Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto

Respon aquestes preguntes:

Ara, sense mirar la llista de les 30 paraules que has llegit anteriorment, agafa paper i llapis i respon amb un sí o un no les següents preguntes que et formulem.

| Actualitzat el 01/04/2012 a les 18:09h
Arxivat a: jocs


1. Has llegit la paraula llaminadura?
2. Has llegit la paraula pa?
3. Has llegit la paraula dolç?
4. Has llegit la paraula ull?
5. Has llegit la paraula llum?
6. Has llegit la parula agulla?

Ara, comprova les respostes.

COMENTARIS

+1
-8
que passa? :O
àneu, 01/04/2012 a les 18:34
1) no.
2) si?
3) si
4) si
5) no?
6) si
+26
-12
anonimaaa
Anònimaaa, 01/04/2012 a les 18:34
les e respostes totes bé :)
+3
-8
¬¬' tsss..
HANANANANNAN, 01/04/2012 a les 18:45
JAJAJ qui no les hagui fet totes bee su a de anar a mirar tinc una memoriaa fantasticaaaaaa OLé JO!!
+0
-4
djslfhakñdsjhfñkas
Anònimaaaaa, 01/04/2012 a les 20:39
Totes b, jojojo kins crak!!
+1
-4
fkandaslfkhl
Anònimaaaaa, 01/04/2012 a les 20:40
Tots i totes som uns craks, perquè si no fas aixó b, vamos... has d'estar una mica xalat jaja és bromaa! XD però ha sigut fàcil
+1
-2
kaja
Anònimjsnsndna, 01/04/2012 a les 20:54
¬¬' hahahaah
+2
-1
Tinc memoria de peix?
Algúamb, 01/04/2012 a les 22:04
Jo crec que es:

1)si
2)no
3)si
4)si
5)no
6)si
+0
-1
1
Anònim333, 01/04/2012 a les 23:43
1. si
2. no
3. si
4. si
5. no
6. si
+0
-1
hkjl
mariona!!, 14/04/2012 a les 22:07
si
no
si
si
no
si
+0
-1
joc
ii*, 25/04/2012 a les 10:32
1- sssssssssssi
2- nooooooooooooo
3- noooooooooo
4- ssssssssssssi
5- noooo
6- nooooo
+1
-0
yeah
la mas shula de bcncity, 24/05/2012 a les 17:53
si
no
no
si
no
no

i si no hos ho creieu ok;).
+1
-0
yeah
la mas shula de bcncity, 24/05/2012 a les 17:55
si
no
no
si
no
no

i si no hos ho creieu ok;).
+0
-0
rtghjn
fdghjmfv, 03/06/2012 a les 01:16
si
no
si
si
no
si