Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto

TEST: Comprova què saps de Lady Gaga!

En el dia que hem sabut que la reina del pop es casa, volem sotmetre-us a prova per comprovar si sou, o no, bons seguidors de Lady Gaga!!!!!!! Vinga, a jugar!!

| Actualitzat el 26/03/2012 a les 13:35h
TEST: Comprova què saps sobre Lady Gaga
Quin és el seu nom real?
Quina és la seva ciutat d'Orígen?
A quina escola va formar-se com a artista?
Recordes el nom del seu àlbum de debut?
Quantes còpies va vendre el seu primer disc?
Quin d'aquests, NO és un tema de Lady Gaga
Quina d'aquestes característiques NO descriu Lady Gaga
Com anomena l'artista els seus seguidors?
Quants Grammy ha guanyat Lady Gaga?
Quin d'aquests instuments NO domina Lady Gaga
1 a 4: Suspès/a! No arribes a contestar correctament prou preguntes com per considerar-te seguidor/a de la reina del pop. És probable que sàpigues qui és i que hagies escoltat alguna de les seves cançons, però has memoritzat molt poques coses de la seva trajectòria personal i professional.  

5 a 7: T'agrada Lady Gaga i coneixes i has ballat la seva música, però no et consideres un "Little Monster". Hi ha dades de la seva carrera que desconeixes i has pogut comprovar-ho contestant el nostre test! Això sí! Has aprovat... Ben jugat! :)

8 a 10: Ets un "Little Monster" Saps moltes coses de la reina del pop i es troba clarament entre els teus ídols! Segurament pagaries una fortuna per veure-la en directe en alguna de les seves actuacions! Felicitats! Has contestat correctament la majoria de les qüestions d'aquest test! Ara comparteix-lo amb els teus amics!

COMENTARIS

Interessant
+64
-6
:)
Ss., 26/03/2012 a les 13:44
Un 10! No podia ser menys, sóc Little Monster i amb molt orgull
+9
-6
lelele
8:$, 26/03/2012 a les 13:48
nose molt d'ella^^!
+21
-3
:P
Laaiee^^, 26/03/2012 a les 13:50
un 7! Ja ho sabia que em sortiria aixo.. a mi m'agrada la seva musica, pero no em considero "little monster"! :)
un petó adolescents! :D
+6
-4
sñkdfjñadsj
Anònimaaaa, 26/03/2012 a les 14:04
un 6!! està prou b no?
+4
-3
;)
Anònim!!!, 26/03/2012 a les 14:15
un 8, no esta malament!!
+1
-3
aish
blue, 26/03/2012 a les 16:29
casi sóc una little monster, he tret un 7
+4
-8
oerjgojrnelñbkqnerbn13r
.Èliaaa., 26/03/2012 a les 17:10
He tret un 8 i m'ha posat:
Ets un "Little Monster" Saps moltes coses de la reina del pop i es troba clarament entre els teus ídols! Segurament pagaries una fortuna per veure-la en directe en alguna de les seves actuacions!



No soc "Little Monster" ni tampoc fan, abans m'agradava la seva musica, ara ja no..


+8
-4
:D
LittleMonsterAnna, 26/03/2012 a les 17:48
Un 10! Wii visca Lady Gaga i visca els Little Monsters*_*

PawsUp!
+4
-3
visca catalunya;D
hdsfsdajbhlbnvga, 26/03/2012 a les 19:25
uooooooo i'm a perfect little monster!
Love ya GaGa monster! Hands up GaGa power jajajajajaja
+3
-3
es la millor
lady gaga, 26/03/2012 a les 20:06
he tret un 10!!! soc little monster paws up!!
+1
-4
lol
little monster, 26/03/2012 a les 20:21
un 10 com no xd!! soc una fan d'ella!!!
+4
-3
Oeoe! ^^
JohnGagaMinaj, 26/03/2012 a les 20:46
10!! És nota que ella és com la meva droga! I sóc adicte!:D
L'adoro tant a ella com a la Nicki Minaj! (LL)

P.D: FALTEN 2 DIES PER L'ANIVERSARI DE LADY GAGA!!!:)
+3
-1
Jesus Gili
Moar Cats, 27/03/2012 a les 18:08
Jo res i ja estic content.
+0
-1
yessss
Anònim...., 29/03/2012 a les 18:37
he tret un 9!!!!! Abans era un gran little monster ara ja no tant!
+0
-1
i'm a...
yeahh, 30/03/2012 a les 15:07
Un 10!! però no sóc little monster, només sóc fan d'ella :D
+0
-1
ala!
ruth bieber, 07/04/2012 a les 14:54
Ala, no sec little monster i he tres un 8 jajjaa
+0
-2
6
lil mnstr, 07/05/2012 a les 13:38
jo soc lil monster i tinc un 6, a mi q mimporta la sva vida, magrada ella i la musica! a la merda el passat!!! :D:D
+0
-1
:)
LM, 12/05/2012 a les 12:11
un 10!!!!!!!!!!!!!!!1 ya ho sabia pero hem feia ilu fer el test jajaja
+0
-1
lady gaga!! :P
sisi :) *_*, 08/09/2012 a les 15:52
jo he tret un 5 no se molt d'ella pero
m'encanta la seva musica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:P :P :P :) :) :) ;) ;) ;) ;) *_*

+0
-1
clavat! ;)
Anònim:):), 10/11/2012 a les 20:36
(6)es veritat, magrada lady gaga pro no soc fanatica... ;)

peto adolescents!!! :)
+0
-1
LG *-*
anonima :), 15/11/2012 a les 14:09
Un 10 :)