TEST: Acabareu sortint junts?

Aquesta és la gran pregunta que ens fem tots quan coneixem algú que ens agrada i veiem que a ell també li agradem: "Acabarem sortint junts?" Respondre això és complicat, però potser aquest test us ajuda una mica.

| 20/02/2012 a les 19:03h
Arxivat a: TESTS, sortir junts, test


Acabareu sortint junts?
Quina relació teniu actualment?
Quan fa que t'has penjat d'ell/a?
Quan quedeu i us trobeu com actua ell/a?
Cada quan quedeu?
Alguna vegada heu parlat de què passaria si fóssiu novios?
Quan aneu pel carrer et fa alguna mostra de carinyo?
Després d'una cita arribes a casa i...
55 a 70: És qüestió de dies o hores! Compliu tots els requisits per convertir-vos en parella! No forcis les coses, això sortirà sol. Però estigues tranquil/a que pinta molt bé!
 
30 a 50: Li agrades però de moment sembla que aquesta persona no té intenció de tenir alguna cosa més amb tu que un rotllo. És probable que seguiu així, d'aquí uns dies canvii d'opinió.
 
0 a 25: Això no pinta bé. Et té com un amic/ga amb dret a... i prou. No sembla que tingui cap intenció de sortir amb tu. Decideix si vols passar pàgina o seguir amb ell/a sabent que això no arribarà enlloc.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

ueee
hahahahahhahahahaah, 20/02/2012 a les 19:12
+35
-9
AISS M'HA TOCAT 60!!!!
THUMBS UP FOR ONE DIRECTION IN SPAIN
GUAI
Marta 365, 20/02/2012 a les 19:13
+5
-4
El test està molt b!!
hhhhh
Anònimujdfnjdnk, 20/02/2012 a les 19:13
+4
-4
tomaaaaaa si que acabaré amb ell!!
bvfjjnve
lololololololo$:_, 20/02/2012 a les 19:14
Molt interessant
+133
-2
algun d'aquest tests deprimeixeh si et surt el resulat molt baix..t.t
Sou els millors!
bvfjjnve
lololololololo$:_, 20/02/2012 a les 19:15
+6
-0
algun d'aquest tests deprimeixeh si et surt el resulat molt baix..t.t
Sou els millors!
plisss
ps ok, 20/02/2012 a les 19:17
+22
-2
feu un test pels que nomes coneixem al noi/noia k ens agrada de vista pliss
yeaah 60!
dos noies!, 20/02/2012 a les 19:25
+6
-1
i si són dos noies també val? :)
Lalalalala*-*L♥
AnònimDFSFASF, 20/02/2012 a les 19:27
+21
-2
15%
foreveralone:'(
jfn kjdjdjnvj ej bneñqw
Anònimus, 20/02/2012 a les 19:34
+0
-2
60!!!!!
i love you !
loveisintheair, 20/02/2012 a les 19:45
+1
-2
70 jajaja, esq ja som parella i stic molt enamoradaaaaaa! :D
trolaaaaa
ñeñeñe, 20/02/2012 a les 19:58
+5
-0
estic sortint amb aauesta persona i em surt un 25 wtf xd l'estimo igual eh? jajajaj
jj
helena_apustuflann, (@@A_Esparducer_S)20/02/2012 a les 20:07
+7
-0
forever alone!!!! 20...
hagrbgf
Nataly, 20/02/2012 a les 20:25
+15
-0
Aixó va per a les persones que els hi ha surtit el resultat baix: No us deprimiu, numes es un test de no res, les coses poden canviar!
holaaaaaaaaa
algú, 21/02/2012 a les 14:33
+8
-1
poseu més test d'aquets d'amor que molen molt!!!! :)
tomaaya!:$
siilviaa, 21/02/2012 a les 19:03
+1
-2
acabareeem juunts ueueueu!!!:$ jajaja m'agrada :)
dfgyhjuklmfrsdfihk
mikel iglesias puton, 01/03/2012 a les 18:36
+5
-1
m'ha sortit 55!!!!!!!!!!!!!!!! me'l tiro dema mateix:)
ooiooiiioii...
Anònim124, 13/03/2012 a les 22:30
+3
-0
m'esperava una miquetona més... TT que maal!
Yeeeeeeep
GIngerrr, 27/03/2012 a les 23:05
+1
-0
Síiiiiiiiiiiiiii tan de bo sigui això! 55 PUNTS
LoVe
bojos/es everywhere, 07/04/2012 a les 11:04
+1
-0
more love in my Eso!!!!!!!!!!
tst lol
gfhuymj
Anònimjhgfj, 22/04/2012 a les 21:01
+2
-0
i si ell te vergonya que passa? no conta? perque jo he posat lu piutjor en totes perque es el que pasa, pero jno es que no li agradi, es que ell es mor de vergonya!!! ho noto jo i a mes mo diu totom!
fals!
nopnop., 22/04/2012 a les 21:05
+3
-0
Això es falç perquè he calculat com estava amb una noia fa poc temps hi m'ha donat un 25! i...ja portem 3mesos i la cosa va a més, amb l'amor mai s'ha sap, però segurament serà algú bo si el controles i el cuides :D

i t'ho diu un noi..!
...
Guille A Sekas, 17/05/2012 a les 21:59
+3
-0
En el meu cas l'ha encertat, però això no vol dir que l'hagi clavat, hi ha molts caràcters.. per exemple hi ha gent mes tímida que no va agafada de la ma i te mes ganes que ningú!
Hi ha gent falsa que et fa creure el que vol per tant aquests tipus de test no són fiables, em sap greu!
M'ha sortit 20 i estic penjadíssim d'ell
DJ Warch, 18/05/2012 a les 13:19
+1
-1
A mi m'ha sortit 20 i estic súper penjat d'ell. Fa molt temps que vaoig descobrir que era gai però mai havia estat penjat de cap tiu com ara. No sé si després del que diu el test seguir pensant que tinc possibilitats amb ell o no. Em podeu ajudar? Què en penseu, ataco o m'oblido d'ell?
M'ha sortit 20 i estic penjadíssim d'ell
DJ Warch, 18/05/2012 a les 13:21
+1
-0
A mi m'ha sortit 20 i estic súper penjat d'ell. Fa molt temps que vaoig descobrir que era gai però mai havia estat penjat de cap tiu com ara. No sé si després del que diu el test seguir pensant que tinc possibilitats amb ell o no. Em podeu ajudar? Què en penseu, ataco o m'oblido d'ell?
:)
:D, 18/05/2012 a les 22:07
+0
-0
ma encantat akest test adolesents.cat feuu testoos tippoo aquet!


PD: pero ma deprimit una mica...
:)
:D, 18/05/2012 a les 22:12
+0
-0
ma encantat akest test adolesents.cat feuu testoos tippoo aquet!


PD: pero ma deprimit una mica...
TT
8!, 08/10/2012 a les 21:07
+0
-0
A la merdaa...20 ! no està fet per mi aquest :/