41
-17
Els tinc quasi tots, aixo si... e jugat a tots <3
dfxvfs
Anònim, 03/02/2012 a les 18:33
+13
-18
cadascú té el seu gust
;)
Anònim, 03/02/2012 a les 18:33
+19
-12
M'agrada el monopoli i el party jejejej com els classics cap! ;)
eing?
Anònim, 03/02/2012 a les 18:34
Molt interessant
+169
-19
Des de quan el Twister és joc de taula?
anna
Anònim, 03/02/2012 a les 18:35
+5
-22
ni han de mes guais
Monopoly!
Carla, 03/02/2012 a les 18:35
+15
-25
El Monopoly! Un clàssic des de ben petitons!
Però el Party & Co també està molt bé!!!:D

PD: Primera!!
Anaa!(:
Anònim, 03/02/2012 a les 18:36
+6
-15
Jo tinc el party&co i m'agrada molt! em ric molt jugan aquest joc! (: I per aquesta tarda de fred, estaria bé jugar a un de jocs de taula! jo ara jugaré al MONOPOLY! jajajaja
.
Anònim, 03/02/2012 a les 18:38
+2
-9
el millor joc es el risc energetic
els tinc tots
Anònim, 03/02/2012 a les 18:44
+5
-9
lA VERITAT ESK ELS TINC TOTS KIN ABURRIMENT
fgdg
Anònim, 03/02/2012 a les 18:48
+0
-21
jajjajajajajaja tontoooooooooooooooooooooooooooooooooooooos
tots sou tontos estic molt boja jajajajjajajaa
jajjjajajajajajajajajajajeuiehroh`
fhrnutgbheiñp
m'agradaven tots els jocs ja no jajjajaajajajaj
jajajajaja :)
jocs, 03/02/2012 a les 18:49
+9
-4
tot son genials! amb el twister em vaig riure tant que casi em pixu a sobreee! jjajaa
fgdg
Anònim, 03/02/2012 a les 18:49
+0
-14
jajjajajajajaja tontoooooooooooooooooooooooooooooooooooooos
tots sou tontos estic molt boja jajajajjajajaa
jajjjajajajajajajajajajajeuiehroh`
fhrnutgbheiñp
m'agradaven tots els jocs ja no jajjajaajajajaj
Per la ''fgdg''
Anònim, 03/02/2012 a les 18:52
+7
-3
Si estas boja, veste'n a donar un passeig amb els teus amics, si es que tens i deixan's a tots en pau. Ah, i no se quants anys tindràs però pel teu comentari sembla que uns 6 o 7. ;)
Sin comentarios...
Anònim, 03/02/2012 a les 18:53
+6
-5
Aquests jocs, son de l'any de la Picoor!! La meva profe de 58 anys encara hi juga (apart del Twister, perque no es pot moure gaire hehehe) i un dia els va portar a classe! WTF! :p
;)
Anònim, 03/02/2012 a les 18:53
+5
-3
tota la meva vida jugant al ponopoly i encara ara em tenen qe esplicar ocm jugar pqe mai se'm quedaa ajajjaj TT

i tot un clàssic: el twister! xD
Per la ''fgdg''
Anònim, 03/02/2012 a les 18:54
+4
-2
Si estas boja, veste'n a donar un passeig amb els teus amics, si es que tens i deixan's a tots en pau. Ah, i no se quants anys tindràs però pel teu comentari sembla que uns 6 o 7. ;)
!!!!!!!
anònim, 03/02/2012 a les 18:57
+2
-2
la de sin comentarios... tu si que ets de l'any de la picor tiaa pero si tu en tens dos d'aquests jocss!!!
:D
qu..( noia ), 03/02/2012 a les 18:58
+4
-3
uoo uoo que mitos :D
Sin comentarios...
Anònim, 03/02/2012 a les 19:00
+0
-2
Tia,si Tu els tens TOOOOOTS! hahaha
¬¬
Anònim, 03/02/2012 a les 19:57
+0
-3
ODIO LA VIDA.
:)
Anònim, 03/02/2012 a les 21:12
+1
-2
Els tinc tots! Però la veritat, fa un segle q no hi jugu...
anonim
*:), 03/02/2012 a les 22:57
+3
-2
els tinc tots i el party & co i el tabu m'encanten, pero el cluedo le perdut... xDD
.,.,.,.,.
Anònim, 05/02/2012 a les 17:00
+0
-3
xdddddddddddddddddd tristisim fer un article sobre aixo
DUBYDUU!
Anònim, 05/02/2012 a les 17:06
+1
-2
MMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNCCCCCCCCCCAAAAAAAANNNNNNNNTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNN !
MOLEN , MOLEN !
*__*
Anònim, 05/02/2012 a les 18:19
+3
-1
em mola la idea del Twister *_*
pero els altres tanmbe son molt divertits
joocs de tauleta