Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto

TEST: S'està 'enxoxant' de tu?

A tots ens agradaria poder saber què pensa exactament de nosaltres aquell noi que tant ens mola. Sent el mateix que jo sento per ell? Com que encara no s'ha inventat l'aparell que ens ho permeti saber, us proposem aquest test que potser us ajuda a aclarir els vostres dubtes.

| Actualitzat el 20/02/2012 a les 17:20h
Arxivat a: tests, enxoxant, test, ell, ella


S'està 'enxoxant' de mi?
Quan parleu pel Facebook o pel WhatsApp...
Quan us trobeu pel carrer...
Aneu de festa, i quan el veus...
Sovint té rotllets amb altres ties?
T'escriu cosetes al Facebook?
T'ha tirat mai la canya?
45 a 60: Enxoxat és poc! Li moles, està claríssim. Segur que es passa el dia pensant en tu i buscant la manera d'aconseguir-te. El tens hipnotitzat i està esperant d'un moment a l'altre que te n'adonis. Reacciona!

20 a 40: Sent alguna cosa per tu, però no ets l'única. T'aprecia, li caus bé i no descarta tenir alguna cosa amb tu, però de moment no vol comprometre's amb cap noia i prefereix viure al seu aire mentre s'ho pugui permetre.

0 a 15: Ets una noia qualsevol entre les moltes que coneix. Té coses a fer que li interessen més que conquistar-te, i això significa que no sent cap mena d'atracció cap a tu.

COMENTARIS

+6
-54
jijiijij
tomaaaa, 20/02/2012 a les 17:33
Primeeeeera:)
+12
-64
rgsdf
claudiereta, 20/02/2012 a les 17:34
porfiiiiin primeeraa!! porto temps esperant aquest momeent!
Molt interessant
+116
-14
amor!
junhjn, 20/02/2012 a les 17:35
puuff jo ja savia k ell no mestimava.. però igualment les coses s' han dintentar fins que s' aconsegueixen... IVAN TESTIMO!ningu ha de perdre l' esperança! visca l'amor!:)
+28
-7
Sent alguna cosa per tu, però no ets l'única.
Cristinaa, 20/02/2012 a les 17:37
Bueno... algo es algo no? :)
+12
-7
wedf
Anònimaaaa, 20/02/2012 a les 17:38
30 TT bueno espero que es converteixi en un 60 a tots!
+31
-6
penoos! TT aajbasjb
Anònim sdjbs, 20/02/2012 a les 17:47
un 5! jo ja sabia que no li agradava però un 5? això es penós!
agafare una depressió! TT
ajajjaa
+9
-7
:D
Gal·la, 20/02/2012 a les 17:59
45! Justet però no em puc queixar! El problema és com avançar... m'hi tiro jo o espero a que s'hi tiri ell? :S
+7
-7
(:
Lauraa., 20/02/2012 a les 18:10
50! geeeeeeeeeent que faiiig mi tiiro?;$
+8
-7
:S
Anònima, 20/02/2012 a les 18:38
20... m'esperava més, ara m'eu desilusionaaat :/
+9
-6
:S
flipkjnmstfdsdgaerhio, 20/02/2012 a les 18:43
20...wno t'estimoo Alo!! :P
+6
-4
40
Anònima2334, 20/02/2012 a les 18:49
Bf...el problema esque té novia i ma confesat que li molo jo, pro no la vol deixar perque tambe l'estima:/
+6
-3
xaxaxannan
jngjdbngjdb.n , 20/02/2012 a les 19:03
jajaja que ve aquets test! Ara sé que els dos este,m enxaxonats*________*
PD:Aixó noiu de l'usuari, es una puta merda,ara posu un nom per puderu publikar i em diu que js hi ha un usuari am el nom.. siusplau feu algu:$
+13
-6
s'ekivoka
@adolnaia, 20/02/2012 a les 19:05
akest test pot estar ekivokat si casi no el coneixes no saps k pensa de tu. a lo millor es molt reservat i per aixo no et parla,no et posa coses al mur etc...
tot va depen de com es el noi.
Aixo va per les noies que no els hi ha anat b el resultat, que no es deprimeixin i que continuin intentanlo
+3
-2
Vinga
AnònimYTHU, 20/02/2012 a les 21:18
60 KINA LOCURA YUO TAMBE ME L'ESTIMU MOLT
+3
-1
poseu-ne més
anoooooonim, 21/02/2012 a les 14:35
poseu més teeeeeeest que molen moltsíssim:D
+1
-0
magraden els teest
Anònimaa, 21/02/2012 a les 21:09
20 sta be no? magradaria tenir mes pero buenu es lu qe ia
+1
-0
Martinet..
Anònimaaaaaaaaaaaka., 22/02/2012 a les 12:49
25.. sé que és impossible pero porto un any pillada y.. MARTÍ, T'ESTIMO!
+1
-0
bueenuu
ekfek, 25/02/2012 a les 14:23
40 TT pero no esta malament xD
+0
-0
Sent alguna cosa per tu, però no ets l'única
Julietta, (@@sergiferr)04/03/2012 a les 21:55
Homee, jo sabia que n'hi ha una altraa.. el que no m'esperava es que també sentís algu per mi, però ja podria ser, que cada dia ens portem millor :)
+2
-0
k be...
Adrianetaaa (Adri), 09/03/2012 a les 15:22
Un 60 ya sabia k estaba colat pr mi li dire... k l'estimo!!!!!!!!!!!!
+0
-0
35
Usuari123456789, 31/03/2012 a les 10:01
només dir que...Vicenç, t'estimu
+0
-0
ines
Anònim2345678, 02/04/2012 a les 12:25
Inés! t'estimo, no se si veureas aixo, no ho crec, pero t'estimo!
+1
-0
joo tst moltt
bojos/es everywhere, 07/04/2012 a les 11:12
enxoxada enxoxadissima tst lol
+1
-0
J
Jenni, 07/04/2012 a les 19:19
m'ha donat 45 potser m'estima de veritat que faig? Em llenço però i si m'arriba el NO de resposta:/
+1
-0
:$
jvbghdfjksbgt, 20/04/2012 a les 20:30
Ja m'ho pensava que no m'estima del tot i que no vol res de moment pero per intentar no fan paga me'l estimu molt jo... estic super bé amb ell i tal mentres siguesim amics em val però si fosem algo més que amics encara seria molt millor :') T'estimo Franscesc
+1
-2
nooooo
1817, 15/08/2012 a les 01:51
noooo, noooo vull k astigue enamorat de miii un 55 per la mort de deuu pero per k tot me pasa a miii
ja me van tres al darrere i ell... ara es lo kuart i aixo k tink novio pero estos kuatre... pareixen acosadors maree meuaa pero se pot saber k tink k los enamoraaa?????
:(
+2
-0
42TVB$5GTVHGVTR
Anònimwerbvt4bT42V, 13/01/2013 a les 00:42
LI MOLO AL NIALL !!!!!!!

I LOVE NIALL AND 1D

(ja se k em direu friki per s'em en fot pel cul )
+0
-2
frikiiii
Anònimwerbvt4bT42, 13/01/2013 a les 00:45
la de dalt k cony et passa tio!!
+1
-1
arhrwgfhgbnmm
Anònimwerbvt4bT42teg, 13/01/2013 a les 00:46
No em pasa res retrasada mental !!!
+0
-1
tontaaakaaaaaaaaaaaaaaa!!
Anònimwerbvt4bT42te, 13/01/2013 a les 00:51
STAMOS LOKOS?!?!? PAVAAAA
+1
-0
oooooh,noo