MIKEL IGLESIAS "Aquestes són les persones més importants de la meva vida"

Dimecres 10 d'octubre... Això és sinònim de llegir l'article del noi de Rubí, el Mikel Iglesias! Aquí teniu el seu article mensual d'Adolescents.cat. Aquest cop súper emotiu i dedicat a les persones que més estima!

| 10/10/2012 a les 21:55h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, mikel iglesias article


Bona nit a tothom! Com esteu? Heu començat bé el cole? Espero que tot us vagi bé! Penseu que si anem fent, poc a poc, arribarà el nadal i no ens en haurem assabentat! Així que ja sabeu! 
 
Bé, avui dia 10 d'Octubre us parlaré d'un tema que mai en pensem. No hi pensem i que és molt important. Crec, per no afirmar-ho del tot segur, que es una de les coses mes importants de la nostra vida. A la vida, anem creixent, van passant els anys, anem superant èpoques, èpoques en les que anem canviant, i sobretot creixent d'edat, i com a persones. Però durant aquests canvis, estem convivint dia a dia, amb dues persones (normalment), que són els nostres  pares, i depèn els casos amb germans/es. I pensareu quina xorrada ens està dient el Mikel no? Doncs no. 
 
Perquè el que us vull dir amb això és que, aquestes persones amb les que convivim, viuen els nostres canvis i ho fan amb nosaltres. Es com dir que compartim tot el que ens està passant durant els anys, amb aquestes persones, i anem creixent... passem per la època, que anem a primària, que només juguem al parc, que tenim una sola obligació, anar al cole, i ''passar-ho bé''. I després fer el que diu la mami. Poc a poc anem arribant als 12 anys, ens acostem a la ESO. I què passa? que comencem a fer grups d'amics, a sortir, a voler sortir i sortir cada cop més... I a casa comencen a notar un gran canvi. I després d'això anem creixent, fins que comencem a sortir de nit, i cada cop demanem arribar una hora més tard a casa... I això de vegades, crea un conflicte. També amb les persones que ens ajuntem. Els nostres pares, es preocupen per tot perquè sempre hem estat, som i serem els seus fills. Els seus fills als que els donaven la mà quan tornaven del parc cap a casa, bàsicament, els fills que porten educant desde petits. I això els fa actuar en molts moments, pensant en nosaltres, però nosaltres no ens adonem. Perquè ens pensem que ens volen fer el mal, i la veritat és el contrari... 
 
El perquè a tot això? Doncs perquè, quan tenim aquesta edat, i tenim discussions a casa, i que no ens deixen fer això, allò altre, quan sortim aprofitem molt el temps amb la gent que anem, els nostres amics, que són molt importants per nosaltres... i llavors, estem molt bé en aquell moment, ens ho passem tant bé, que cada dia ens ve de gust estar amb aquelles persones, però molts cops no pensem que on manen és a casa. Llavors els hi donem molt d'amor a aquelles persones, i ens oblidem de donar-lo molts cops a casa. Són petits gestos. 
 
De vegades ens oblidem de que si estem una tarda amb els nostres amics, és perquè existim, i qui ens ha fet existir han estat els nostres pares. I que si sabem parlar correctament és perquè des de petits anem a l'escola, i si tenim unes lleis de vida, són perquè a casa ens han educat... i de tot això quan estem emprenyats no ens recordem... Però hem de saber que això és molt important. Hem de donar valor a cada cosa tal i com s'ho mereixi, gaudir cada moment al màxim. Si estem a casa dinant emprenyats perquè el finde no ens van deixar sortir, però aquesta tarda em quedat i l'únic que tenim són ganes de marxar ja de casa, doncs si sabem que d'aquí poc ja no estarem a casa, dinem tranquils, parlem amb els nostres pares, els expliquem el dia a dia, i així tothom estarà content. Hem de tornar el que devem a aquelles persones que s'ho mereixen, i sobretot saber demanar perdó. Bàsicament és això. 
 
No em repetiré perquè només té aquesta simple explicació, res més...
I jo, aquest article li vull dedicar als meus pares perquè s'ho mereixen i perquè vull treure'ls-hi un somriure quan ho estiguin llegint i que al acabar em facin una abraçada. I us vull demanar un favor... Quan llegiu això, i acabeu, aneu i doneu-li una forta abraçada als vostres pares i/o als vostres germans. Us sentireu molt bé, ja veureu! Res més, espero que el mes que ve quan us escrigui us vagi tot molt bé, que sigueu feliços i que em de viure la vida! Molts petons!

MIKEL IGLESIAS
@Mikelino10

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

ooooh
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 10/10/2012 a les 22:00
Interessant
+115
-53
OOOOOOOH, MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS MIKEL IGLESIAS BAAAAAAAAAAABA*__________________________* ajdkhasjkgfskfbjddjaskcnsd.
@darya64
darya64, 10/10/2012 a les 22:01
Interessant
+95
-15
Com t'ho curres! (: el millor... :D
sort pels examents adolescents!
.........
Anònima......., 10/10/2012 a les 22:01
+69
-98
Crec que al Mikel se li ha pujat MOLT la fama...

P.D: I N D E P È N D E N C I A! ||*|| ♥
:)))
Anònimaaa, 10/10/2012 a les 22:02
Interessant
+66
-13
Gran text, sincerament quanta raó!
oh.,
JEJEJ., 10/10/2012 a les 22:02
+40
-13
Que tendre Mikel..:3
deumeu
marietamariiiiiiiiieta, 10/10/2012 a les 22:04
+26
-60
Deumeu, molta raó i lo que vulguis, pero quin rollas ens acabes de pegar.
T'estimo
mikeltestimem, 10/10/2012 a les 22:05
+17
-11
geeeeniaaaaal, bff*-*
:)
SOMIADORA SEMPREE, 10/10/2012 a les 22:05
+35
-12
Que gran i cuanta raó te.. a vegades no valorem lo que tenim fins que ho perdem!
PD:un petó adolencents!
Mikel!
massa gran, 10/10/2012 a les 22:05
+10
-14
l'abraçada ja esta feta!
Ets molt gran*-*
sxc
Anònimfsdxc, 10/10/2012 a les 22:06
+15
-12
Clar que si! BEN DIT
:)
SOMIADORA SEMPREE, 10/10/2012 a les 22:06
+15
-7
Que gran i cuanta raó te.. a vegades no valorem lo que tenim fins que ho perdem!
PD:un petó adolencents!
fan mikel
Anònimaaa, 10/10/2012 a les 22:06
+12
-7
*_*
hrf9iuhegruis
mariiiiia!, 10/10/2012 a les 22:06
+12
-7
molt maco, de veritat, s'ha d'estimar als que sempre hi són i hi seran allà!
Molta raó
Marietaaaa!, 10/10/2012 a les 22:09
+14
-6
M'ha agradat molt Mikel i trobo que tens molts raó. Moltes vegades donem massa importància als amics i al que volem fer i ens oblidem de que els pares sempre estaran allà, SEMPRE. I que si fan les coses és per alguna cosa... Chapó noi.
-.-'
sonniiiiiiiiiiiiiiiiiiiia123, 10/10/2012 a les 22:09
+12
-19
Tens raó i tot el que vulguis, però... aixó ja se sap, i t'has deixat bastants accents... Quan fas un article l'has de mirar i remirar... Petons!


PD: ganes per a que arribi PV2 !
eere
Anònim2, 10/10/2012 a les 22:10
+14
-25
Quants anys té aquest xicot? Escriu bastant malament...
-.-'
sonniiiiiiiiiiiiiiiiiiiia123, 10/10/2012 a les 22:10
+9
-17
Tens raó i tot el que vulguis, però... aixó ja se sap, i t'has deixat bastants accents... Quan fas un article l'has de mirar i remirar... Petons!


PD: ganes per a que arribi PV2 !
*_*
Heraa, 10/10/2012 a les 22:11
+5
-6
ohhhh pero quemaco i que curraaaat! tens tota la raaao!
#Reseselamteix
Clara, 10/10/2012 a les 22:11
+10
-9
Mikel no se perquè comento si tampoc ho llegiràs però dona igual, en el meu cas sol abraçaria al meu pare, la meva mare no s'ho mereix gens.. Si que s'ho mereix, però a hores d'ara, no, ja ha fet prou mal.
etrywrtetw
dsgwrtsefaw, 10/10/2012 a les 22:12
+13
-10
sempre hi són? No, sempre no hi són hi ha un fí, es el de la mort, això no hi pensem? A vegades les millors expresions no són dir-li coses els pares, hi ha gent que no en té, no té pare o mare, per coses que a vegades són inutiles, ho a vegades la gent no hi pensar que l'altre gent no te aixo i explicar la seva vida dient que els seus pares són els millors que ens han educat, això ho estic valorant, i molt, però sempre acaba acabant tot. Si vols o no, Acaben les coses... Tristament es així, pero tu tampoc tens la culpa, pq es la teva opinio, pero la majoria de families en tenen.
Un petò adolesents.
Clar que si, sempre
Abriiiil, 10/10/2012 a les 22:13
+7
-5
Doncs si, perque quan els pares ja no hi son ens en penedim per tot el que voldriem dir-lis però no podem, la meva mare va morir fa un any i ara donaria el que fos, fins i tot repetiria 5 vegades si fa falta perque tones... i son coses que no hi penses, fins que t'en adones i obres els ulls. Un petó Mikel.
www
klaara, 10/10/2012 a les 22:13
+7
-23
Que mal escribe este niño! Aaaai... Que los libros no muerdeen! XDDD
qwertyuiop
Anònim123456789, 10/10/2012 a les 22:13
+24
-3
He anat a fer una abraçada al meu germà i m'ha enviat a la merda... però em sento bé^^ jajajaja
etrywrtetw
dsgwrtsefaw, 10/10/2012 a les 22:15
+6
-7
sempre hi són? No, sempre no hi són hi ha un fí, es el de la mort, això no hi pensem? A vegades les millors expresions no són dir-li coses els pares, hi ha gent que no en té, no té pare o mare, per coses que a vegades són inutiles, ho a vegades la gent no hi pensar que l'altre gent no te aixo i explicar la seva vida dient que els seus pares són els millors que ens han educat, això ho estic valorant, i molt, però sempre acaba acabant tot. Si vols o no, Acaben les coses... Tristament es així, pero tu tampoc tens la culpa, pq es la teva opinio, pero la majoria de families en tenen.
Un petò adolesents.
Ohhh!
Anònimaa, 10/10/2012 a les 22:15
+4
-5
Text molt currat! i m'ha agradat!! visca els pares!! Un peto!! :)
mikel
Anònim 2eq, 10/10/2012 a les 22:16
+8
-5
Mikel, ets una gran persona, ets súper tendre, en qaquest text ens has mostrat el teu carinyo cap als teus pares, i gràcies per recordar-m'ho encara que ja sapigués tot el que has dit, però realment va bé que de tant en tant t'ho recordin! S'ha de viure la vida al màxim, i sobretot els pares, avis... ja que no duraran sempre...
T'estimo moltissim
www
klaara, 10/10/2012 a les 22:16
+6
-19
Que mal escribe este niño! Aaaai... Que los libros no muerdeen! XDDD
tsé
iepp, 10/10/2012 a les 22:17
+4
-4
OUIIIII!!! qe guappo qe es perfavorr el vui veure jajajaja, mencaten pulseres vermelles, els vuit...!
i sii avegades no pensem molt amb els pares, germans.... po la vritat es lu millor qe tenim pq sempre pasi el qe pasii la familia primer

ptnos a tots llelelleleleleleel
*_*
Anònimalalalala, 10/10/2012 a les 22:19
+4
-4
perfecte com sempre
Mikeel *__*
judiiiiiiith , 10/10/2012 a les 22:19
+6
-5
Cuantaaa raó Mikel son coses les cuals no i penseem i gent com tu ens fa veure el que tenim i no sabem valorar de vegades... I gent com io que esta passan mals moments amb els seus parees doncs em fas veure que son el millor que tinc i els unics que estaran aqui tota la vida que mai em fallaran, perque ells son els meus pares i no els canviariaa per a res del món perque son el que man donat la vida i la vida a la meva germana i que son el millor que tinc i el millor que tindre sempre..
PD: ESTIMU ELS MEUS PARES! (L)
mikelmikel
oish, 10/10/2012 a les 22:22
+6
-6
molt gran mikel, molts cops fa falta algu que ho recordi,graaaices


#CatalunyaIndepenteeeeeeent
;))
jfdhjlaiajfhd, 10/10/2012 a les 22:22
+3
-6
Crec que tens tota la raó,a vegades no ens adonem que els nostres pares són els que han estat amb nosaltres SEMPRE,a les bones i a les dolentes i ens han ajudat amb tot.
Merci per aquest relat tan bonIC.

VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA!
:)
anoonimaa, 10/10/2012 a les 22:23
+1
-5
Sense paraules. Gran Mikel
mikelera!
mikel!, 10/10/2012 a les 22:24
+2
-5
Mikel, crec que tens molta raó, hem de comportar-nos més bé amb els de casa i intentar no emprenyar-nos tant amb ells! A banda d'això, m'encanten els artícles que escrius i t'animo a seguir-ho fent igual de bé!
MIKEL EL MILLOR
Anoooooooooooooooooooooooooooooooonim, 10/10/2012 a les 22:25
+2
-5
:O Mikeeeeeeeeeel Craaack;) És preciós, m'ha encantaaaaat, graaan Mikeeel
Mikel t'estimo
PequeMikelina, 10/10/2012 a les 22:26
+1
-6
MIKEL TE COMO!, CUANTA RAZÓN
mikelera x sempra 10/10/2012 a les 22:23
C....+Mikelino, 10/10/2012 a les 22:27
+1
-6
m'ancanta!! te molta rao, T'estimo mikel :) fan teva x sempra!!!
uieehrjd
Julia Arnau, 10/10/2012 a les 22:31
+2
-5
M'ha semblat precios! Estic d'acord amb tu i tens tota la rao
MIKEL!
Paula!, 10/10/2012 a les 22:32
+4
-5
Pfff... jo sincerament no sé com fa aquest nen perquè li surtin aquestes paraules, per a mi aquest nen és molt especial ja no perquè sigui actor i fagi d'Ignasi a polseres sinó per com és i perque cada 10 de cada mes a mi em treu un somriure enorme cuan llegeixo aquest article.Només vui dir que si ho llegeix que es doni compte de que per totes les #Mikeleres és molt important per nosaltres!♥
Petons Addolescents!
MIKELERA A TOPE
MIKELINOOOOOO., 10/10/2012 a les 22:35
+2
-11
MIKEL FOLLAM OSTIA.
mmmmm
lacobrahguapah, 10/10/2012 a les 22:39
+8
-10
mmmm....Ai Mikelino........que no aprens que has de pensar les coses abans de ferles? sisi, amb la pauleta dic;) Que quan veu anar a palafrugell os vaig veure donant-vos el lot! tinc fotos(; Paula puta.
WOW
Anònimaaaa!!, 10/10/2012 a les 22:45
+2
-11
Esta molt currat i és molt bonic el sentiment, però jo tinc 4 anys menys que tu i he vist faltetes! revisa carinyo! t'estimo!
Petons!
oooooooooooooooooooh!
anonimajulia, 10/10/2012 a les 23:08
+2
-6
oooooooooooooooooooooooooh! i no es macu això?!! grandissim text Mikelino! és veritat després de fer una abraçada als pares i a la germana més pesada del món però que m'he l'estimo moltissim, et sents super bé! PD: no sé com ho fa però aquest bon home sempre sap com fer que les noies (majoritariament) s'enamorin de les seves paraules i de la seva manera de ser.
PETONS ADOLESCENTS!!!!!!!!!
asdfghj
Sinceritat Modo On, 10/10/2012 a les 23:15
+13
-7
Crec que vas de "listillo" explicant tot això quan segur que després et passes els dies de festa. Crec que no necessitem les teves leccions "morals". Aquí l'únic que necessiten les noies són les teves fotos mig nu. Ale, un petó a tots i a totes. VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA INDEPENDENCIA ||*||.

PD: Que ningú s'ho prengui a malament, encara que qui s'identifiqui amb els meus comentaris, se siente.
PDD: Que lleig a la foto fill meu. Sé que estàs acostumat a sentir piropos, però hi ha gent sincera com jo.
tunaaaait güi ar iaung
Hola mikelino , 10/10/2012 a les 23:19
+9
-4
Una pregunta: Per què collons dieu a cada article: l'actor de Rubí? Tots sabem d'on és i ratlla massa.
*-*.
jlogñjdfslfjdhi, 10/10/2012 a les 23:24
+2
-5
glkdfjfklj. OH SÍ,aquest es el millor artícle que has fet Mikel,tens raó,moltíssima raó. I ara gràcies a tu valoraré cada dia mes els meus pares,no es per fotret el pél,saps?a mes..tampoc es perqué sigui ''mikelera'' o coses rares d'aquestes,i evident ment no ho soc,pro si que se te que dir quí te raó i qui no. I amb aixó ho has clavat. -Nunca sabes lo que tienes hasta que lo pierdes. Disfrteu de tots els anys que ens queden amb els pares,per qué si arriba algun dia,aquell serà ja massa tard.
I per últim dir; Papes,sou lo meu millor. Ah,i tata,per mes osties que ens peguem,mes esbaralles i pollos que ens montem,t'aprecio.
#haueta.
dhszjkcfndjski sense paraules *-*
MikeleraDREAMER, 10/10/2012 a les 23:51
+1
-4
Mikel, mas deixat....pfpfpf aquests diees, que com tu molt be has dit, comencem que si a sortir, que si no ens deixen tornar a tal hora, que ens enfadem amb els de casa per petites coses sense importancia pero que quan retrocedim ens adonem que encara que haguem perdonat, el mal lis queda, i ho hauriem d'evitar. Hem de disfrutar els momeents, no estar a casa amb cara borde perke volem sortir despres o el ke sigi, sino intentar estar be amb tots. Mikel t'admiro moltiissim ets el meu idol i jo tambe acabo d donarli una abraçada a la meva mare! Petons wapo:)
La mes Mikelera
Anònim10, 11/10/2012 a les 00:07
+1
-4
Felicitats Mikel, es genial que ens transmetis aquesta gran conciencia que et fa tant gran. Ens fas reflexionar, gracies, i tens rao de vegades no valorem el mes important i les persones que estimem sempre s'han de cuidar per davant de tot encara que volguem menjar-nos el mon i no perdre'ns cap festa, quedar,...hi ha coses que s'han de protegir. S'ha d'estar present gaudint cada moment, com diu el meu novio: "no ens podem beure la vida d'un glop" ; )
els pares..
somiadooooora! :), 11/10/2012 a les 00:17
+2
-3
xiquet tens molta raó.Tot i que és un tema complicat perqué hi ha de tot ,ho he comprovat jo meteixa aquet curs que he hagut de anar a viure amb la meva mare(tot i que no s'ho mereix,però és igual s'ha de perdonar perquè una mare és una mare...)i he hagut de deixar al meu pare i a la meva avia al poble que són els que sempre m'han cuidat i les persones més importatnt per mi tot i que com és normal també hi he tingut molts "piques" de fet tinc 18 anys i encara en tinc ,això no canvia sempre tinguis la edad que tinguis la teva familia estarà allà per asenyalarté el camí correcte per molt que siguin pesats a vegades.Però sincerament quan t'allunyes d'ells comprens lo molt que t'estimen i lo que tu els estimes a ells.
pd:ja se que és molt llarg però és el que hi ha... :)
En poques paraules
Soc el q, 11/10/2012 a les 00:24
+2
-3
Graaaaaaan¡!!!!!!!
Es important, molt important, el que has dit. Enhorabona per la teva reflexio. Ara es mes important tenir-ho present per tots nosaltres i per tu tambe, perque la verdadera felicitat es la congruencia entre el que penses, el que dius i el que fas¡!!!!!!
Una abraçada
Q
Mikel ets molt gran !!
Laura c , 11/10/2012 a les 13:25
+1
-2
Mikel tens molta rao,pero a vegades tambe tenim racons per enfadarnos.Ets molt gran Mikel
ooooooooh!
Mikel Iglesisas, 11/10/2012 a les 14:30
+2
-2
Ets genial noi nose pas com tu fas!
em sembla..
Carles d'Austria., 11/10/2012 a les 15:42
+8
-5
Patètic. Això mateix. Patètic que tu vinguis aquí a donar lliçons quan ets el primer que desafia i desobeeix les ordres dels seus pares, el primer que es passa les nits al carrer i durant el dia dorm. Que lili han de dir que faci servir gometa amb les noies que es folla. Simplement penós:) res més a dir
Mikel:)
Laia6pv, 11/10/2012 a les 16:00
+1
-2
Com sempre m'encantes els teus articles..
:)
Míriam., 11/10/2012 a les 16:10
+1
-3
Molt bon article. Està super currat i molt ben redactat! Ets un crack mikelino! :)
Moltisima raó!!
Anònima10, 11/10/2012 a les 16:47
+1
-2
Text molt ccurrat i amb molta raó. Sincerament penso igual que en Mikel, hauriem de valorar més el que tenim a casa, perque a casa es on ens han ensenyat a ser com som, i son ells els que sempre hi seran, tota la vida, d'alguna manera o altre.

Sort amb els exàmens i petons adolescents!
oooo
persona , 11/10/2012 a les 17:36
+2
-1
Mikel has estat molt bé quina rao no savem apreciar el que tenim ;)
Ok.
kasdfjnsd, 11/10/2012 a les 18:04
+6
-5
No sé qui cony et creus que ets per donar-nos lliçons si tu ets qui se les hauria d'aplicar abans!
Per cert, jo escric millor que tu i sóc més petita...!
...............................................................
dddddeeeeeeeeeeuuuuuuuuummmmmmmmmmmeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuu, 11/10/2012 a les 18:15
+5
-6
A AQUEST SE LI HA PUJAT LA FAMAAAA!!! PERFABOR



INDEPENDENCIA
girugvjkdgbnj
kgjvndvljifg, 11/10/2012 a les 19:08
+2
-0
Mare meva quanta rao..*__* Jaja l'abraçada esta feta pero m'han possat una cara de que et pasa? :O Jajaja! És veritat que no donem mai les gracies al nostres pares les persones més importants de les nostres vides, les persones que sempre estaran, les que quant tens un problema donen la vida per tu! M'encantes Mikel!
JO DIRÍA QUE...
Anònimaipunt, 11/10/2012 a les 20:05
+3
-6
MOLT MACO EL TEXT I BLABLABLA PERÒ NO SAPS ESCRIURE. PER DÉU, ET FALTA COHESIÓ, COHERÈNCIA I ORTOGRAFIA. HO HAURIES DE MILLORAR JA QUE PER MOLTS ADOLESCENTS ETS UN EXEMPLE A SEGUIR I/O UN ÍDOL.
Res més, no t'estic demanant que siguis perfecte, només que aprenguis a escriure millor ja que per algú ets un redactor d'una pàgina web.
PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR
AnònimaAAAAAAAAAHAHAHAHA, 11/10/2012 a les 20:13
+7
-8
JAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJJAJAJAJAAJJA ESPERE'T QUE NO HE ACABAT. JAJAJAJJAJAAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAJAJAJAAJA. QUINA CLASSE DE BROMA ÉS? AIXÍ QUE ARA AQUEST NOI ES DEDICA A DONAR LLIÇONS DE VIDA? PUES MOLT OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK. EHEH, M'ESTÀ OK QUE DONGUIS CONSELLS PERÒ PER DONAR-LOS ABANS HAS DE DONAR EXEMPLE. I ANANT-HE FOLLANT MITG CATALUNYA NO EM SEMBLA UN BON EXEMPLE. QUÈ TAL SI AL PRÒXIM ARTICLE ESCRIUS COM CALENTAR UNA TIA? O SOBRE ELS AVANTATGES DE SER "FAMÓS"? JA QUE LES TENS TOTS AL DARRERA!
PENÓS, PENÓS, PENÓS...
Xico,
Anònimmmmmaa, 11/10/2012 a les 20:27
+2
-0
Xico, m'encanta com escrius i el que dius mas fet reflexionar i crec que tens rao de vegades m'hen pase amb els meus pares perque no em deixen tornar a l'hora que vuic i ara vex que ho fan per el meu be! M'encantes, espere el teu article del més que bé, bessos desde Valencia.
Anònima
Maariiia, 11/10/2012 a les 20:38
+2
-0
Mikel Iglesias, cuanta raó tens, ets un crack.
Tens molta raó, no valorem les coses a casa lo suficient, només volem sortir, estar amb els amics, encarregar-nos poc de les nostres obligacions i fer el que realment volem que es estar amb els nostres amics i anar al nostre aire.
Realment no pensem en els nostres familiars més propers, pero mes ben dit en els nostres progenitors, als que els hi debem tot el que tenim i tot el que som!!!
Quina gran reflexió, mikel ets molt gran!!
Crítica
anònimaPaulaah!, 11/10/2012 a les 22:15
+5
-1
La veritat és què es el primer post que llegeixo teu, i realment escrius bastant bé, no sóc gran fan teva, m'encanta com actues i com fas d'Ignasi a Polseres Vermelles, però no estic tot el dia Simplement em limito a criticar com actues i ja. Em limito a això perquè vull dedicar-me a la escriptura, així que la meva critica sobre aquest post és la següent: "Està molt ben escrit i redactat, sempre tractant molt adequadament al lector i transmetent-li confiança i comoditat mentre llegeix, a més d'això fas preguntes retòriques en algunes parts, cosa que això crea interés en el post i fa que no s'aburreixin els lectors. Per una altra banda sempre he sapigut que hi han moltes persones que pensen que els seus pares no són males persones i tot això, però saps que passa? Odio que per els comentaris diguin que pensen igual que tu, però en el món real estaran amb els seus amics dient que els seus pares són unes males persones només perquè no els deixen sortir fins les tantes de la nit. Per tant amb tot lo que he dit, vull dir que en una escala de l'1 al 10 al teu post li dono un... 10."
wmehf
sldjkof, 12/10/2012 a les 00:09
+2
-1
No m'esperava sincerament això de tu, crec que no series així, però clar, tampoc es pot jutjar a les persones si no les coneixes...m'ha arribat fins el fons. Em pensava que series una persona que es creu molt "guai" perquè és famós i sap que te a moltes fans boges que li van darrere seu, però ara si que t'ho has guanyat, ja no penso igual, moltíssimes gràcies per el consell, de vegades el necessitem:))
*-*
Anònimaaaa, 12/10/2012 a les 11:21
+1
-0
Dimeres vaig de convivencies amb els amics tot el dia a RUBÍ *-*
Molt bon text Mikel, sort amb els examens adolescents!
Jo m'apanyo amb les mates i m'estan sortint molt bè :)
Tinc temps per estudiar i per quedar amb els amics, pero tambe per els pares
kl
Anònimakjlajla, 12/10/2012 a les 15:48
+3
-2
el text esta ple de faltes LOL
lo que penso
Miiiiikeeelino, 12/10/2012 a les 20:00
+4
-2
Joder, tu el primer en canviar.. dius aixo pero t'has olvidat de tot fumes beus surts fas de tot... em matareu a negatius i segur que ni ho veuras pero es que no ho se ja que dius tot aixo... intenta no anar per mal cami que avui comenses amb un cigarro y dema amb una pastilla no digos que no per que es veritat... el tabac segurament deies mai fumare i mira... mai beure i mira... jo de tu em cuidaria.. ja que aqui tens massa gent que t'estima i molta gent que et te enveja ves mira dema pude t'enborratxes va un i et fa algo dolent t'en pots arrepentir molt... i tota aquesta gent que t'estima s'aura de quadar sense tu... quidado molta gent et te enveja fins i tot poden ser amics...
Veritat en 3,2,1
Anònimatuuuuus, 12/10/2012 a les 20:27
+6
-5
Ooooooh yes, un bon aplaudiment per tu noi! Vinga ja home.. Qui et creus? Punset? No crec que siguis un bon exemple quan vas penjant fotos nu (o això sembla), fotos fumant, amb cerveses... Em sembla super bé tot el que fiques però crec que no ens calen les teves paraules per estimar als nostres pares. Qui necessiti que li diguin 'doneu una abraçada als pares o germans' per fer-ho, TÉ UN GREU PROBLEMA.

Doncs res, un besito muy bonito para ti.

Ah! Per cert, que quatre freaks et vagin darrere, NO ÉS TENIR FAMA. De res.

INDEPENDÈNCIA.
-
Anònimadodoioaidoi, 13/10/2012 a les 13:53
+0
-0
A veeeeeeeure, el comentari de dalt meu, potser te rao, pero tampoc et passis! El Mikel té dret a penjar les fotos que vulgui! (sempre que no es passi) però si cada mes ha de penjar un article dalguna cosa ha de parlar no creus?
Bon rotllo forever (?

Vinga un kiss
ets molt gran!!!
el que sento:), 13/10/2012 a les 14:32
+1
-0
T'ho curres i molt pensa que, per mi ets una gran persona i un bon escriptor, segueix aixi que dons molta lliçó a la gent i sobretot no deixis de escriure a Adolescents.cat.
Ahh!!!, i segueix actuant que no ho fas gens malament, per la edat que tens. Un petó molt fort!!!
Pfff
Anónimo, 13/10/2012 a les 22:36
+1
-0
respecto a algunos comentarios qe tiene qe ver la independencia de cataluña en todo esto¿? sinceramente a mi me a encantado el articulo y no creo qe tenga nada qe ver la politica con este asunto
ajhjhsjhasas
Testiimo 04, 14/10/2012 a les 22:01
+2
-0
Oooh joo al priincipi tambe pensava que els meus pares em volien tindre sempre marginada a casa pero despues em vaig donar conte de que l'unic que volien es que no caigues als mateixos errors que van tenir ells Vv ara ja no surto tant de nit....Mikel ets el millor ^^
*-*
(L, 16/10/2012 a les 08:57
+1
-0
Esta molt bé, t'ho curres molt :)
*_*
mariaaaaa!, 22/10/2012 a les 20:22
+1
-0
es pot descriure amb una paraula, PRECIÓS. M'he emocionat i té molta raó perque jo mateixa ho faig aixo de enfadar-me amb la meva mare però desprès penses i acabes amb una conclusió que dius si al cap i a la fi no t'hi tindries que enfadar gràcies a ella estas en aquest món i tens la vida que tens.
Polseres amunt!! :D
Polseres amuunt!!, 19/01/2013 a les 14:56
+0
-0
MIkel, precios, de veritat
MIKEL IGLESIAS
@Lafuente_Monica, 10/05/2013 a les 16:03
+0
-0
PERO QUE GRAN ETS MIKEL; EM VAS FER REFLEXIONAR MOLT! GRÀCIES ENSERIO! T'ESTIMO MIKEL!