Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto

MODA: La "xurri" de Cristiano Ronaldo amb un vestit de color mostassa

Diuen que per gustos, colors. Doncs Déu n'hi doret amb el color que ha escollit Irina Shayk en el seu darrer vestidet públic! És aquest modelet mostassa! Us agrada?

| Actualitzat el 20/02/2012 a les 19:43h

COMENTARIS

Interessant
+85
-29
:S
fyhgkjdcs, 20/02/2012 a les 19:58
No magrda gaire la veritat, ni la trobu gaire guapa en akesta fto..:S
+12
-48
Oleee yo
Diana, 20/02/2012 a les 20:05
segonAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa la amaaaaaaaaaaaaaa im sexy and i know it
+11
-20
GG
GG, 20/02/2012 a les 20:07
FEOTA!
+19
-19
TERCER??? I K ¬¬
Weaaaaa, 20/02/2012 a les 20:07
PFF VAIA NOTICIA !!!! bnw almenys tercer,



PFFFFFF com si va am un vestit morat , k mes dona com vagi ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
+3
-15
ok
jooooo, 20/02/2012 a les 20:08
cinquenaaaaaaaaaaa!
+25
-11
quart
psixos, 20/02/2012 a les 20:08
aquesta li queda be toot!!!
+29
-6
.
djsgj, 20/02/2012 a les 20:09
haver, ara es porta el GROC(si, està de moda), aixo demostra sap anar a la moda i vestir amb estil, un altre tema es que no ens agradi el vestit!
+17
-5
mndsf
brit, 20/02/2012 a les 20:10
A mi si que m'agrada ademes amb els loubuiton li dona un toc mol chic
+7
-6
lerere
jujijujiu, 20/02/2012 a les 20:11
pues mol bé, com si el vestit és de color ketchup! pf X.X
+2
-5
a
fdvcewds, 20/02/2012 a les 20:14
ý?
+9
-3
like it
superCOOL!, 20/02/2012 a les 20:15
anda qe no,,.. DIVINA DE LA MUERTEEEEEEE :)!!
+8
-4
*___*
Lara, 20/02/2012 a les 20:15
M'encanta ella. El vestit li queda be, pero les sabates granate no peguen massa!! L'abric no m'agrada gens.
+7
-1
:)!
Criiis!, 20/02/2012 a les 20:17
pels de daalt:
que siguii la novia del cristiano no significa que no siguii guapaa! com podeuu diir qe li qedaa malameent? aneeu a afflelou qe us regalen 3 gafaas por el precio de unaas!
+3
-2
2erwds
rewds, 20/02/2012 a les 20:44
noo magrada, pero li queda moltbee!
+3
-2
asdfgh
r2d2, 20/02/2012 a les 21:13
mencanta! :D
+3
-4
*_*
Alejandra, 20/02/2012 a les 21:20
El vestit és preciós... el color mencanta!!!!!!
+3
-3
lfihsdguja
juuuuapa!, 21/02/2012 a les 12:59
UUUUUUUUUUUUUUUUUUhh:$ Cooolor mostasssaaaa!!!
+3
-1
skajtañ
martaaaaaaaaaaaaaaaa, 21/02/2012 a les 15:27
si, encara k si fos un altre color estaria millor pero esta molt be
+2
-0
guapiisiima!
Miiire!, 22/02/2012 a les 12:04
està preciosa! el vestit totalment a la moda i les Louboutin, que he de dir? Les Louboutin son precioses i no passen de moda!
+2
-1
wauuu
jajajajja, 22/02/2012 a les 20:56
es wapisima i asobre aket color li favoreix mooolt!! nse de k us keixeu tmb ewl vestit esta mool b es elegant i moolt xulo!
+5
-0
04/04/2012
SOFI, 04/04/2012 a les 11:05
AIXO NO ES COLOR MOSTASA SI NO COLOR MERDA COM EL CRISTIANO,
VISCA EL BARÇAA I AHI EL BARSA VA PASAR LA CHAMPIOS CONTRA EL MILAN 3-1 I EL BARÇA VA GUAÑAR 2012
+6
-0
vesten a la merda ronaldo!!!
barçaaaa, 14/04/2012 a les 15:51
no magrada gens.

a + t el gust al cul per surti am el ronaldo
+1
-1
tampoc ni ha per tant!
@55, 24/05/2012 a les 19:35
No es que li quedi gaire be.....
+1
-0
No!!:S
LaUrA, 19/06/2012 a les 17:22
No no m'agrada no es per el tono mosstassa es el vestit la forma es lletxa pera mii mira que amb els diners que ha degut costar !!:S
+1
-0
bueno...
noia, 28/06/2012 a les 15:38
Aquest vestit l'hi queda super be!!! esta super sexy ...
ara:no m'agrada gens el color del vestit ecsss! ni els tacons.